Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekevätkö naiset baarissa aloitteita vain itseään korkeampitasoisille miehille?

Vierailija
02.03.2022 |

On sanottu, että silloin, kun naiset tekevät aloitteita, niin ne tekevät niitä itseään korkeampitasoisille miehille, tyypillisesti 2 pykälää korkeampitasoisille: tason 5 nainen yrittää iskeä taso 7 miestä, tason 6 nainen tason 8 miestä jne.

Tuo pätee varmaan ainakin baareissa, joissa naiset ylipäätään tekevät harvoin aloitteita. Mutta silloin, kun tekevät, niin miksi itseään korkeampitasoisille? Siksi, että ne samaa tasoa olevat miehet tulevat iskemään niitä naisia eikä niiden tarvitse siksi tehdä aloitteita. Aloitteella ei nyt tässä tarkoiteta katsetta miehen suuntaan, vaan sitä, että nainen lähestyy miestä ja avaa itse keskustelun.

Muussa elämässä tuo ei välttämättä päde ihan samalla tavalla. Ja jos, joku nyt kysyy, että onko kaikki miehet suhteessa itseään alempitasoisen naisen kanssa, niin ei tietenkään. Syyt on lähinnä nämä: a) miehet ylipäätään tekevät useammin aloitteen kuin naiset, b) usein suhde syntyy esim. työpaikalla tai kaveripiirissä, jossa tavallaan vain ajaudutaan vähitellen tutustumisen kautta yhteen ilman, että kumpikaan teki ihan suoraa aloitetta c) tavataan nettideitin kautta, jossa ensimmäisen viestin lähettää yleensä mies, koska miehistä on ylitarjontaa ja ne ovat siksi "naisten markkinat".

Kysymys:

Jos joku palstan nainen on tehnyt aloitteita baarissa, niin minkälaisille miehille? Ovatko pitkiä vai lyhyitä? Ylipainoisia vai hoikkia? Komeita, tavallisen näköisiä vai suorastaan rumia? Ekstrovertteja vai introvertteja? Kaveriporukkansa kingejä, niiden siipimiehiä vai seinäruusuja? Itsevarman vai epävarman oloisia?

Kommentit (246)

Vierailija
41/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa viihtyvät tyypit eivät kiinnosta. Joten en tee. Baari on viimeinen paikka missä kenenkään kannattaa tehdä aloitteita. Tiedän monia ,jotka ei viitsi edes lähteä kavereiden kanssa baariin koska ääliö miehet tunkee jauhamaan paskaa ja tekemään aloitteita.

Vierailija
42/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ns. alempitasoiselle. Pienempi riski saada pakit.

Miehet jotka tekevät minulle aloitteita ovat joko kai omaa tasoani tai parempaa. Ne paremmat todennäköisesti siksi, jos ei baarista parempaa löydy tai saa kaikilta muilta paremmilta pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei keskustelun aloittaminen ole aloite! Se on keskustelun aloitus.

Vierailija
44/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut tätä tasokeskustelua lukea, mutta olen tehnyt aloitteita sellaisille miehille, jotka minua miellyttävät. Ulkonäöllisesti ei ole tiukkoja kriteereitä, vaan ihan fiiliksen mukaan. En tiedä mitä tasoa he ovat olleet, enkä myöskään ole miettinyt omaa tasoani

Vierailija
45/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma tässä on se, että miehet eivät tunnu ymmärtävän naisia lainkaan. Ensinnäkään, maiset eivät tee yleensä irtosuhteilla yhtään mitään, joten naisilla ei ole mitään syytä tehdä baareissa minkäänlaisia aloitteita. Naiset haluavat romanttista rakkautta, ja seksiä, missä nainenkin saa orgasmin, ja sitä ei humalaiselta baarimieheltä saa. Joten jos nainen tekee aloitteen, siihen täytyy olla jokin erityinen syy. Ei riitä, että joku nyt vaan on tarjolla oleva mies.

