Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FML: Pissasin housuun ja lähdin pissaisena juhliin

Vierailija
26.07.2015 |

Oltiin suunniteltu pitkään porukalla erästä miehen suvun juhlatilaisuutta. Lauantaina autoimme järjestelyssä ja koska se venähti usealla tunnilla siten, että minulta jäi omia hommia tekemättä, niin mies lähti yksinään sunnuntaiaamuna jatkamaan.

Noh, minä heräilin rauhassa, tein tekemiseni ja aloin puuhailun ohessa valmistautua juhliin. Olin ehtinyt jo pukea, meikata ja laittaa tukan, kun mies soitti ja kertoi tulevansa hakemaan minut. Aikataulu oli taas ylittynyt, joten vaadittaisiin ripeää toimintaa. Mikäs siinä, olinhan lähtövalmis. Laitoin vielä kengätkin jalkaan ja kannoin laukkua mukana, jotta olisin valmis ryntäämään ovesta heti kuullessani auton kaartavan pihaan.

Pian istahdin pissalle, jättäen oven ammolleen niin kuin tapaan tehdä yksin kotona, ja sitten kuulin jonkun avaavan ulko-ovea. Ulko-ovelta on lähes suora näköyhteys vessaan ja miehen piti saapua erään toisen henkilön kanssa, joten minulle tuli kiire vetää ovi kiinni. Siihen ei kuitenkaan ylety pöntöltä, joten hädissäni nousin ylös kupittaen toisen käteni alapään alle, etteivät ne pari pisaraa putoaisi vaatteille.

Ovi meni kyllä kiinni, mutta sitä pissaa lensi vähän enemmän kuin pari tippaa. :)

Pikkarit olivat märkänään virtsasta. Ainoat juhlalliset housuni olivat ällöttävän kosteat sisältä ja ulkopuolellekin paistoi pari isompaa nestekeskittymää. Jalkani litisivät ja lipsuivat kosteissa kengissä, ja lattialla odottavalle laukullekin oli roiskunut, kun olin kiskaissut käteni pois virtsasuihkun alta.

Ähisin vessassa yrittäessäni pyyhkiä virtsaisia jalkojani vessapaperilla samalla, kun mies hoputti oven toisella puolen - hän oli tullut sittenkin yksin, mutta vain siitä syystä, että kyseisen tyypin hakeminen ei ollut enää mahtunut aikatauluun. Paniikissa suihkutin päälleni hiuslakkaa toivoen sen peittävän hajun ennen lähtöä. Oltiin vähän myöhässä ja olin tosi vaivautunut ja vainoharhainen koko illan. Toivon todella, ettei kukaan haistanut tai nähnyt mitään.

Tarinan opetus: sulje vessan ovi aina.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän