Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukrainalaisten kannattaisi muiluttaa venäläisjoukoille toimivia puhelimia

Vierailija
02.03.2022 |

Jos tilanne on se, mitä kerrotaan (eli nuorilta venäläissotilailta on kerätty kännykät pois ennen "harjoituksiin" tai "pelastusoperaatioon" lähettämistä), olisi aika vekkuli konsti saada levitettyä oikeaa tietoa tilanteesta siviiliväestölle. Tarvittaisiin vain kännyköitä ja niihin prepaid-liittymät. Muutama soitto rintamalta kotiin sukulaisille ja tyttöystäville ja a vot, kyllä sana leviää...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa mikä on koronapropagandan ja ukrainapropagandan nielleiden ÄO-taso.

No, jos sekä ukrainalaisilla että venäläisillä on mielestäsi siellä sodan keskellä kaikki hyvin, mitäpä siinä pari puhelua sinne tai tänne haittaisi?

Vierailija
22/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarinahan kertoo, että venäläiset ovat varastelleet paikallisten puhelimia ja paikalliset ovat myös ihan itse niitä antaneet sotavankien käyttöön. Ja tänäänhän oli tullu brittitielustelulta infoa, että ovat kaapanneet sotilaiden puheluita joista on käynyt ilmi, että tilanne ei ole ole sotilasjohdon hallussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä omppuluurien munana lähetetään koko suomen kansalta jaksuhalit venäjan sotapojille.

Näin vidin jossa annettiin ymmärtää että venäläisten hallusta löytyvissä kuivamuona paketeissa oli viimeinen käyttöpäivä 10.2.2015. Epäilen että tämäkin on ukrainan provokaatio, kuten ne vidit joissa venäjän sotapojat itkien soitta äideilleen ja kertoo joutuneensa sotaan tietämättään ja tahtomattaan.

Ukrainalla on aika ovela sotapropakanda koneisto, hatun nosto siitä.

S..nan trolli, että mä vihaan teitä! Paljonko teille oikein maksetaan, että olette myyneet sielulle pahuuden voimille? Uskokaa pois, jonain päivänä vielä löydätte tekonne edestänne. 

Vierailija
25/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarinahan kertoo, että venäläiset ovat varastelleet paikallisten puhelimia ja paikalliset ovat myös ihan itse niitä antaneet sotavankien käyttöön. Ja tänäänhän oli tullu brittitielustelulta infoa, että ovat kaapanneet sotilaiden puheluita joista on käynyt ilmi, että tilanne ei ole ole sotilasjohdon hallussa.

Sotilaat kieltäytyneet ampumasta siviilejä ja kaataneet bensat maahan etteivät pääse "sotaharjoituksiin". Youtube myös täynnä videoita missä hylänneet kaluston ehjänä tienvarsille ja lähteneet lätkimään.

Vierailija
26/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sielunne

Vierailija
27/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopp

Vierailija
28/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä omppuluurien munana lähetetään koko suomen kansalta jaksuhalit venäjan sotapojille.

Näin vidin jossa annettiin ymmärtää että venäläisten hallusta löytyvissä kuivamuona paketeissa oli viimeinen käyttöpäivä 10.2.2015. Epäilen että tämäkin on ukrainan provokaatio, kuten ne vidit joissa venäjän sotapojat itkien soitta äideilleen ja kertoo joutuneensa sotaan tietämättään ja tahtomattaan.

Ukrainalla on aika ovela sotapropakanda koneisto, hatun nosto siitä.

S..nan trolli, että mä vihaan teitä! Paljonko teille oikein maksetaan, että olette myyneet sielulle pahuuden voimille? Uskokaa pois, jonain päivänä vielä löydätte tekonne edestänne. 

En voi muiden puolesta sanoa mitään. Sanotaanko vaikka, minun ei tarvii käydä "oikeissa" töissä.

Minulla on sopimus tiettyjen tahojen kanssa, tätä en luonnollisesti voi alkaa avaamaan julkisesti.

Vierailija
29/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoikohan joku viestiä menemään jotain kautta?

Vierailija
30/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiluttaa puhelimia????

Aloittajan pitäisi ottaa selvää mitä muiluttaminen tarkoittaa.

Vierailija
31/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia miten voisi auttaa Ukrainalaisia olisi bioliten saaminen sinne pakolaisille, sillä voi keittää ruokaa ja vettä risuilla ja samalla ladata akkua, akku latautuu siis siitä tulen poltosta, uskomatonta! 20 min tulen polttamisella saa akkuun 1h puheaikaa,ja saa valoa lampustakin, harmi vain että maksavat vähintään 150 ekee, itsellekin meinaisin ostaa hätävarakäyttöön sähköjen katkeamiseen, mutta tuo hinta...

Tosin kännykällä ei tee mitään jos radiomastot on nurin tai sähköt poikki yli 1-3h, niiden mastojen vara-akut ei ole suunniteltu isommiksi.

Vierailija
33/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä siviili ukrainalaiset pysäyttävät tankin itse seisomalla edessä ja huutavat pois täältä.

https://mobile.twitter.com/YourAnonNews/status/1498672010154680328?cxt=…

Vierailija
34/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman rohkeita ovat!! Respect.i

Vierailija
35/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidliittymiä saa vitosella ja kaikilla on jotain vanhoja puhelimia laatikoissa. Yksi pakettiautollinen voisi lähteä jo huomenna matkaan jos joku vaan ottaa asiakseen

Vierailija
36/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä "rauhanoperaatio" = Putinin sota, sotilaille huudetaan "menkää kotiinne!", Rohkeita ukrainalaisia!

https://mobile.twitter.com/ASLuhn/status/1498297874836336644

Vierailija
37/37 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä