Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette välitä ulkonäöstänne?

Vierailija
27.07.2015 |

Miksi joillekin normaali meikkauskin on olevinaan jotain superpinnallista ja aikaa vievää turhamaisuutta? Miksi kuvittelette olevanne jotenkin fiksumpia, parempia ja älykkäämpiä kun toitotatte meikkaavanne ja laittavanne hiuksenne kerran vuodessa juhliin? Yleensä nämä edellämainitun kaltaiset naiset ovat jotenkin todella homssuisen oloisia muutenkin.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:03"]En välitä siitä, koska en välitä siitä.
[/quote]

Olet varmaan ihan karsea näky.

Vierailija
22/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noj os on ruma niin kyllähän sen tiedostaa. Yleensä ne naiset jotka eivät meikkaa ollenkaan, eivät värjää/laita hiuksiaan koskaan jne. ovat sellaisia harmaita hiirulaisia joilla ei ole naamassa kehumista. Ovat siis tottuneet olemaan rumia ja alistuneet siihen. Yleensä nimittäin ovat just sen näköisiä, että edes ehostautuminen ei auttaisi heidän kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän, meikkaan ja laitan tukan lähes joka aamu. Silloin kun ei huvita en tee sitä ja kyllä se vaikuttaa heti mielialaan, kokopäivän on väsynyt ja nuhruinen. Itsenikin on vaikea ymmärtää miksi joku ei välitä ulkonäöstään. Enkä ole mikään pinnallinen ihminen, en arvota ihmisiä ulkonäön perusteella, mutta kyllähän se vaikuttaa ensi vaikutelmaan.

Vierailija
24/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavuus ennen kaikkea :) eikä mulla ole kyllä aikaakaan meikata normaalisti. toisaalta on ihana meikata ja laittautua sitten harvoin kun on juhlimaan lähdössä. ja näissähän voi toki aina kysyä että KETÄ varten kukakin meikkaa...

Vierailija
25/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä huolehtiminen vaatii rahaa. En raaski vähistä rahoista tuhlata kampaajaan, ostaa meikkejä tai vaatteita. Haaveilen kyllä, miten kiva olisi olla huolitellun näköinen. Uudet silmälasit myös piristäisivät olemusta. Nykyiset ovat 8 vuotta vanhat ja leviämispisteessä.

Otan mielelläni vinkkejä vastaan, kuinka voisin saada huolitellun ulkonäön. Mahdollisuus sijoittaa siihen on 10 euroa kuukaudessa.

Vierailija
26/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä välitän. Sun on vaan mahdoton ymmärtää, että minä HALUAN näyttä tältä. Että puhdas iho ja luonnolliset, suorat hiukset on tavoite, johon pyritään, eikä jotain, jonka haluan peittää ja sotkea.

Vierailija
27/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Mä kyllä välitän ulkonäöstäni ihan kohteliaisuudesta muita ihmisiä kohtaan. Käyn suihkussa kahdesti päivässä ja vaatteeni ovat aina siistit ja puhtaat. Poikatukka on helppo pitää sekin siistinä.

Meikkiä en kuitenkaan käytä. Enkä toitota olevani fiksumpi, älykkäämpi ja parempi kuin muut ihmiset.

Vierailija
28/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:21"]Hm. Mä kyllä välitän ulkonäöstäni ihan kohteliaisuudesta muita ihmisiä kohtaan. Käyn suihkussa kahdesti päivässä ja vaatteeni ovat aina siistit ja puhtaat. Poikatukka on helppo pitää sekin siistinä.

Meikkiä en kuitenkaan käytä. Enkä toitota olevani fiksumpi, älykkäämpi ja parempi kuin muut ihmiset.
[/quote]

Tyypillinen suomalainen nainen . :D Ei meikkiä ja pojan tukka.

Vierailija
29/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän. Siksi en halua meikata!! Olen kaunis näin, myös muiden mielestä! Ainakin kuulen sitä kyllästymiseen asti.

