Työttömän ruokaympyrä
Hei,
Kun täällä puhuttiin paljonko menee rahaa ruokaan kuukaudessa niin tässä omani:
-Aamu: elovena puuro lautasellinen ja lasi vettä:0,20e
-päivällinen: Kanankoipi ja kaksi perunaa: 0,90e
-Välipala jonka syön vain joka toinen päivä: omena tai banaani 0,30e
-Iltapala: Kaksi näkkileipää voilla joskus jugurttia kahvikupillinen jos löytyy kaupasta 50% aletarralla. 0,20e.
Kahvia juon vain juhlapäivinä.
Toinen esimerkki:
-Aamu: Puuro ja lasi maitoa 0,40e
-päivällinen: Keittoa 0,30e
-Välipala: Vaasan ruispala voilla ja piimää jos löytyy 50% aletarroilla 0,20e
-Iltapala: banaani ja jugurtti 50% aletarroilla 0,40e
Näin minulla menee noin 48e-56e kk ruokaan. Joskus toki ostan pähkinöitä ja rusinoita jolloin menee 3e kk enemmän rahaa ruokaan. Jos oikein pröystäilen että ostan kahvia ja maitoa sekä pari ylimääräistä jauhelihapakettia niin rahaa menee 15e enemmän. Niin teen vain joulun ja juhannuksen aikoihin. Käyn myös kalastamassa viereisessä järvessä ja kerään marjoja, niitä en kuitenkaan laske mukaan koska rahaa niihin ei mene. Onki laite maksoi hong kong tavaratalossa aikoinaan 1e, matoja saa kaivamalla ja vavan tein puun oksasta.
Kysykää jos on kysyttävää?
Juha.
Kommentit (268)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:04"] Köh köh...Legendaarinen kaartinjääkärikomppania. Alakurtissa 50 000 venäjän erikoismiestä. Mistä sä revit näitä juttujas. Ei Suomeen kohdistu mitään uhkaa. Varo ettei ohimosuoni poksahda kun leikit sammakkomiestä viidakossa. Ps kokeile riviväliä niin tekstistäsi tulee luettavampaa. [/quote] Pohjautuu todellisiin tietoihin. Suomeen kohdistuu tällä hetkellä Venäjän federaation asevoimien doktriinin mukainen ennalta ehkäisevän hyökkäyksen mahdollisuus kun Suomi veljeilee yhdysvaltain koalition kanssa. Venäjä ei halua vihollisensa ydinaseita rajansa läheisyyteen, niin kuin ei USAkaan halunnut kuuban kriisin aikaan. Myös sotilaallinen toimi Suomea kohtaan voisi nostaa Venäjällä Putinin poliittista arvostusta. Kyseessä voisi olla vaikka pienimuotoinen konflikti jossa finnairin kone ammuttaisiin BUK-ohjuksella helsingin ja tallinnan väliin ja kun siitä syytettäisiin Venäjää, se ottaisi tilanteen haltuuun linjalla suursaari-marianhamina ja vetoisi terrorismin vastaiseen operaatioonsa. Samalla se miehittäisi pysyvästi ahvenanmaan ja näin turvaisi kaliningradin alueensa koskemattomuutta uudella merivoimien tukikohdalla jonne se sijoittaisi ilmatorjuntakalustoa ja itämeren laivastonsa erikoisjoukkoja. Juha. [/quote] Lopeta se Ilkka Remeksen lukeminen ja herää todellisuuteen. Suomi on Venäjän rajanaapureista viimeisiä joiden kimppuun sillä olisi halua hyökätä. Jos Putin käyttää voimaa sisäpoliittista syistä se tekee sen johonki ex-neukkumaahan.
[/quote]
Lopeta itse se iltalehden lukeminen ja hyväksy että se Venäjä ei tee hyökkäystä köyhään ex-neukkumaahan vaan nimenomaan skandinaviaan jolloin se saa euromaan haltuun. Ja mikä olisikaan parempi kohde kuin Suomi jonka miinavarastot tuhottiin kittilän pokassa kun tarja halonen allekirjoitti ottawan sopimuksen joka on nyt ratifioitu. Suomi lähti silloin alamäkeen kun naiset pääsi armeijaan, tai vaikuttamaan armeijan asioihin.
Juha.
