Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet jos nainen omistaa vain kolmet kengät?

Vierailija
02.03.2022 |

lenkkarit, talvinkengät ja nilkkurit

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, kuinka usein joutuu uusimaan, koska tuo tarkoittaa sitä, että samat kengät ovat joka päivä jalassa. Nimimerkillä kyllästynyt hajoaviin kenkiin

Jos ostaa laadukkaat kengät niin ne kestävät yleensä monta vuotta. Voi niitä korjauttaakin. Sitten vasta kun ovat aivan loppuunkulutetut niin ostan uudet.

Laadukkaita olen ollut ostavinani, ja vasta sitten menevät roskiin, kun suutari sanoo, että sinne joutavat. Ehkä mulla on poikkeuksellisen terävät tai kulmikkaat jalat tai jotain, tai torahampaita niissä.

No mutta, suosituksia laatukenkämerkeistä?

Vierailija
22/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vain kolmet kengät. En ymmärrä niitä henkilöitä joilla on eteinen täynnä kenkiä. Mihin tarvitsette niitä kaikkia? Luonto kiittää.

Niin no. Mulla on 12 paria kenkiä, viimeisimmät ostettu yli 10 vuotta sitten. Luonto kiittää tästäkin.

Minkä merkkisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei varmaan hirveesti harrasta liikkumista, ainakaan metsässä. Ei hikoile kesällä, kun ei tartte sandaaleita (minä en ymmärrä mitä se maalla asuminen niihin sandaaleihin katsoo, kyllä mulla niille maallakin on käyttöä) ja ilmeisesti ei pahemmin käytä hameita, kun ei tartte kenkiä jotka niiden kanssa sopii. Muutenkaan tuskin kovin huolitellusti pukeutuu ja ilmeisesti ei käy juhlissa ikinä. 

Vierailija
24/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kengillä nainen käy juhlissa?

Jotkut naiset eivät käy koskaan missään juhlissa.

Itse olen lainannut mustat kengät ystävältäni, kun menin hautajaisiin.

Hyvin vähällä pärjää, kun ja jos on pakko pärjätä.

Vierailija
25/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ei varmaan hirveesti harrasta liikkumista, ainakaan metsässä. Ei hikoile kesällä, kun ei tartte sandaaleita (minä en ymmärrä mitä se maalla asuminen niihin sandaaleihin katsoo, kyllä mulla niille maallakin on käyttöä) ja ilmeisesti ei pahemmin käytä hameita, kun ei tartte kenkiä jotka niiden kanssa sopii. Muutenkaan tuskin kovin huolitellusti pukeutuu ja ilmeisesti ei käy juhlissa ikinä. 

No täällä maalla on kuraa ja hiekka/soratiet, vähän ikävää sotkea itsensä sandaaleilla liikkumalla. Tai heinää varpaanväleissä.

Vierailija
26/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö nainen hellepäivinäkin lenkkareita? No, toisaalta, teinini kulkee kaikille keleillä AirForceissaan. 

Käytää ja on ihan muotia käytää lenkkareita niin sanotusti juhla asussa tai yleensä juhlissakin!Kaikilla ei varaa varastoida kotinsa kaapit vaateilla tai kegillä.Helppo niillä ostella mitä lystää,jos vingutaa luotto kortia tai elää viellä vanhempien tuloilla tai miesytävän,avo tai aviomiehen?Joillain viellä on säkä perivät rahaa.Kaikilla ei vain ole niitä raha pusseja.

Vierailija
27/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on vain kolmet kengät. En ymmärrä niitä henkilöitä joilla on eteinen täynnä kenkiä. Mihin tarvitsette niitä kaikkia? Luonto kiittää.

Niin no. Mulla on 12 paria kenkiä, viimeisimmät ostettu yli 10 vuotta sitten. Luonto kiittää tästäkin.

Minkä merkkisiä?

Pahan pistit, en tosiaankaan muista kaikkien merkkiä. Löytyy Clarksia, Camelia ja Merrelliä ainakin.

Vierailija
28/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa tietää, kuinka usein joutuu uusimaan, koska tuo tarkoittaa sitä, että samat kengät ovat joka päivä jalassa. Nimimerkillä kyllästynyt hajoaviin kenkiin

Jos ostaa laadukkaat kengät niin ne kestävät yleensä monta vuotta. Voi niitä korjauttaakin. Sitten vasta kun ovat aivan loppuunkulutetut niin ostan uudet.

Laadukkaita olen ollut ostavinani, ja vasta sitten menevät roskiin, kun suutari sanoo, että sinne joutavat. Ehkä mulla on poikkeuksellisen terävät tai kulmikkaat jalat tai jotain, tai torahampaita niissä.

Mulla on El Naturalistat, joita olen käyttänyt aika aktiivisesti noin 12 vuotta. Kyllä niissä jo kulumaa näkyy, mutta ne on ihmeellisen hyvässä kunnossa silti. Olen hoitanut kenkiä hyvin. En tiiä kyllä onko El Naturalistat enää noin kestäviä, tuntuu että laatu on mennyt huonoksi nykyään vähän kaikessa. Toinen kestävä merkki on New Rock, kaverilla on sieltä nilkkurit ja niillä on menty kesät talvet ja vielä kaikenlaiset festarit, mutta ne vaan kestää. Sekin hoitaa niitä säännöllisesti. 

