Kissat vai koirat?
Olen 35-vuotias yksin asuva tytön tylleröinen. Omistan kolme kissaa Teuvon, Nalan ja Pullan niiden lisäksi omistan koiran nimeltä Tapsa. Olen tullut johtopäätökseen, että molemmat voisivat olla hyviä vaihtoehtoja, mutta lähiakoina Pullasta on tullut kusipää. En toki voi tuomita koko yhteisöä yhden yksilön takia, mutta ovathan jotkut eläimet kuitenkin aika perseestä.
Kommentit (18)
Kissat ovat mielestäni paljon hienostuneenpia kuin koirat. Kyllä ne kissat aina voiton vie. Ja Ap:lle tiedoksi, että kannattaa katsoa peiliin jos kissasi käyttäytyy päin persettä... nehän kuitenkin heijastelevat omistajaansa.
Minulla on kaloja. Haen järvestä silloin kun tarvitsen.
Se on omistajan syy, jos eläin kiukuttelee.
En enää ottaisi kumpaakaan. On onneksi muitakin eläimiä, jotka ovat huomattavasti helppohoitoisempia.
Kannattaa käyttää Pulla eläinlääkärissä, joka varmistaa, että sen terveys on ok.
Kissat ovat hyviä salaamaan kipunsa.
Omistajassa vika aina kun eläin kiukutelee olivat ne mitä tahansa lajia..Eläin myös vaistoaa omistajan tunteet, kuin sen ketä pitää numero 1 joukosta.Älä aliarvioi mitään eläin lajia.Ovat fiksumpia kuin ihminen!
Myin mun kissan ku hais pahalta ja raapi sohvaa. Nykyään mulla aivan ihana koira <3 uskollinen ku mikä
Ei siis se pulla mitenkään epätavallisesti käytäydy. Kunhan vittuilee
Minä taas olen sitä mieltä, että kissat ovat tyhmiä kuin saappaat.
Itseasiassa kissat ovat luonteeltaan hyvin fiksuja ja älykkäitä eläimiä. Voittavat varmaan sinutkin tietokilpailussa, kun sanoistasi kuulostaa siltä että idiottihan sinä olet. Tällaisia kansalaisia meillä on äänestämässä tulevaisuutemme kannalta!
Jaa vai että sellaista. Pitäiskiö sinun mielestäsi kissoilla olla äänioikeus?
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai että sellaista. Pitäiskiö sinun mielestäsi kissoilla olla äänioikeus?
Nyt kun mainitsit niin paljon mielummin eläisin kissani utopiassa kuin sinun dystopiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat mielestäni paljon hienostuneenpia kuin koirat. Kyllä ne kissat aina voiton vie. Ja Ap:lle tiedoksi, että kannattaa katsoa peiliin jos kissasi käyttäytyy päin persettä... nehän kuitenkin heijastelevat omistajaansa.
Just joo. Mistä keittiöpsykologikirjasta löysit tuommoisen. Ja miten siis selität sitten ne kaksi muuta kissaa joita aloittajalla on jotka eivät käyttäydy huonosti. Siinä meni sinun teoriasi.
Ajattelepa myös perheen lapsia, jos on useita. Jokainen on yleensä erilainen. Muutenhan he olisivat kaikki samanlaisia. Minullakin kaksi veljeä. Toinen on täysin paska, ahne ja väkivaltainen. Toinen on vähemmän ahne, mutta arvostaa kaiken vain rahassa. Itse olen mielestäni tasapainoisin, arvostan ihmisiä ihmisiä, arvostan myös aineettomia iloja ja tekoja, ystävyyttä, solidaarisuutta jne.
Olin kissaihminen ja mulla oli nuorena kaksi kissaa. Nykyisin on koira, jolla hyvin paljon kissamaisia piirteitä. Tykkään kaikista eläimistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Mistä keittiöpsykologikirjasta löysit tuommoisen. Ja miten siis selität sitten ne kaksi muuta kissaa joita aloittajalla on jotka eivät käyttäydy huonosti. Siinä meni sinun teoriasi.
Ajattelepa myös perheen lapsia, jos on useita. Jokainen on yleensä erilainen. Muutenhan he olisivat kaikki samanlaisia. Minullakin kaksi veljeä. Toinen on täysin paska, ahne ja väkivaltainen. Toinen on vähemmän ahne, mutta arvostaa kaiken vain rahassa. Itse olen mielestäni tasapainoisin, arvostan ihmisiä ihmisiä, arvostan myös aineettomia iloja ja tekoja, ystävyyttä, solidaarisuutta jne.
Miksi puhut itsesätsi? Kysehän on nyt kisssoista? Oletko kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän haluaisin lisätä, kun äänestyksestä puhuin aijemmi, että ihminen on kissan kaltainen, mutta kissa on huomattavasti älykkäämpi. Siksi siis kissat olisivat hyviä äänioikeutettuja.
Ps. laitoin itselleni nyt nimimerkin, että minut voi tunnistaa jos laitan vielä lisää kommentteja.
Kissalleäänioikeus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän haluaisin lisätä, kun äänestyksestä puhuin aijemmi, että ihminen on kissan kaltainen, mutta kissa on huomattavasti älykkäämpi. Siksi siis kissat olisivat hyviä äänioikeutettuja.
Ps. laitoin itselleni nyt nimimerkin, että minut voi tunnistaa jos laitan vielä lisää kommentteja.
ketään ei kiinnosta.
Itse pidän koirista. Kissat vituttaa
T. Reino