Vierailija
46/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tehnyt baarissa koskaan aloitetta, vaan annoin miesten tehdä ne. Kaverini kyllä teki senkin edestä, mutta ainakaan minun silmääni miehet eivät olleet kaveriani tasokkaampia, ainakaan jos mietitään ulkonäköä. Silti sai välillä pakit, tai juttu jäi yhteen yöhön.

Vierailija
47/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee alotteita kellekkään. Itsetunto ei riitä omatasoisiin tai hottiksiin ja mitään ihan kamalia en tahdo.

Vierailija
48/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt päästään ensinkin siihen että jokainen lähestyminen ei ole aloite. Voitteko miehet kuvitella että voin puhua ihan muuten vaan?

Ette. Niinpä. Joten en lähesty miehiä baarissa koska en tee aloitteita. Jutella voisin kyllä mutta se ymmärretään lähtökohtaisesti väärin joten antaapa olla. Jätän suosiolla puheet niille räväköille naisille jotka ovat iloisia ilahduttajia.

Vierailija
49/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä tehny aloitetta enkä aio tehdä. Miehet lähestyy aina mua.

Vierailija
50/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain söpöä kundia tanssimaan joka oli "liian laiha" ollakseen mun tasoa, kun itse en ole kovinkaan laiha, mutta hän oli riittävän selvinpäin ja kuten sanottu söpö. Tanssittiin pari hidasta ja loppuillasta hän puolestaan haki mua tanssiin ja siitä jatkoille. Niin öö, oltiinko me siis samaa tasoa vai ei? Ja kumpi oli parempitasoinen?

Vierailija
51/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä vaihtelua sotakeskustelulle Twitterissä:

Olen aikoinaan tehnyt paljon aloitteita miehille baareissa. En ole koskaan laskenut millään laskuopilla heidän tasoaan. Minulla on aina ollut miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Ja ne miehet ovat olleet alle 170 cm-190 cm pitkiä, normaalipainoisia tai tanakoita (joskus joku hoikempikin on saattanut eksyä mukaan mutta ei koskaan hintelää), hauskoja, supliikkeja, rentoja ja itsevarmoja tyyppejä, joiden kanssa on katseet kohdanneet ja on tullut sellainen fiilis, että tuohon mieheen olisi kiinnostavaa tutustua. "Kingit ja siipimiehet" kuulostaa jo niin hupaisalta luokittelulta, että herää kysymys, vastaanko ylipäänsä aikuiselle miehelle :-DDD

Ei noita termejä kannata ottaa niin vakavasti. "Kingi" tarkoittaa vaan sitä kaveriporukan johtohahmoa tai alfaa, jollainen on yleensä miesporukoissa, sitten on betat, jotka ovat tavallaan siinä vieressä siipimiehinä, ja sitten ne vähän syrjemmälle vetäytyvät, jotka on yleensä introvertteja. Tuollainen dynamiikka on ihan tyypillinen miesten kaveriporukoissa. Ja se alfa on yleensä porukassa korkeatasoisin.

Mistä jonkun miehen nähdessään voi päätellä, onko tämä porukan kingi vai siipimies? Kertooko ne sen itse vai näkeekö vaatteista?

Vierailija
52/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja on saanut sen kirkkaan käsityksen, että miehet olisivat korkeatasoisempia kuin naiset?

Koska palstalla kaikki miehet on aina kasin tasoisia ja naiset kutosia.

Vierailija
53/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä aloittaja on saanut sen kirkkaan käsityksen, että miehet olisivat korkeatasoisempia kuin naiset?

Koska palstan miehet eivät ymmärrä naisia, ja luulevat, että matalasti koulutettu mies voisi olla kasin mies, vain siksi, että harrastaa jotain liikuntaa. Naiset määrittelevät sen, mikä on haluttu mies, ja ne ominaisuudet, joita jotkut miehet naisissa arvostavat, eivät välttämättä herätä naisissa mitään tunteita.

Vierailija
54/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät.

Vierailija
55/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee miehille aloitteita. He tekevät. Juttua voin jatkaa akateemisten ja komeiden alfojen kanssa.