Minulla oli myös yhdessä vaiheessa Vikingin kävelykengät/tennarit mitkä lie, jotka kestivät ja kestivät, mutta lopulta mun jalkahiki voitti ja niitä ei saanut raikkaaksi enää millään. Samoin kävi Adidas Superstareille. Adduistakaan en tiiä nykyään onko ne miten hyviä, omiani käytin vuosikaudet ja heitin ne pois jo varmaan viisi vuotta sitten 

Vierailija
29/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö nainen hellepäivinäkin lenkkareita? No, toisaalta, teinini kulkee kaikille keleillä AirForceissaan. 

Käytää ja on ihan muotia käytää lenkkareita niin sanotusti juhla asussa tai yleensä juhlissakin!Kaikilla ei varaa varastoida kotinsa kaapit vaateilla tai kegillä.Helppo niillä ostella mitä lystää,jos vingutaa luotto kortia tai elää viellä vanhempien tuloilla tai miesytävän,avo tai aviomiehen?Joillain viellä on säkä perivät rahaa.Kaikilla ei vain ole niitä raha pusseja.

Mulla on yhdet mustat avokkaat, jotka ostin kymmenen vuotta sitten kirpparilta eurolla. Niillä olen mennyt kaikki juhlat. 

Vierailija
30/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sehän ei ole mahdollista että naisella olisi ihan omaa rahaa :D

Vierailija
31/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä maalla on kuraa ja hiekka/soratiet, vähän ikävää sotkea itsensä sandaaleilla liikkumalla. Tai heinää varpaanväleissä.

Niin? Helteellä ei ole kuraa, minä ihan mainiosti vetelen siis tuolla sandaalit jalassa, kun kävelen vaikka postilaatikolle. Meneehän niihin välillä kiviä, mutta mieluummin niin kuin että jalat hikoaa lenkkareissa. Metsään toki laitan kunnon kengät. 

Vierailija
32/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet.

Vierailija
33/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkareita on oltava ainakin nudet ja mustat, minimi 8 cm koroilla.

Vierailija
34/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhdet mustat avokkaat, jotka ostin kymmenen vuotta sitten kirpparilta eurolla. Niillä olen mennyt kaikki juhlat. 

Oon aina ihmetellyt kenkien ostamista käytettynä. Ettekö pelkää jalka- ja kynsisientä yms.? Mulle sama jos ostaisi pikkarit tai sukat käytettyinä. Hrrrr.

Vierailija
35/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihmetellyt kenkien ostamista käytettynä. Ettekö pelkää jalka- ja kynsisientä yms.? Mulle sama jos ostaisi pikkarit tai sukat käytettyinä. Hrrrr.

En pelkää. Yksi suutari antoi vinkin, että voi pyyhkiä Neo-Amiseptilla kengät sisältä, jos mietityttää. En ole saanut sientä ikinä. 

Vierailija
36/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on El Naturalistat, joita olen käyttänyt aika aktiivisesti noin 12 vuotta. Kyllä niissä jo kulumaa näkyy, mutta ne on ihmeellisen hyvässä kunnossa silti. Olen hoitanut kenkiä hyvin. En tiiä kyllä onko El Naturalistat enää noin kestäviä, tuntuu että laatu on mennyt huonoksi nykyään vähän kaikessa. Toinen kestävä merkki on New Rock, kaverilla on sieltä nilkkurit ja niillä on menty kesät talvet ja vielä kaikenlaiset festarit, mutta ne vaan kestää. Sekin hoitaa niitä säännöllisesti. 

Minulla oli myös yhdessä vaiheessa Vikingin kävelykengät/tennarit mitkä lie, jotka kestivät ja kestivät, mutta lopulta mun jalkahiki voitti ja niitä ei saanut raikkaaksi enää millään. Samoin kävi Adidas Superstareille. Adduistakaan en tiiä nykyään onko ne miten hyviä, omiani käytin vuosikaudet ja heitin ne pois jo varmaan viisi vuotta sitten 

Vanhat El Naturalistat on kyllä ihan ikuiset. Äiti käytti ensin saappaita ties kuinka monta vuotta ja antoi ne sitten minulle ja minä olen käyttänyt jo vuosia. Vähän vahaa pintaan niin on taas kuin uudet. Ihmeellisen hyvä laatu. Onkohan vielä nykyään vai ovatko menneet pilaamaan?

Vierailija
37/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä merkkisiä?

Pahan pistit, en tosiaankaan muista kaikkien merkkiä. Löytyy Clarksia, Camelia ja Merrelliä ainakin.

Camelit on kanssa ikuisia kenkiä.

Vierailija
38/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kengillä nainen käy juhlissa?

Tämä! (ja myös seuraava, ks alkuperäinen kohta ketjussa!)

Neljät kengät siis riittävät, ap.n luettelo ja korkokengät lisättyinä siihen!

Ehkä myös lumikengat, hmmn

Vierailija
39/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä tulisi ylipäätään minulle esille?

Jos kertoisit, tuskin mitenkään erikoisemmin.

Itselläni on muutoin samat, mutta lisäksi erilaisia urheiluun ja liikkumiseen käytettäviä kenkiä. Ehkä harrastat joogaa, jolloin pärjäät ilman jalkineita aivan hyvin :)

Vierailija
40/40 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavat kengät, vedenpitävät mukavat kengät ja mukavat huorabuutsit.