[/quote]
Sitten vaan rautaa rajalle ja Juha. Eiköhän sulle jostain pari sakaramiinaakin mukaan saada. Olihan sulla se 8 viikon sotilasura.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:04"]
Tuossa joku puhui kilahtamisesta ja väkivallasta. Kovin tuntui kaveri olevan ulkona todellisuudesta, mutta minäpä avaan hiukan tosiasioita. Olen harrastanut kamppailua mm Judo, Karate, MMA ja nyrkkeily. Kaikkia noita olen siis kokeillut ja treenannut pitempää kuin 6kk. Krav Magaa kokeilin alkeiskurssin verran ja totesin sen olevan pahinta kuraa mihin olen törmännyt. Olen kokenut väkivaltaa ja selviytynyt siitä koska en jäänyt maahan potkittavaksi jolloin maksani ja munuaiseni olisivat revenneet ja tekijät saaneet ehdollista. Olen ihminen ja ihminen on repinyt lajitovereidensa päitä irti yli 300 000 vuotta, miksi olisimme yksi kaksi jotenkin muuttuneet? Piinapenkki, ihmissahaus, roviolla polttaminen, raiskaaminen, murhaaminen, tappaminen, pedofiilia jne ovat kaikki ihmisyyttä. Nykyihminen on vain vieraantunut todellisuudesta eikä ymmärrä asioita. Esim ISIS on wahhabismin eli vanhan islamin kannattajia jotka sai mystisesti jenkkiläisen aseistuksen. Iran hirttää homoja, kiinassa syödään kissoja ja koiria, samoin koreassa, keniassa poltetaan ihmisiä autonrenkaiden mukana ja asutaan munasillaan savimajassa vaikka eletään nykyaikaa. Suomi on kansainvälinen sosiaalitoimisto ja huoratalo. Tuo jälkimmäinen on näiden todellisuudesta vieraantuneiden aikaansaannosta jotka pyytävät anteeksi vaikka saisivat itse rautaputkesta päähän. Vastaanpa kysymykseesi siis ihan suoraan: Jos oma olemassa oloni olisi uhattu niin olisin valmis polttamaan vaikka lastensairaalan kunhan itse jäisin eloon. Olen ihminen ja meille ihmisille on ominaista että jopa 15v tyttö voi tappaa toisen saman ikäisen tytön puukolla, jopa täällä Suomen lintukodossa.
Juha.
[/quote]
Niin. Tulit tuossa tekstissäsi osoittaneesi pointtini. Itse en polttaisi lastensairaalaa jäädäkseni eloon. On muuten todella absurdi vertaus. Psyykeestäsi kertoo paljon, että haluat edes tuoda esiin tuollaisen vertauksen, joka ilmeisesti tuli ensiksi mieleesi.
Kirjallisuuden ja elokuvan puolelta tulee mieleen neljä yleisesti tunnettua hahmoa joita jollain tapaa muistutat; jonkun jo mainitsema Tuntemattoman Lehto, Celinen Bardamu, Taksikuskin Travis Bickle ja Rambo 1.
[/quote]
Se kertoo vain siitä että olet epäsopiva esim sotimaan. Kaltaisesi yksilö on niitä joita evoluutio poistaa, sitä mukaan kun luonto kaltaisiasi vahingossa synnyttää. Esim juuri se kettu puree vaikka tassunsa irti selviytyäkseen.
Juha.
[/quote]
Alat kuulostaa todella vaaralliselta tyypiltä. Ja olet ymmärtänyt evoluution aika kieroontuneesti. Todellisuudessa terveet ihmiset eivät useinmiten käyttäydy suoranaisen itsekkäästi, vaan altruimi on ihmisyhteisöissä usein erittäin kannattava toimintatapa, jopa sodan oloissa. Kaveria ei jätetä.
Kuulostaa siltä, että olet aika pitkällä tiellä kohti erakoitunutta ihmis- ja yhteiskuntavihaajaa. Surullista.
[/quote]
Tekstisi sai minulle hymyn aikaan. Vai että kaveria ei jätetä. Ihminen hylkää vaikka omat lapsensa hädänhetkellä. Kuulostaa miltä hyvänsä niin totuus on se että pärjään loistavasti ja haluan myös auttaa muita pärjäämään, sekä poistaa vääristynyttä tietoa todellisuudesta. En vihaa yhteiskuntaa, en vain arvosta sitä.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:22"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:04"] Köh köh...Legendaarinen kaartinjääkärikomppania. Alakurtissa 50 000 venäjän erikoismiestä. Mistä sä revit näitä juttujas. Ei Suomeen kohdistu mitään uhkaa. Varo ettei ohimosuoni poksahda kun leikit sammakkomiestä viidakossa. Ps kokeile riviväliä niin tekstistäsi tulee luettavampaa. [/quote] Pohjautuu todellisiin tietoihin. Suomeen kohdistuu tällä hetkellä Venäjän federaation asevoimien doktriinin mukainen ennalta ehkäisevän hyökkäyksen mahdollisuus kun Suomi veljeilee yhdysvaltain koalition kanssa. Venäjä ei halua vihollisensa ydinaseita rajansa läheisyyteen, niin kuin ei USAkaan halunnut kuuban kriisin aikaan. Myös sotilaallinen toimi Suomea kohtaan voisi nostaa Venäjällä Putinin poliittista arvostusta. Kyseessä voisi olla vaikka pienimuotoinen konflikti jossa finnairin kone ammuttaisiin BUK-ohjuksella helsingin ja tallinnan väliin ja kun siitä syytettäisiin Venäjää, se ottaisi tilanteen haltuuun linjalla suursaari-marianhamina ja vetoisi terrorismin vastaiseen operaatioonsa. Samalla se miehittäisi pysyvästi ahvenanmaan ja näin turvaisi kaliningradin alueensa koskemattomuutta uudella merivoimien tukikohdalla jonne se sijoittaisi ilmatorjuntakalustoa ja itämeren laivastonsa erikoisjoukkoja. Juha. [/quote] Lopeta se Ilkka Remeksen lukeminen ja herää todellisuuteen. Suomi on Venäjän rajanaapureista viimeisiä joiden kimppuun sillä olisi halua hyökätä. Jos Putin käyttää voimaa sisäpoliittista syistä se tekee sen johonki ex-neukkumaahan. [/quote] Lopeta itse se iltalehden lukeminen ja hyväksy että se Venäjä ei tee hyökkäystä köyhään ex-neukkumaahan vaan nimenomaan skandinaviaan jolloin se saa euromaan haltuun. Ja mikä olisikaan parempi kohde kuin Suomi jonka miinavarastot tuhottiin kittilän pokassa kun tarja halonen allekirjoitti ottawan sopimuksen joka on nyt ratifioitu. Suomi lähti silloin alamäkeen kun naiset pääsi armeijaan, tai vaikuttamaan armeijan asioihin. Juha. [/quote] Sitten vaan rautaa rajalle ja Juha. Eiköhän sulle jostain pari sakaramiinaakin mukaan saada. Olihan sulla se 8 viikon sotilasura.
[/quote]
Sinun sotilastiedoillasi sitä rautaa tosiaankin kannetaan rajalle. Tosiasissa maahanlaskujoukot tulevat syvälle Suomeen sillä Venäjä kaappaa heti ilmaherruuden ja pommittaa Suomen tutka asemat tohjoksi. Venäläisiä erikoisjoukkoja on jo maassamme, ikään kuin valmiudessa. Mutta kyllähän vekarajärven alikit ja kokelaat ja muut tykkimiehet ja luutnantit hoitaa homman. Ei haittaa vaikka 10 vuoteen ei ole kuntoillut ja kalja on kasvattanut pyöreän mahan. Kaveria ei jätetä :D
Juha.
Voi, tämä ketju alkoi niin lupaavasti, ihminen positiivisella elämänasenteella kertoo miten vähälläkin pärjää. Ja sieltä kuoriutuikin jonkunlainen survivalistifanaatikko, joka manaa länsimaiden perikatoa ja ydinsotaa. Ja oikea elämäntapa tulee jostain Venäjän erikoisjoukoista, kaikki Krav Magat kun on kokeiltu ja pelleilyksi havaittu.
