Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin pudottaja Suomi 2022

Ylipainoinen itsekin
02.03.2022 |

Mistä olen iloinen nyt ohjelman alussa näkyi jääkaapin ovessa mitä kilpailijat syövät.
Minustakaan se rahkan määrä oli valtava.
Yksi neideistä näytti olevan todella kilpailuhenkinen, saas nähdä miten kisa kehittyy.
Toisille se on todellakin kisa ja toisille ohjelma merkitsee terveyttä.

Ja nämä jotka menevät kisa edellä, on minusta hieman väärin perustein mukana ohjelmassa.

Saisinkohan tästä tsemppiä omaan painonpudotukseen-kin

https://www.nelonen.fi/ohjelmat/suurin-pudottaja-suomi/2155835-jari-sor…

Kommentit (476)

Vierailija
101/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus toi Suvi on ruma ihminen samoin Mika ja en puhu ulkonäöstä

*Ahneella on paskanen loppu

*ylpeys käy lankeemuksen edellä

*joka itsensä ylentää,se alennetaan

*joka kuuseen kurkottaa,se katajaan kapsahtaa

*joka toiselle kuoppaa kaivee,hän itse siihen lankee

*moni kakku päältä kaunis,vaan on silppua sisältä

No en nyt enempää muista

Silkkoa sisältä. Silkko on petusta ja piimästä valmistettua leipää, jota syötiin nälänhädän aikaan.

Vierailija
102/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin jollei Suville tulisi itkukohtauksia, kilpailu kovenee ja päivät käyvät raskaiksi, omat taidot/kunto ei ehkä riitä kaikkeen mitä itse haluaisi.  

Vaikea tässä vaiheessa uskoa, että hänessä olisi voittaja-ainesta kun kisassa on isoja miehiä joilla vankka urheilutausta.  Toivottavasti hänelle löytyy tarpeen tullen lohduttajia.  Mutta saattaahan hän olla niin ylpeä, ettei myötätunto kelpaa.  Voi hän tietysti myös yllättää ja näyttää mulle, että olen väärässä 😳.  Huomasin, että Suville sopi tosi hyvin kampaus ilman otsatukkaa.  Vähän aikaa mietin, että mitä hänelle on tapahtunut näin lyhyessä ajassa :)    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja Marjatta näyttäisi tulevan hyvin keskenään toimeen.  Kävivät yhdessä kävelemässä ja jutustelivat siitä ruoasta jota voisivat yhdessä kokata.  Ihan mukavia naisia tuntuvat olevan.  Tykkään molemmista.  Onkohan leiriläisillä omat huoneet vai joutuvatko jakamaan toisen osallistujan kanssa.  Jollain lailla oletin, että yhden hengen, mutta en ole kuitenkaan varma.  

Vierailija
104/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin somessa on ollut omista huoneistaan kuvaa, ei muita siellä.

Vierailija
105/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin somessa on ollut omista huoneistaan kuvaa, ei muita siellä.

Varmaan melkoisia kuorsaajia.

Vierailija
106/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt enempää muista

Mitä ihmeen silppua?

Sananlaskulla on merkitys. "Moni kakku päältä kaunis, silti sikkoa sisältä." Kaunis kuori, mutta sisus on nälänhätään tehtyä pettuleipää.

"Moni on kakku päältä kaunis, kuorelta kovin sileä, vaan on silkkoa sisässä, akanoita alla kuoren." - Kalevala-

Vierailija
107/476 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli lihottuani vähän samanlainen kuin Suvi. Jämäkkä ja kova. Kuin olisin ollut jossain aggressiivisessa puolustustilassa. Valmiina räjähtämään.

Kadotin itseni, kun keho muuttui. :(

Nykyään menee paremmin. :)

Vierailija
108/476 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Suvi , joka haluaa laihtua voittaakseen , tulee lihomaan laihdutetut kilot takaisin kun kisa on ohi. Motivaatio ei tule sisältä vaan pitää koko prosessia kilpailuna toisia vastaan..

Vierailija
109/476 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt enempää muista

Silkkoa sisältä. Silkko on petusta ja piimästä valmistettua leipää, jota syötiin nälänhädän aikaan.

Näähän on täysin muutettavissa. Kuten Joka kuuseen kurkottaa voi kaiken saavuttaa.... 

Vierailija
110/476 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?

Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.