Vierailija
30/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:21"]Kyllä minä välitän. Sun on vaan mahdoton ymmärtää, että minä HALUAN näyttä tältä. Että puhdas iho ja luonnolliset, suorat hiukset on tavoite, johon pyritään, eikä jotain, jonka haluan peittää ja sotkea.
[/quote]

Miksi pyrit näyttämään hiireltä?

Vierailija
31/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki saa ihoni kutiamaan, enkä kyllä edes osaa meikata. En voi laittaa vähiä rajojani hirveeseen kasaan meikkiä. Huulipunaa käytän jonkun verran, niitä onneksi saa halvalla.

Vierailija
32/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meikkaamisella on sen kanssa tekemistä että välittää ulkonäöstään? Kyllä ne terveet elämäntavat on kaiken a ja O :D ne näkyy nimittäin ihossa ja hiuksissa ;)

Vierailija
33/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta miltä ihmiset näyttää, mukaanlukien itseni. En pidä minään sitä, että joku näkee vaivaa ulkonäkönsä takia. 

Vierailija
34/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:21"]Kyllä minä välitän. Sun on vaan mahdoton ymmärtää, että minä HALUAN näyttä tältä. Että puhdas iho ja luonnolliset, suorat hiukset on tavoite, johon pyritään, eikä jotain, jonka haluan peittää ja sotkea. [/quote] Miksi pyrit näyttämään hiireltä?

[/quote]Tätä just tarkoitin.

-3-

Vierailija
35/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä, jotka eivät pillukarvojaankaan siisti. Sitten itkevät täällä, kun mies ei suostu nuolemaan pildee.

Vierailija
36/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä olen homssuinen, vaikka en meikkaa. Suttuinen meikki tekee monet paljon homssuisemman näköisiksi kuin meikkaamattomuus.

En koe tarvitsevani meikkiä. Minusta on ajan ja rahan haaskausta meikata päivittäin, kun sillä ei ole mitään hyödyllistä vaikutusta hyvinvointiini. Ulkonäköön ehkä vähän, mutta se ei ole minulle kovin tärkeä asia.

En minä pidä itseäni mitenkään fiksumpana ja viisaampana siksi, että en meikkaa. Ehkä muista syistä voisin pitää, mutta se taas ei kuulu ollenkaan tähän.

Vähän ihmettelen, miksi jonkun terveen ihmisen pitää käydä suihkussa kahdesti päivässä. Ehkä jollekin aamuin illoin navettatöitä tekevälle voi olla tarpeen, tai runsaasti hikiliikuntaa harrasvalle, mutta muille se on jo liioittelua.

Vierailija
37/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:29"]

Nämä on niitä, jotka eivät pillukarvojaankaan siisti. Sitten itkevät täällä, kun mies ei suostu nuolemaan pildee.

[/quote]No onpas taas tehty varsinainen päätelmä. Loistavaa, Sherlock.

Vierailija
38/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 09:29"]

[/quote]No onpas taas tehty varsinainen päätelmä. Loistavaa, Sherlock.
[/quote] Ole hyvä, hiekkapillu.

Vierailija
39/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä voin ymmärtää sen, että jotkut eivät tarvitse meikkiä, vaikka itse meikkaankin. Olen nyt pyrkinyt korjaamaan ruokavaliotani ja liikkumaan enemmän ja kaikki tämä heijastuu ihooni. Yhä enemmän tulee sellaisia päiviä, että tekee mieli mennä ulos ilman meikkiä, koska sitä ei vaan tarvitse. En silti voisi kuvitella, että jätän meikkaamisen kokonaan, koska se on vaan niin kivaa :) Kukin tyylillään.

Vierailija
40/80 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin kyllä. Mutta ah sitä tunnetta, kun viimein uskalsin mennälähikauppaan ilman meikkiä. Eli ilman ripsaria.

Kyllä, se voi olla vaikeaa.