Joo ei ole blogiainesta kuitenkaan tämän kaverin jutut.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:22"] [quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:04"] Köh köh...Legendaarinen kaartinjääkärikomppania. Alakurtissa 50 000 venäjän erikoismiestä. Mistä sä revit näitä juttujas. Ei Suomeen kohdistu mitään uhkaa. Varo ettei ohimosuoni poksahda kun leikit sammakkomiestä viidakossa. Ps kokeile riviväliä niin tekstistäsi tulee luettavampaa. [/quote] Pohjautuu todellisiin tietoihin. Suomeen kohdistuu tällä hetkellä Venäjän federaation asevoimien doktriinin mukainen ennalta ehkäisevän hyökkäyksen mahdollisuus kun Suomi veljeilee yhdysvaltain koalition kanssa. Venäjä ei halua vihollisensa ydinaseita rajansa läheisyyteen, niin kuin ei USAkaan halunnut kuuban kriisin aikaan. Myös sotilaallinen toimi Suomea kohtaan voisi nostaa Venäjällä Putinin poliittista arvostusta. Kyseessä voisi olla vaikka pienimuotoinen konflikti jossa finnairin kone ammuttaisiin BUK-ohjuksella helsingin ja tallinnan väliin ja kun siitä syytettäisiin Venäjää, se ottaisi tilanteen haltuuun linjalla suursaari-marianhamina ja vetoisi terrorismin vastaiseen operaatioonsa. Samalla se miehittäisi pysyvästi ahvenanmaan ja näin turvaisi kaliningradin alueensa koskemattomuutta uudella merivoimien tukikohdalla jonne se sijoittaisi ilmatorjuntakalustoa ja itämeren laivastonsa erikoisjoukkoja. Juha. [/quote] Lopeta se Ilkka Remeksen lukeminen ja herää todellisuuteen. Suomi on Venäjän rajanaapureista viimeisiä joiden kimppuun sillä olisi halua hyökätä. Jos Putin käyttää voimaa sisäpoliittista syistä se tekee sen johonki ex-neukkumaahan. [/quote] Lopeta itse se iltalehden lukeminen ja hyväksy että se Venäjä ei tee hyökkäystä köyhään ex-neukkumaahan vaan nimenomaan skandinaviaan jolloin se saa euromaan haltuun. Ja mikä olisikaan parempi kohde kuin Suomi jonka miinavarastot tuhottiin kittilän pokassa kun tarja halonen allekirjoitti ottawan sopimuksen joka on nyt ratifioitu. Suomi lähti silloin alamäkeen kun naiset pääsi armeijaan, tai vaikuttamaan armeijan asioihin. Juha. [/quote] Sitten vaan rautaa rajalle ja Juha. Eiköhän sulle jostain pari sakaramiinaakin mukaan saada. Olihan sulla se 8 viikon sotilasura.
[/quote]
Sinun sotilastiedoillasi sitä rautaa tosiaankin kannetaan rajalle. Tosiasissa maahanlaskujoukot tulevat syvälle Suomeen sillä Venäjä kaappaa heti ilmaherruuden ja pommittaa Suomen tutka asemat tohjoksi. Venäläisiä erikoisjoukkoja on jo maassamme, ikään kuin valmiudessa. Mutta kyllähän vekarajärven alikit ja kokelaat ja muut tykkimiehet ja luutnantit hoitaa homman. Ei haittaa vaikka 10 vuoteen ei ole kuntoillut ja kalja on kasvattanut pyöreän mahan. Kaveria ei jätetä :D
Juha.
[/quote]
Myönnetään että kaikissa meissä asuu pieni Juha. Totta on sekin ettei meillä ole mitään mahdollisuuksia jos sota tulee. En kuitenkaan näe tälläista kehityskulkua todennäköisenä. Meihin kohdistuu paljon vakavempiakin uhkia tulevaisuudessa. Esim ilmastonmuutos ja sen aikaansaamat pakolaismäärät.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:59"]
Tuossa joku puhui kilahtamisesta ja väkivallasta. Kovin tuntui kaveri olevan ulkona todellisuudesta, mutta minäpä avaan hiukan tosiasioita. Olen harrastanut kamppailua mm Judo, Karate, MMA ja nyrkkeily. Kaikkia noita olen siis kokeillut ja treenannut pitempää kuin 6kk. Krav Magaa kokeilin alkeiskurssin verran ja totesin sen olevan pahinta kuraa mihin olen törmännyt. Olen kokenut väkivaltaa ja selviytynyt siitä koska en jäänyt maahan potkittavaksi jolloin maksani ja munuaiseni olisivat revenneet ja tekijät saaneet ehdollista. Olen ihminen ja ihminen on repinyt lajitovereidensa päitä irti yli 300 000 vuotta, miksi olisimme yksi kaksi jotenkin muuttuneet? Piinapenkki, ihmissahaus, roviolla polttaminen, raiskaaminen, murhaaminen, tappaminen, pedofiilia jne ovat kaikki ihmisyyttä. Nykyihminen on vain vieraantunut todellisuudesta eikä ymmärrä asioita. Esim ISIS on wahhabismin eli vanhan islamin kannattajia jotka sai mystisesti jenkkiläisen aseistuksen. Iran hirttää homoja, kiinassa syödään kissoja ja koiria, samoin koreassa, keniassa poltetaan ihmisiä autonrenkaiden mukana ja asutaan munasillaan savimajassa vaikka eletään nykyaikaa. Suomi on kansainvälinen sosiaalitoimisto ja huoratalo. Tuo jälkimmäinen on näiden todellisuudesta vieraantuneiden aikaansaannosta jotka pyytävät anteeksi vaikka saisivat itse rautaputkesta päähän. Vastaanpa kysymykseesi siis ihan suoraan: Jos oma olemassa oloni olisi uhattu niin olisin valmis polttamaan vaikka lastensairaalan kunhan itse jäisin eloon. Olen ihminen ja meille ihmisille on ominaista että jopa 15v tyttö voi tappaa toisen saman ikäisen tytön puukolla, jopa täällä Suomen lintukodossa.
Juha.
[/quote]
Niin. Tulit tuossa tekstissäsi osoittaneesi pointtini. Itse en polttaisi lastensairaalaa jäädäkseni eloon. On muuten todella absurdi vertaus. Psyykeestäsi kertoo paljon, että haluat edes tuoda esiin tuollaisen vertauksen, joka ilmeisesti tuli ensiksi mieleesi.
Kirjallisuuden ja elokuvan puolelta tulee mieleen neljä yleisesti tunnettua hahmoa joita jollain tapaa muistutat; jonkun jo mainitsema Tuntemattoman Lehto, Celinen Bardamu, Taksikuskin Travis Bickle ja Rambo 1.
[/quote]
Se kertoo vain siitä että olet epäsopiva esim sotimaan. Kaltaisesi yksilö on niitä joita evoluutio poistaa, sitä mukaan kun luonto kaltaisiasi vahingossa synnyttää. Esim juuri se kettu puree vaikka tassunsa irti selviytyäkseen.
Juha.
[/quote]
Alat kuulostaa todella vaaralliselta tyypiltä. Ja olet ymmärtänyt evoluution aika kieroontuneesti. Todellisuudessa terveet ihmiset eivät useinmiten käyttäydy suoranaisen itsekkäästi, vaan altruimi on ihmisyhteisöissä usein erittäin kannattava toimintatapa, jopa sodan oloissa. Kaveria ei jätetä.
Kuulostaa siltä, että olet aika pitkällä tiellä kohti erakoitunutta ihmis- ja yhteiskuntavihaajaa. Surullista.
[/quote]
Tekstisi sai minulle hymyn aikaan. Vai että kaveria ei jätetä. Ihminen hylkää vaikka omat lapsensa hädänhetkellä. Kuulostaa miltä hyvänsä niin totuus on se että pärjään loistavasti ja haluan myös auttaa muita pärjäämään, sekä poistaa vääristynyttä tietoa todellisuudesta. En vihaa yhteiskuntaa, en vain arvosta sitä.
Juha.
[/quote]
Joku ihminen voi hylätä, kaikki eivät.
Ihminen on niin menestyksekäs juuri yhteistyötaitojensa ja sosiaalisuutensa vuoksi.
Olet valinnut yksinäisen suden roolin, et arvosta yhteiskuntaa, mutta luuhaat sen liepeillä ja käytät hyväksesi niin paljon kuin pystyt. Niin kuin villieläin, joka on huomannut, että asutuksen liepeiltä saa tunkioilta ja kotieläimistä helppoa saalista.
Noinkin voi elää, ja tuollainen elämäntapa joidenkin harjoittamana on jopa yhteiskunnallekin hyödyllistä. Yleiseksi elämänohjeeksi siitä ei kuitenkaan ole, ilmeisistä syistä.
Niin. Tässä kävi kuin nykyisessä hyysäriyhteiskunnassa alku oli lupaava, mutta tyhmät yksilöt pilasivat sen. Vai ei blogi ainesta, semmoista blogia ylläpitää vain 16v lukiolaistyttö, ei aikuinen mies. Kirjailijaksikin kehuttiin, kiitos siitä, mutta en vain ole mainittu henkilö. Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, kertokaahan ihmiset mikä tekee minusta sen raakalaisen ja pahan ja vaarallisen rambon? Tarkoitukseni on vain auttaa työttömiä selviämään ja tulemaan vähällä toimeen, mutta te selvästi haluatte torpedoida sen? Ikään kuin teitä vituttaisi koko keskustelu koska se ei sisältänytkään vuodatusta kuinka en pärjää ja kuinka on paha olo. Ehkä vain tajusitte kuinka mitättömiä ja onnettomia olette niiden "kiireittenne" keskellä siellä pahvilaatikkotehtaalla ja kotona niiden ikean huonekalujen keskellä.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:59"]
Juha.
[/quote]
[/quote]
Juha.
[/quote]
[/quote]
Juha.
[/quote]
Joku ihminen voi hylätä, kaikki eivät.
Ihminen on niin menestyksekäs juuri yhteistyötaitojensa ja sosiaalisuutensa vuoksi.
Olet valinnut yksinäisen suden roolin, et arvosta yhteiskuntaa, mutta luuhaat sen liepeillä ja käytät hyväksesi niin paljon kuin pystyt. Niin kuin villieläin, joka on huomannut, että asutuksen liepeiltä saa tunkioilta ja kotieläimistä helppoa saalista.
Noinkin voi elää, ja tuollainen elämäntapa joidenkin harjoittamana on jopa yhteiskunnallekin hyödyllistä. Yleiseksi elämänohjeeksi siitä ei kuitenkaan ole, ilmeisistä syistä.
[/quote]
Ihminen on menestynyt juuri siksi että oppi varastoimaan vettä linnunmuniin, siitä alkoi maailman valloitus aina metsästäjä keräilijä modeen asti. Jos satut tietämään kaverin nimeltä Ötzi, niin hänkin kuoli sosiaalisessa ympäristössä lajitovereiden toimesta. Mikä minulle ja Ötzille on yhtenäistä, meillä molemmilla on tatuointeja. Palataan kuitenkin moraaliseen keskusteluun minusta. Miksi se olisi väärin että minä hyödynnän yhteiskunnan rakenteita ja infraa? Pitäisikö minun asua metsässä villieläimenä mutta maahan luvatta tulevat pakolaiset saavat asua ja olla kuin minä nyt? Onko henkilövuokrausfirman omistaja moraalisesti hyväksytympi kuin minä kun käyttää hyväkseen hädänalaista yksilöä? Olisinko yhä edelleen se raakalainen teidän mielissä jos potkisin hengiltä teitä raiskaavan pakolaisen?
Juha.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:50"]
Kuulostat aika mahtavalta tyypiltä! Hienoa että olet oivaltanut mikä elämässä on tärkeää ja osaat nauttia siitä vaikka talous onkin tiukalla. Rahaa sinulla ei ehkä ole, mutta jotakin paljon tärkeämpää sitäkin enemmän. Kunpa osaisin itsekin elää ja ajatella noin.
[/quote]
Komppaan tätä täysillä! Olin kirjoittamassa samansisältöistä viestiä:).
Tsemppiä sinulle Juha!
Teeppä lanka ylilaudalle; siellä asiasta voisi noustakin keskustelua. Mikäli paikka ei ole tuttu, niin se on vähän kuin vauvapalsta ja demi sekoitettuna ja miehille suunnattuna ja kuvilla varustettuna. Tule sinne, niin keskustellaan lisää. Ja jos ilmoitat tässä keskustelussa, niin ehkä löydänkin sen.
Onko siellä sellaisia jotka tarvitsee apua työttömyyteensä? Autan mielelläni. Työttömyys on rikkaus.
Juha.
Moni kärsii helsingissä. Muutto lähes autioituneelle maalaispitäjälle nostaa mielialaa ja sillä on työllistävä vaikutus, lisäksi kunta saa uuden asukkaan. Mikä pk-seudusta tekee niin hienon että siellä haluaa asua? Itse arvostan suunnattomasti kikkailua ja eräilyä. Mikä sen parempaa kun lähteä takaovesta kumisaappaat jalassa polttamaan nuotiota järvenrannalle samalla kun ilmat viilenee ja yöt pimenee. Saa laittaa villapaitaa päälle ja kukaan ei kiinnitä huomiota vaatetukseesi tai siihen että sinulla on puukko vyöllä. Mikä parasta, se on ihanaa sielunhoitoa ja sinulla on aikaa itsellesi. Ja kyllä maaseudulla hommia riittää, niistä ei myöskään tarvitse maksaa veroja. Vaihtokauppa kukoistaa. Viikonloppunakin menen heinähommiin ja palkaksi saan vihanneksia ja muutaman kympin käteistä. Ja nämä vanhat maatalon isännät on yksi parhaista special miehistä. Tänäänkin kuuntelin kuinka eräs minua arvostava isäntä kertoi kuinka mekin otetaan syksyllä ihan oma hirvi. Silloin kun se hirvi kuulemma tulee hänen mailleen, on se meidän ruokaa. Siis aivan ihanaa meininkiä. Täällä kun tutustuu ihmisiin, tajuaa olevansa osa einsatzgruppea :D Monikulttuurisuus ei toimi täällä, siksi pakolaiset asutetaan helsinkiin tai lieksaan. Täällä on vain Suomalaisia ja puukkoja. Ihana maaseutu. Työttömyys on parasta mitä minulle on käynyt!
Juha.
Juha, kun puhuit tuolla aiemmin, että maatalojen emännät vielä jokunen vuosikymmen sitten veistelivät puusta itse dildonsa, niin tuli mieleen seuraava asia. Oletko koskaan tehnyt itse seksivälineitä ja millaisia olet tehnyt, jos sinulla olisi antaa vinkkejä tähänkin? Olen tällä hetkellä työtön ja kovasti tekisi mieli uusia seksivälineit, mutta rahaa ei ole käytössä paljon. Aikaa tosiaan olisim joten nyt ajattelin laittaa mielikuvitukseni kunnolla liikkeelle. Voisihan sitä vaikka juuri käydä dildoja veistelemässä ja miehellenikin voisin tehdä pimperon vaikka sammalesta ja talouspaperihylsystä, esimerkiksi. Tai sitten voi tietysti aina etsiä ympäri kotia uusia mielenkiintoisia esineitä, joita en ole vielä pilluuni pannut. Esimerkiksi paistinpannun kahva voisi toimia.
Ps. Tiedätkö Juha sieltä maaseudulta ketään, jolta voisin niitä puisia dildoja tilata, vai lähdenkö soittelemaan vaan puuseppiä rohkeasti lävitse puhelinluettelosta?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 01:59"]
Ps. Tiedätkö Juha sieltä maaseudulta ketään, jolta voisin niitä puisia dildoja tilata, vai lähdenkö soittelemaan vaan puuseppiä rohkeasti lävitse puhelinluettelosta?
[/quote]
Tajusin justiin nimittäin, ettei ole niitä puudildon tekemiseen tarvittavia työkaluja edes itsellä, vaikka koittaisin. Pitäisi siis ainakin ostaa joku puukapula, saha, hiomakone ja hiomapaperia.. varmaan joku lakkaus olisi hyvä sen puudildon pintaan tehdä myös, että olisi liukuvoiteen käytön jälkeen tarpeeksi liukas.. vai miten?
Niin, maatalojen emännät, kuten piiatkin ja miksei myös rengit, joutuivat itse tekemään seksivälineensä ellei joku tuonut heille sellaisia amerikasta. Itse en ole koskaan tehnyt seksivälineitä. Ihmettelen kovasti mihin sellaista edes tarivtset kun kerroit että sinulla on mies? Ehkä teidän olisi syytä kokeilla jotain uutta. Sinä voisit esim laittaa suuhusi rasiallisen mynthon karkkeja 1,40e rasia, ja ottaa häneltä sillai. Sama toimii toistepäin. Yhteensä teiltä menisi noin 2,80e ja saisitte suunne makiaksi :D Myös erilaisia hierontoja kannattaa kokeilla. Ei ole myöskään varmaan mahdoton ajatus jääpuikko jne?
Juha.
