G: Yleinen tapa, jota et vaan mitenkään voi ymmärtää?
Aloitan:
Päällä olleiden vaatteiden työtäminen takaisin vaatekaappiin puhtaiden sekaan. Just sain kaverilta kasan vaatteita sen vaatekaapista, ja kaikki on pakko pestä, koska osa niistä oli tahraisia ja kaikki vähän haisevia, kun ne käytety oli tyrkätty sinne kaappiin sekaan vaan...
Hyi yök. Ei nyt mitään maata kaatavaa, mutta en vaan ymmärrä.
Kommentit (403)
Käsien pesemättä jättäminen vessakäynnin jälkeen tai sekunnin huuhtaisu pelkän veden alla. Hyi helvetti, yksi tuttu ei pese ja oksettaa syödä hänen tekemiä ruokia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:38"]
Autolla viereen pysäköiminen, vaikka olisi lähes koko parkkialue vapaana. Samoin perässä roikkuminen liikenteessä.
[/quote]
TÄMÄ!
Mistä luinkaan, että jos liivit voi kiepauttaa, ympärys on liian löysä. No, toisaalta jos itsestä tuntuu, että liivit on hyvät, niin mikäs siinä sitten.
Millonkahan porukka oppi, että jos pitää käyttää tuota englantia ja lyhentää sitä niin question kirjotetaan Q.lla ei G.llä.
Minä esimerkiksi käytän joka päivä eri vaatteita ja jos rupeaisin niitä jossain tuolilla tai lattialla säilömään nii ei hyvä jumala sentään. Saatan pitää esim joitain vaatteita seuraavan kerran vasta kahden tai kolmen viikon päästä niin miettikää nyt se kasa mikä siinä lattialla on kun siinä on melkeen kaikki mun vaatteet ja kaapit melkein tyhjinä, mutta ku enhän mä sinne kaappiin voi laittaa näitä pidettyjä vaatteita kun sielä on vielä se yksi puhdas paita, apua!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:33"]Yletön rahkan syöminen.
[/quote]
Minkähän verran rahkaa on vielä säällinen määrä :P ?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:31"]Että avopuolisot elättävät toisensa/yhteistalouden menoja ei jaeta 50-50.
[/quote]
Oishan se vähän ikävää pelkästään äitiysloman takia muuttaa pienempään asuntoon, jos pitäisi sen vähemmän ansaitsevan tulojen mukaan katsoa, millaisesta vuokrasta tämä voi maksaa tasan puolet. Kyllä meillä tää elo ja lapsi ja kaikki ihan yhteistä on. Mä maksan, kun mulla on rahaa. Mies maksaa, kun sillä on. Vuoroin ollaan toisiamme (ja samalla tietty itseämme) jeesattu, jos toinen on ollut vaikka työttömänä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:31"]Että avopuolisot elättävät toisensa/yhteistalouden menoja ei jaeta 50-50. [/quote] Oishan se vähän ikävää pelkästään äitiysloman takia muuttaa pienempään asuntoon, jos pitäisi sen vähemmän ansaitsevan tulojen mukaan katsoa, millaisesta vuokrasta tämä voi maksaa tasan puolet. Kyllä meillä tää elo ja lapsi ja kaikki ihan yhteistä on. Mä maksan, kun mulla on rahaa. Mies maksaa, kun sillä on. Vuoroin ollaan toisiamme (ja samalla tietty itseämme) jeesattu, jos toinen on ollut vaikka työttömänä.
[/quote] Näin! Missähän koirankopissa narkkareitten keskellä me jouduttais asumaan, kun ei opintotuella kummoista vuokraa makseta. Kun pitäisi vielä ne muutkin laskut jollakin maksaa.. No, helppo se on niiden sanoa, jotka suht tasatuloisesti elää, miten toisten pitäisi elää ja olla.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 01:46"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:46"]elokuvissa käyminen, konserteissa käyminen. minusta ihan yhtä outoa kuin se jos ihmiset kokoontuisivat yhteen saliin lukemaan kirjoja. [/quote] Kuvailit juuri kirjaston :)
[/quote]
enpäs, ei kirjastossa lueta kirjoja sen takia että siellä muutkin lukee. Tarkoitin tilaisuutta, joka alkaa klo 14 ja päättyy klo 16 ja ihmiset tulevat sinne lukemaan samaa kirjaa.
[/quote]
Kuvailit juuri lukupiirin.
[/quote]
Ei lukupiirin idea ole se että sinne tullaan lukemaan, vaan jokainen lukee kirjan kotonaan ja sitten siellä piirissä keskustellaan sen herättämistä ajatuksista.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:33"]Yletön rahkan syöminen.
[/quote]
Minkähän verran rahkaa on vielä säällinen määrä :P ?
[/quote] Sellainen, ettei se rahka ala kertyä esim. leukaan tai vatsan ympärille.
Kätellessä käsi on kuin kuollutta kalaa pitelisi. Kunnon ote, kiitos! Antaa valitettavan huonon ensivaikutelman ihmisestä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:20"]
Jouluna einesten syöminen. Joulupäivällinen on yleensä perheissä vuoden tärkein yhteinen ateria. Ja pöydässä on sitten saarioisten eineslaatikoita ja kylmä valmiskinkku. Joululaatikot ovat helppoja tehdä. En vaan ymmärrä. Miksi nimenomaan jouluna yäk-eineksiö?
[/quote]
Riippuu ihan syöjien määrästä, jos niitä laatikoita syö yksi tai kaksi ihmistä niin eipä viitsi vaivautua. Eri juttu jos pöydässä on koko suku :)
Puhelimeen vastaaminen ja nimen hönkäiseminen niin nopeasti / epäselvästi että soittaja ei todellakaan tiedä tuliko oikealle ihmiselle
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:28"]
Millonkahan porukka oppi, että jos pitää käyttää tuota englantia ja lyhentää sitä niin question kirjotetaan Q.lla ei G.llä.
[/quote] Oletko kuullut gallupista?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:20"]
Jouluna einesten syöminen. Joulupäivällinen on yleensä perheissä vuoden tärkein yhteinen ateria. Ja pöydässä on sitten saarioisten eineslaatikoita ja kylmä valmiskinkku. Joululaatikot ovat helppoja tehdä. En vaan ymmärrä. Miksi nimenomaan jouluna yäk-eineksiö?
[/quote] En todellakaan aio jouluna stressata. Ehkä sit eläkkeellä on aikaa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Muiden seurassa piereskely, esimerkiksi sen puolison. Ei ikinä, ja olen jo 20 vuotta ollut naimisissa, että ei ole suhteen pituudesta kiinni. Pyydän anteeksi jos pääsee paukku muiden seurassa.
[/quote]
Et ole tosissasi? Miten minäkin IBS kärsivä edes kykenisin tuohon kun pierettää 5min välein. :D Mä taas en ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi piereä oman kumppanin kuullen. Mikä teitä vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:18"]Muiden seurassa piereskely, esimerkiksi sen puolison. Ei ikinä, ja olen jo 20 vuotta ollut naimisissa, että ei ole suhteen pituudesta kiinni. Pyydän anteeksi jos pääsee paukku muiden seurassa.
[/quote]
Et ole tosissasi? Miten minäkin IBS kärsivä edes kykenisin tuohon kun pierettää 5min välein. :D Mä taas en ymmärrä ihmisiä jotka eivät voi piereä oman kumppanin kuullen. Mikä teitä vaivaa?
[/quote]
P.S mun mies naureskellut exiään kuinka helvetin tyhmä voi olla nainen joka menee vessaan pieremään, laittaa vesihanan päälle ja kuvittelee ettei mies kuule. :D
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:09"]Sängyn petaaminen. Siis ymmärrän sitten jos vieraita tulossa mutta mitä järkeä muuten?
[/quote]
Siksi, että se on esteettisemmän näköistä. Tykkään pitää kodin siistinä ihan itseäni varten.
[/quote]
Mutta epähygieenistä. Sängyn pitäisi tuulettua n. tunti, että kuivuu yön jäljiltä.
[/quote]
Tottakai. Mä annankin sängyn tuulettua puolisen tuntia ennen petaamista ja päiväpeitteen laittamista.
[/quote]
Meillä on tuulettunut nyt sen 3 viikkoa, saa nähä kauanko jatkan :D