Vierailija
56/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aikoinaan tehnyt paljon aloitteita miehille baareissa. En ole koskaan laskenut millään laskuopilla heidän tasoaan. Minulla on aina ollut miehille tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta.

Ja ne miehet ovat olleet alle 170 cm-190 cm pitkiä, normaalipainoisia tai tanakoita (joskus joku hoikempikin on saattanut eksyä mukaan mutta ei koskaan hintelää), hauskoja, supliikkeja, rentoja ja itsevarmoja tyyppejä, joiden kanssa on katseet kohdanneet ja on tullut sellainen fiilis, että tuohon mieheen olisi kiinnostavaa tutustua. "Kingit ja siipimiehet" kuulostaa jo niin hupaisalta luokittelulta, että herää kysymys, vastaanko ylipäänsä aikuiselle miehelle :-DDD

Ei noita termejä kannata ottaa niin vakavasti. "Kingi" tarkoittaa vaan sitä kaveriporukan johtohahmoa tai alfaa, jollainen on yleensä miesporukoissa, sitten on betat, jotka ovat tavallaan siinä vieressä siipimiehinä, ja sitten ne vähän syrjemmälle vetäytyvät, jotka on yleensä introvertteja. Tuollainen dynamiikka on ihan tyypillinen miesten kaveriporukoissa. Ja se alfa on yleensä porukassa korkeatasoisin.

Alfa eli korkeatasoinen mies on yleensä porukassa korkeatasoisin? Ainakin itse olen aina kuvitellut, että alfa= korkeatasoinen, YTM.

Sama logiikka kuin jankutuksessa "Mies on atm eli alemman tason mies, jos hän ei saa naista" - ja heti perään kysymys: "Miksi alemman tason miehet eivät saa naista".

D'ah, no vaikka siksi, kun he määritelmän mukaan ovat juuri niitä, jotka eivät saa naista.

Mutta mikä sitten määrää tason tai sen kuka on "alfa"? Kouluttautunut, sivistynyt, fiksu, hyvin toimeentuleva ja hyvässä ammatissa oleva mies voi olla naisille näkymätön ja jonkun tuilla elävän kitaranrämpyttäjän pöytään on jonoa.

eri

Vierailija
57/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska palstan miehet eivät ymmärrä naisia, ja luulevat, että matalasti koulutettu mies voisi olla kasin mies, vain siksi, että harrastaa jotain liikuntaa. Naiset määrittelevät sen, mikä on haluttu mies, ja ne ominaisuudet, joita jotkut miehet naisissa arvostavat, eivät välttämättä herätä naisissa mitään tunteita.

Niinpä. Ja monissa keskusteluissa miehet kyselevät, että miksi naiset eivät tajua, ettei naisen koulutus tai työ nosta naisen tasoa, vaikka naisen itsensä mielestä se nostaa. Miehet kuitenkin itse yrittävät määritellä minkälainen se haluttu mies on.

Vierailija
58/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, ettet edes itse tajua, minkä tasoisista miehistä kiinnostut.

Vierailija
59/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottelin, vilkuilin ja hymyilin hetken sillä tavalla, että varmasti tajusi, ja pian hän nousikin pöydästä ja tuli luokseni juttelemaan.

Mä en tee tuota enää miehenä, koska baareissa ja yökerhoissa on niin paljon näitä vedättäjänaisia. Tehdään ensin tuota, eli katsellaan muka kiinnostuneena useaan otteeseen ja joskus nykäistään jopa hihasta ohi mennessä, ja sitten kun itse menee tekemään sen aloitteen niin ei saa kuin suoran torjunnan tai pahimmassa tapauksessa solvauksen. 

Itse en kyllä katsele ketään tuolla tavoin, jos en ole kiinnostunut.

Jutteleminen nyt ei muutenkaan ole syy solvata ketään.

Jutteleminen..? 😳

Vierailija
60/246 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn miehiä, jotka miellyttävät omaa silmääni. Siinä se.