Yritän tehdä työttömyydestä trendikästä ja tuottavaa. Sen ajan mitä ihminen kuluttaa töissä, voi hän käyttää hyödyllisesti esim nukkumiseen tai treenaamiseen, miksi ei vaikka businekseen. Käytännössä verokorttijärjestelmä on suuri huijaus koska valtion omaisuus on kansan omaisuutta. Nykyisessä Suomessa asia ei kuitenkaan näin ole. Esim valtion kaupoista tulleet rahat käytetään valtion menoihin. Ja verokortilla työtä tehdessä joudut elättämään pakolaiset, mustalaiset ja työttömät sekä yksinhuoltajaäidit ja vielä eläkeläiset. Kannattaako siis tehdä töitä, vai oletko niin jalomielinen että jaat meille rahasi? Minulle voi tehdä myös lahjoituksia nordean tililleni.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:03"]
Itsekin olen työtön tosin eri tilanteessa koska ulkomailla säästämäni rahat riittävät kohtuu elämään vaikka loppuiän. Kuitenkin huomasin kun aloin laihduttaa niin säästin noin kolmas osan ruokarahoista. Lopetin kaiken keksien, limujen, ja muiden valmisruokien oston. Nyt ostan vain kanaa, kalkkunaa, vihanneksia, jne. Silti ruokaan menee noin 300€ kuussa.
[/quote]
mun pihi mies määritteli että meillä kahdella sai mennä 400e kuussa ruokaan. Sisälsi mun lounaat.
erottiin, melkein 400 menee vieläkin mutta ostan lihaa myös.
jos menee 300 niin ostat muutakin kuin kanaa ja vihanneksia.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 02:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:03"]
Itsekin olen työtön tosin eri tilanteessa koska ulkomailla säästämäni rahat riittävät kohtuu elämään vaikka loppuiän. Kuitenkin huomasin kun aloin laihduttaa niin säästin noin kolmas osan ruokarahoista. Lopetin kaiken keksien, limujen, ja muiden valmisruokien oston. Nyt ostan vain kanaa, kalkkunaa, vihanneksia, jne. Silti ruokaan menee noin 300€ kuussa.
[/quote]
mun pihi mies määritteli että meillä kahdella sai mennä 400e kuussa ruokaan. Sisälsi mun lounaat.
erottiin, melkein 400 menee vieläkin mutta ostan lihaa myös.
jos menee 300 niin ostat muutakin kuin kanaa ja vihanneksia.
[/quote]
Kun vetää askin röökiä päivässä, se tekee 156e kuukaudessa. Virheellisesti tuo lasketaan mukaan elintarvikkeisiin, kuten kaljakin. Moni kitisee että taas meni kauppaan 34euroa vaikka en ostanut mitään. Ei siinä, tupakka on aina ollut työmiehen lohdutus.
Juha.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 00:39"]
Juha.
[/quote]
Se, että 15-vuotias tyttö tappaa toisen puukolla ei ole ihmiselle ominaista eikä tyypillistä. Se on mahdollista, mutta niin harvinaista että siitä tulee päiväkausiksi ykkösaihe iltapäivälehtiin.
Se, että rakennat maailmankuvasi tuollaiselle uutisoinnille ja perustelet sillä omia ratkaisujasi on mielestäni aika vääristynyttä.
Toistuva palaamisesi Venäjän erikoisjoukkoihin viittaa siihen, että fantasioit Suomen yhteiskunnan tuhoutumisesta, ja ulkoistat sen Venäjälle, kun et itse siihen kykene.
Tosielämässä Venäjä muuten on taantuva puolikehittynyt maa, joka on riski Suomelle lähinnä siinä tapauksessa, että siellä yhteiskunta romahtaa. Mikä on paljon todennäköisempää kuin länsimaiden romahtaminen.
[/quote]
Tietosi ja sivistyksesi on heikolla pohjalla. Tappaminen on juurikin ominaista ihmiselle, oli ihminen sitten minkä ikäinen hyvänsä, sukupuolesta riippumatta. Ehkä juurikin se että ummistat silmäsi todelloisuudelta peloissasi kertoo siitä että psyykkeesi ei vain kestä. Tosiasiassa Venäjä on maailman suurin valtio ja sillä on suurin ydinasearsenaali ja kehittynein FOBS järjestelmä. Nato kutsuu koodinimellä saatana, erästä Venäjän monikärkiohjusta. Venäjä on myös maailman rikkain valtio koska se omistaa 30% maailman mantereiden pinta alasta. Sillä on myöskin öljyä ja makeaa vettä, toisin kuin USAlla, vaikka VEnäjä myi sille halvalla Alaskan. Tietosi Venäjästä on hataralla pohjalla. Venäjä myös loistaa poissaolollaan bilderberg kokouksissa. Mistä se kertoo?
Juha.