Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekevätkö naiset baarissa aloitteita vain itseään korkeampitasoisille miehille?

Vierailija
02.03.2022 |

On sanottu, että silloin, kun naiset tekevät aloitteita, niin ne tekevät niitä itseään korkeampitasoisille miehille, tyypillisesti 2 pykälää korkeampitasoisille: tason 5 nainen yrittää iskeä taso 7 miestä, tason 6 nainen tason 8 miestä jne.

Tuo pätee varmaan ainakin baareissa, joissa naiset ylipäätään tekevät harvoin aloitteita. Mutta silloin, kun tekevät, niin miksi itseään korkeampitasoisille? Siksi, että ne samaa tasoa olevat miehet tulevat iskemään niitä naisia eikä niiden tarvitse siksi tehdä aloitteita. Aloitteella ei nyt tässä tarkoiteta katsetta miehen suuntaan, vaan sitä, että nainen lähestyy miestä ja avaa itse keskustelun.

Muussa elämässä tuo ei välttämättä päde ihan samalla tavalla. Ja jos, joku nyt kysyy, että onko kaikki miehet suhteessa itseään alempitasoisen naisen kanssa, niin ei tietenkään. Syyt on lähinnä nämä: a) miehet ylipäätään tekevät useammin aloitteen kuin naiset, b) usein suhde syntyy esim. työpaikalla tai kaveripiirissä, jossa tavallaan vain ajaudutaan vähitellen tutustumisen kautta yhteen ilman, että kumpikaan teki ihan suoraa aloitetta c) tavataan nettideitin kautta, jossa ensimmäisen viestin lähettää yleensä mies, koska miehistä on ylitarjontaa ja ne ovat siksi "naisten markkinat".

Kysymys:

Jos joku palstan nainen on tehnyt aloitteita baarissa, niin minkälaisille miehille? Ovatko pitkiä vai lyhyitä? Ylipainoisia vai hoikkia? Komeita, tavallisen näköisiä vai suorastaan rumia? Ekstrovertteja vai introvertteja? Kaveriporukkansa kingejä, niiden siipimiehiä vai seinäruusuja? Itsevarman vai epävarman oloisia?

Kommentit (246)

Vierailija
1/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kommenttia suuntain tai toiseen? 

Vierailija
2/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh mulle kelpaa vain komeat miehet ja mielellään akateemiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä aloittaja on saanut sen kirkkaan käsityksen, että miehet olisivat korkeatasoisempia kuin naiset?

Vierailija
4/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tasoista mitään, mutta duunarikaveria lähestytään baarissa usein ja itse akateemisena miehenä joudun aina olemaan lähestyvä osapuoli.

Vierailija
5/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kommenttia suuntain tai toiseen? 

Tämä asia on jo niin loppuun jauhettu, että löydät varmaan kaipaamasi vastaukset jostain niistä tuhansista aiemmista ketjuista.

Vierailija
6/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lähestyy mukavannäköisiä miehiä

Vierailija
7/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis tietenkin teen aloitteen lyhyelle, rumalle, nurkasta kiukkuisena mulkoilevalle tuppisuulle jonka vartalo muistuttaa perunasäkkiä. Miksi kukaan nainen edes haluaisi mitään muuta?

Vierailija
8/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin kaikilla naisilla olisi muka jotenkin kauhean suuret luulot itsestään. Tutkitustikin miehillä on itsestään todellisuutta parempi kuva. Itse alempitasoisena naisena en ikinä uskaltaisi jutella selvästi tasokkaamman miehen kanssa, ellei hän itse tule mulle puhumaan ensin. Opin tämän asian jo tyyliin ekaluokalla kun söpöt pojat haukkui mua rumaksi. Mun paikkani siis osoitettiin jo lapsena.

Vierailija
9/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pelkkä ulkonäkö on merkitsevä. Asia kunnossa. Tällä naamalla saa ryypätä yksin. M36.

Vierailija
10/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato tää selviää sit kun menet ihan sinne ihmisten pariin baariin ja katsot mitä siellä tapahtuu.

Täytyy tulla kellarista välillä uloskin.

Vierailija
11/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasorunkkari ei kelpaa kellekään.

Vierailija
12/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ajatusmaailma. Numeroita vilisee vaan avaus.

Kaikki ha​​​​​​​uska​​​​​​​ lähestyminen ja tutustuminen tehdään spontaanisti. 

Vierailija
13/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä vaihtelua sotakeskustelulle Twitterissä:

Olen aikoinaan tehnyt paljon aloitteita miehille baareissa. En ole koskaan laskenut millään laskuopilla heidän tasoaan. Minulla on aina ollut miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Ja ne miehet ovat olleet alle 170 cm-190 cm pitkiä, normaalipainoisia tai tanakoita (joskus joku hoikempikin on saattanut eksyä mukaan mutta ei koskaan hintelää), hauskoja, supliikkeja, rentoja ja itsevarmoja tyyppejä, joiden kanssa on katseet kohdanneet ja on tullut sellainen fiilis, että tuohon mieheen olisi kiinnostavaa tutustua. "Kingit ja siipimiehet" kuulostaa jo niin hupaisalta luokittelulta, että herää kysymys, vastaanko ylipäänsä aikuiselle miehelle :-DDD

Vierailija
14/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen baarissa koittanut iskeä ja molemmat varattuja. Tavallisia miehiä, eikä mitenkään pitkiä edes.

Vierailija
15/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin kaikilla naisilla olisi muka jotenkin kauhean suuret luulot itsestään. Tutkitustikin miehillä on itsestään todellisuutta parempi kuva. Itse alempitasoisena naisena en ikinä uskaltaisi jutella selvästi tasokkaamman miehen kanssa, ellei hän itse tule mulle puhumaan ensin. Opin tämän asian jo tyyliin ekaluokalla kun söpöt pojat haukkui mua rumaksi. Mun paikkani siis osoitettiin jo lapsena.

Luuletko ettei ole olemassa myös lukuisia miehiä, kenen paikka on osoitettu jo peruskoulussa? Vähättelyä, kiusaamista, haukkumista sekä pojilta että tytöiltä. Ei mulla ainakaan ole mitään harhaluuloa omasta tasosta, paitsi se että olen onnistunut pitämään itseni normaalipainossa, fyysisesti kunnossa ja mulla on vakityöpaikka. Siinä on mun taso. Deittailumarkkinoilla tämä tarkoittaa tyytymistä roimasti ylipainoiseen yksinhuoltajanaiseen. Ja sekin onnistui vasta päälle 30 vuoden iässä. Edelleen: se on mun taso, ja se on osoitettu jo lapsuudessa. Eli ei mitään harhaluuloja. 

Vierailija
16/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ”tasoisteni” kanssa olen ollut, baarissa ja muualla.

Kerran olen baarista seuraa hakenut, ja silloin tein niin, että bongasin kuka on minun makuuni baarin viehättävin mies, tilasin juoman ja menin juoman kanssa tiskille seisoskelemaan, josta oli suora katsekontakti tuohon mieheen (hän istui pöydässä kavereidensa kanssa).

Tuijottelin, vilkuilin ja hymyilin hetken sillä tavalla, että varmasti tajusi, ja pian hän nousikin pöydästä ja tuli luokseni juttelemaan.

Jatkoilta ja kadulta olen myös bongannut tuolla tyylillä miehen, että katsellaan ja joko mies tulee puhumaan, tai itse olen mennyt muka kysymään jotain.

Vierailija
17/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät!

Tämä on fakta, niin empiirisesti kuin biologisesti!

Vierailija
18/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottelin, vilkuilin ja hymyilin hetken sillä tavalla, että varmasti tajusi, ja pian hän nousikin pöydästä ja tuli luokseni juttelemaan.

Mä en tee tuota enää miehenä, koska baareissa ja yökerhoissa on niin paljon näitä vedättäjänaisia. Tehdään ensin tuota, eli katsellaan muka kiinnostuneena useaan otteeseen ja joskus nykäistään jopa hihasta ohi mennessä, ja sitten kun itse menee tekemään sen aloitteen niin ei saa kuin suoran torjunnan tai pahimmassa tapauksessa solvauksen. 

Vierailija
19/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tee tuota enää miehenä, koska baareissa ja yökerhoissa on niin paljon näitä vedättäjänaisia. Tehdään ensin tuota, eli katsellaan muka kiinnostuneena useaan otteeseen ja joskus nykäistään jopa hihasta ohi mennessä, ja sitten kun itse menee tekemään sen aloitteen niin ei saa kuin suoran torjunnan tai pahimmassa tapauksessa solvauksen. 

Itse en kyllä katsele ketään tuolla tavoin, jos en ole kiinnostunut.

Jutteleminen nyt ei muutenkaan ole syy solvata ketään.

Vierailija
20/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten maailmassa menee niin, että jos nainen alkaa tekemään aloitetta, kohde on hyvin tasokas mies. Muille ei aloitteita tehdä, koska ne heikommat miehet tekevät niitä ihan itse ihan riittämiin. Jos heikko mies ei ole aloitteellinen, nainen ei edes näe häntä.

Ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi