Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaan cd levyn niin miksi se ei tule postiluukusta??

Vierailija
29.07.2025 |

Oletin että kun tilaan cd levyn niin saan sen postiluukusta suoraan kotiin, mahtuu kuitenkin tulemaan. No nyt tuli saapumisilmoitus että paketti pitää hakea. En todellakaan hae sitä, lähtekööt takaisin kun odotin sitä suoraan kotiin, ajattelin vielä tilatessa että onpas kiva kun sen saa suoraan kotiin!! Mikä meni vikaan??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei toimiteta mitään levyjä sulle koska sä pilaat palstan.

t. Potsin av-mamma

Vierailija
2/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin toiminta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on laskenut, ettei se paketti mahdu postiluukusta. Näin ainakin itselläni on käynyt ja olen joutunut hakemaan. Postiluukkuja on monenkokoisia, ja cd-levytkin yleensä pakattu pahviin ja postituspussiin.

Vierailija
4/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tilannut sen ulkomailta niin ne yleensä aina menee syystä tai toisesta postista haettavaksi ja henkkarit pitää näyttää.

Vierailija
5/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä paketissa on levyn ympärillä sen verran pehmustetta, ettei ole mennyt Postin tarkistuksessa läpi tai sitten firma lähtökohtaisesti lähettää noutopakettina eikä kotitoimituksena. Postissa olen nähnyt käytettävän sellaista mittavekotinta, jonka läpi paketti pitää mennä helposti, jotta se jaetaan postiluukusta. 

Vierailija
6/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on lakkauttanut maksikirjeet jo vuosia sitten. On vain kirje tai paketti.

Vierailija
7/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tilannut sen ulkomailta niin ne yleensä aina menee syystä tai toisesta postista haettavaksi ja henkkarit pitää näyttää.

Kiva kun tässä ei ole mitään johdonmukaisuutta. Olen tilannut vain kirjeitä tästä syystä ja osa tulee laatikkoon mutta osaa posti ei jätä.

Jos näette postin ukolla Orpaned Landin patchin, niin se on varastettu. Se on maksettu ja tullit on maksettu, toivottavasti on mieleinen.

Vierailija
8/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin menee tietenkin jos läheteään postipakettina kuten yleensä. Myyjän "vika".

Vierailija
9/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä vaatinut että et voi väittää "ei ole tullut"

Vierailija
10/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäjä vaatinut että et voi väittää "ei ole tullut"

Mitä jos tullit on maksettu?

Vierailija
11/11 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennenkin saanut postiluukusta cd -levyt ja joskus tullut myös paketti jossa oli useampia cd levyjä samassa. Mahtuu kyllä. Nyt suututtaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi