Mistä hankitte lasten lapaset? Teettekö itse? Mummo tekee? Myyjäisistä? Kaupasta?
Siin kun näitähän tarvii niin monet parit nykyään. Kolmelle lapselle jo kurarukkasten alle pari paria, toiset kuivaa ja toiset käytössä, sitten ihan normaalin käyttöön toiset pari paria per lapsi...
Kommentit (13)
Luin ensin että miten hankitte lapset...
Tarkoitatko sellaisia neulottuja? En hanki. Ne ei pidä tuulta.
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta
Eiks ne oo vähän ankeita teollisen näköisiä ?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko sellaisia neulottuja? En hanki. Ne ei pidä tuulta.
Joo tarkoitan. Mitä sitten kurarukkaset alle, jos ei lapasia ole?
Meillä tykkäävät käyttää vähän lämpimämmällä lapasia sellaisenaan. Kylmemmällä on sitten tietysti tuulen pitävämpää.
Taito Shopin myymälästä ja myyjäisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta
Eiks ne oo vähän ankeita teollisen näköisiä ?
Niin entä sitten?
Neulon itse. Lahjoitan ystäville sekä myyn tutuille&tuntemattomille.
Kaksinkertaiset lapaset pitävät kyllä tuulta oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä (tyttö 9v) kahdet lapaset päällekkäin on talven perusjuttu, ei se muuta haluaa käyttääkään. Tosi kylmällä vasta topparukkasia. Ja nämä talvilapaset mummonsa tekemiä. Noloa, mutta oma taitoni vähän hakusessa. Kurarukkasia varten on kaupasta ostetut aluslapaset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä (tyttö 9v) kahdet lapaset päällekkäin on talven perusjuttu, ei se muuta haluaa käyttääkään. Tosi kylmällä vasta topparukkasia. Ja nämä talvilapaset mummonsa tekemiä. Noloa, mutta oma taitoni vähän hakusessa. Kurarukkasia varten on kaupasta ostetut aluslapaset.
Vielä ehdit opetella!
Suurimmaksi osaksi oli mun itseni kutomia tumppuja. Sitten osa oli mun äitini tekemiä ja etenkin sormikkaat oli äidinäidin tekemiä. Meillä lapset ovat nykyään jo isoja, eivät enää kuluta käsineitäkään loppuun viikoissa kuten ennen. Oikein kylmillä ilmoilla ottavat kuitenkin käsineiden päälle isommat tumput lisälämmikkeeksi, ne on mun itsekutomat.
kaupasta ja lahjaksi on saatu joitain myös
Kaupasta. Neulelapasilla ei tee mitään.
Toppahanskoja ia nahkahanskoja käytän.
Ja lapsilla on sormikkaat juhlajuttuihin.
Kaupasta