Vierailija
111/476 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, että tätä tavisversiota olen odottanut jo pitkään.  Edellisestä taitaa olla pian 10-vuotta.  Vai milloin se Ari joka pudotti yhteensä 130kg oli mukana ohjelmassa.   Onneksi nyt ei ole niin painavia mukana ja odotan innolla miten pudottajat onnistuvat, luottamus on kova.  Kivoja jaksoja ovat olleet myös ne joissa loppumetreille edenneet pääsevät tapaamaan läheisiään ja saavat uudet vetimet päällensä ja lisäksi parturoidaan ja kammataan sekä meikataan ammattilaisten toimesta.  Hämmästyin sitä, kun katsoin Finnpanel-TV-mittaritutkimuksen lukuja jonka mukaan katsojaluvut olivat edellisestä viikosta jonkin verran pudonneet.  

Mietin sitä olisiko jokin vaikutus sillä, että sitä vanhaa (mielestäni epäonnistunutta) julkkisversiota on nyt näytetty jo useaan kertaan uusintoina.  Taitaa olla vieläkin meneillään, vaiko joko loppui kun uusi alkoi.  Toivottavasti katsojat hoksaavat, että nyt on todella mielenkiintoinen uusi tavisjakso saatu vihdoinkin kaiken oudon hömppäohjelman vastavetona, joka on ehkä tosi elämän yksi koskettavimmista tapahtumista koostuva ohjelma.  Valmentajat ja muut asiantuntijat ovat toki tärkeitä osia, mutta laihduttajat ovat tämän ohjelman tähtiä.  🤙 Onnistumisia ihan jokaiselle pudottajalle matkallanne kohti omaa elämäntapamuutokseen vievää tavoitetta.   

Vierailija
112/476 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Heidi katseli jotenkin ylimielisesti muita kilpailijoita ainakin jossain kohtaa..voi olla että meni alkujännityksen piikkiin🤔 Marjatta vaikuttaa luonnolliselta ja aidolta.

Vierailija
113/476 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä tavallisia ihmisiä. Ainoa teeveenautinnon pilaaja on Suvi, joka haukkuu muita siitä, miten itse toimii ja millainen itse on. Projisoi omat haastavat piirteensä muihin ja suhtautuu kilpakumppaneihinsa todella negatiivisesti.

No ehkä ohjelmaan haluttiin joku äärihaastava persoona.

Vierailija
114/476 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä varten tuotanto luulee, että tuollainen ilkeä ihminen tuo jotain arvoa tälle ohjelmalle? Tympeitä ihmisiä telkkarissa, ei kiitos, en jaksa katsoa sellaisia. 

Tässä on muuten malliesimerkki, että ilkeys rumentaa ihmistä ja tässä tapauksessa vielä lihavaa nuorta naista. 

Vierailija
115/476 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo tummahiuksinen voi olla noin ilkeä.Vali vali.Onko pissi noussut päähän vai mikä.Taisi olla kosmetologi.Muut paljon positiivisempia.

Vierailija
116/476 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin neljännen jakson Ruudusta. Voi elämä tuota Suvia. Luuleeko olevansa Selviytyjissä kun on liitossa Mikan kanssa? Ahdistaa tuollainen päsmäröinti molemmissa. Tottakai tämä on kilpailu mutta itse kilpailisin vain itseäni vastaan ja tukisin muita. Suvi on takuulla otettu ohjelmaan vain sen vioksi että on tuollainen moottoriturpa. Ei voi sietää muita jotka puhuu paljon ja itse tekee sitä koko ajan ja vieläpä hyvin rumalla tavalla. Käsittämätön tyyppi. Mika ja Suvi olisivat hyvä pari, molemmat samanlaisia manipuloijia ja juonittelijoita.

Vierailija
117/476 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli välittömästi mieleen narsismi tuosta Suvin käytöksestä. Särähti korvaan niin pahasti tuo, ettei osaa olla empaattinen jne.

Vierailija
118/476 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta on kova mimmi ja todella sympaattinen.

Vierailija
119/476 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen kaksi ensimmäistä jaksoa katsonut, huomaan miettiväni, mihin Jannin silmistä on hymy kadonnut?

Olen aina tykännyt Jannista ja totta kai tykkään edelleenkin, mutta aivan kuin jotakin olisi tapahtunut... Söötti Janni on ja hyvä esiintyjä, mutta joku ei nyt ole kohdallaam.

Ei haluaisi synnyttää Hjalliksen lapsenlasta, mutta on ajautunut tilanteeseen josta on vaikea enää perääntyä.

Vierailija
120/476 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta on Nooran ohella mun suosikki. Toivon sydämestäni että saavat elämänsä kuntoon ja terveytensä takaisin ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä