Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]
Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk*
[/quote]
Joo ja tulossa vissiin turvavyöpakko autoihin! Ja me käytiin just Ruotsissa, niin siellä oli pakollisena sellainen auton takalasiin kiinnitettävä lisäjarruvalo. Ostettiin sieltä sitten sellainen meidänkin autoon.
Arvatkaapas mitä? Meidän ei tartte enää yrittää saada levitettyä sitä kivikovaa voita leivälle, äiti oli ostanut kaupasta jotain ihme Kevyt Linja -margariinia, joka on tarkoitettu leivälle
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:16"]
Oletteko koskaan maistaneet sinistä enkeliä?
[/quote]Mä oon , ruuvimeisseli on kans hyvää.
[/quote]Joo mä juon joko sitä tai ampiaista. Vitsi perjantaina kapakassa meni yli kakssataa rahaa! Olin vissiin ottanu 7 ampiaista vaikka Marjon luona otettiin pohjia reilusti. Muisti meni, iik... Ja mulloli uus sähkönsininen satiinipaita ja kaikki...
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:55"]
Sain konekirjoituksesta hylätyn kauppiksessa. Kannattaako jatkaa merkonomiksi?
[/quote]
Ei missään nimessä. Kyllä se merkantti riittää, nykyään on töitä kaikille vaikka koulutusta ei niin oliskaan.
[/quote]
Joo, varsinkin jos osaa käyttää ATK:ta.
[/quote]
Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin.
Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.
[/quote]
Ja me, että se tieto koostuu biteistä, on ykkösiä ja nollia peräkkäin. Ja muistin kokoa mitataan tavuissa, joita on kilot, megat, terat jne.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"] Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2. [/quote] Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta. [/quote] mä oo maistanu kerran tupakkaa, mut ehkä sit alan polttaa. Mitä siinä kioskilla sanotaan, joku merkkikö, onko belmont hyvä? Se jätkä kyl polttaa ainakin välkällä. Mä meen sit pyytää tulta, onko se niin jos se antaa oman tupakan josta sytyttää eikä siis sytkäristä, niin tarkottaa että oikeesti se haluais suudella? [/quote] Älä osta Belluu, siis Belmonttii. Se kundi voi miettii, et sä oot joku ihan neiti. Osta punasta Malluu. Meet vaan sinne kiskalle ja sanot et yks kova punanen Mallu. Älä pyydä pehmeetä Malluu. Se maistuu iha erilaiselt. Joo, jos se sytyttää sun röökin suoraan sen röökistä, sä voit olla varma, et saat sen kundin! Sitä sanotaan "nussimiseks", jos sytyttää sillee. Ootsä ikinä oikeesti nussinu? Josse on tosi kova kundi, se on varmaan jo nussinu monii muijii. [/quote] en mä haluu mitään yhden illan juttua. Vai pitäiskö mun ostaa varulta sen mallun kanssa sultania tai näkkiä, apua, kumpi on halvempi. Mä kuolen jos meidän äiti löytäis ne... Mun pitää oottaa perjantaihin, että saan viikkorahan. Mua jännittää, mä rakastan sitä kundia niin, maanantaina meen sit välkällä pyytää tulta. Pitääkö sitä tupakkaa vetää keuhkoon, huomaako jos poltankin poskareita?
[/quote]Ei tytöt mitään malluu polta. Osta keltainen tai vihree Form.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk*
[/quote]
Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla,
Ootekste käyny kattoon Paluu tulevaisuuteen kakkosen? Siinä sanotaa että vuonna 2015 on olemassa lentäviä autoja! Siis vähän siistiä! Toivottavasti mäkin saan sitte sellasen vaikka oonkin jo ihan muumio sillon.
Michael J.Fox on niin söpö!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk* [/quote] Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla,
[/quote]
Spedet?
Opiskelen sairaanhoito-opistossa ja se on kyllä kätevää, kun asuminen opiston asuntolassa on ilmaista. Meillä on solussa 16 henkeä, kaksi jääkaappia riittää aivan hyvin. Suihkuja on kolme, samoin vessoja.
Joku Rock Hudson on kuulemma homo! Ei varmaan muita näyttelijöitä voi olla homoja. Suomessa niitä ei vissiin oo. Mut kuulin, et homon tunnistaa siitä, et oikeessa korvassa on korvis! Mun serkulla Mikke otti vahingossa oikeeseen sen reiän, ja nyt se kasvattaa sitä umpeen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk* [/quote] Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla,
[/quote]
Joo ja sit on vielä vammasille on joku mopoauto. Vähän se on hirvee ja kaikki tietää heti et olis joku vammanen kun sillä ajelis.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:19"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"] Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2. [/quote] Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta. [/quote] mä oo maistanu kerran tupakkaa, mut ehkä sit alan polttaa. Mitä siinä kioskilla sanotaan, joku merkkikö, onko belmont hyvä? Se jätkä kyl polttaa ainakin välkällä. Mä meen sit pyytää tulta, onko se niin jos se antaa oman tupakan josta sytyttää eikä siis sytkäristä, niin tarkottaa että oikeesti se haluais suudella? [/quote] Älä osta Belluu, siis Belmonttii. Se kundi voi miettii, et sä oot joku ihan neiti. Osta punasta Malluu. Meet vaan sinne kiskalle ja sanot et yks kova punanen Mallu. Älä pyydä pehmeetä Malluu. Se maistuu iha erilaiselt. Joo, jos se sytyttää sun röökin suoraan sen röökistä, sä voit olla varma, et saat sen kundin! Sitä sanotaan "nussimiseks", jos sytyttää sillee. Ootsä ikinä oikeesti nussinu? Josse on tosi kova kundi, se on varmaan jo nussinu monii muijii. [/quote] en mä haluu mitään yhden illan juttua. Vai pitäiskö mun ostaa varulta sen mallun kanssa sultania tai näkkiä, apua, kumpi on halvempi. Mä kuolen jos meidän äiti löytäis ne... Mun pitää oottaa perjantaihin, että saan viikkorahan. Mua jännittää, mä rakastan sitä kundia niin, maanantaina meen sit välkällä pyytää tulta. Pitääkö sitä tupakkaa vetää keuhkoon, huomaako jos poltankin poskareita?
[/quote]Ei tytöt mitään malluu polta. Osta keltainen tai vihree Form.
[/quote]
Todelkii polttaa. Musta kyllä vihree on aika hyvää ja nyt kun oon yrittäny vähentää, oon siirtyny valkoseen. Me oltiin just Rhodoksella ja siel Mallut oli vaan kovissa askeissa, ei ollu pehmeetä ollenkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:47"]
[/quote]
Kaikilhan on yhen illan juttuja. Niit tulee tosi helposti, jos dokaa. Sultan on parempi ku Näkki, tai sit osta Kukkaa ja mehiläistä. Jos sun mutsi löytää ne kortsut, sano et ne on sun bestiksen ja et se ei voi pitää niit himas ku sen mutsi on ihan kalkkis.
Harjottele sitä röökin polttoo ennen ku poltat sen kundin kanssa. Se varmasti vetää keuhkoon. Opettele säki. Poskareit vetää vaan jotku seiskaluokkalaiset.
Mun kaverin serkun opettajan tädin tuttu oli lasketellu ilman pipoa ja sen aivot oli jäätyny!!! Hirveetä! Suojaakohan mun neonpinkki isotupsupipo tapeeksi...Mitä jos ne kuitenki jäätyy....En kyllä laskettele enää ikinä!
Kuule, Finnairilla on nuorisoalennus, sii jos olet alle 24 pääset tosi hal alla Ouluun. Mäkin on köyhä opiskelija, ja opiskelija- alennuksen saa vain kotipaikkakunnalle. Joten lentäminen eituu juuri kalliimmaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:56"]
Todelkii polttaa. Musta kyllä vihree on aika hyvää ja nyt kun oon yrittäny vähentää, oon siirtyny valkoseen. Me oltiin just Rhodoksella ja siel Mallut oli vaan kovissa askeissa, ei ollu pehmeetä ollenkaa.
[/quote]
Et sä oo kuullu, et siit vihreestä voi tulla vettä keuhkoon? Jenkeis jollain kundil oli tullu.
Kävin just Forumissa Karkkipussissa. Ihanaa kun on kunnon valikoima ja saa ite lappaa mellit pussiin, ettei tarvi missään kiskan luukulla pyytää jokaista erikseen.
[/quote]Manki tietenki, mut ens viikolla mä saan autokortin ja sit mun isä lupas ostaa mulle jonku ihme Volvo Amazonin, en todellakaan sellaista huoli, mä haluun Korollan ja sinne karvanopat. Jos en saa sitä, nii sit mä haluun prätkän.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]
[/quote]Manki tietenki, mut ens viikolla mä saan autokortin ja sit mun isä lupas ostaa mulle jonku ihme Volvo Amazonin, en todellakaan sellaista huoli, mä haluun Korollan ja sinne karvanopat. Jos en saa sitä, nii sit mä haluun prätkän.
[/quote]
Funaa, joku sano et vois olla sellasiiki mopoja, et vois laillisesti mennä kakspäällä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"]
Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2.
[/quote]
Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta.
[/quote]
Pyydä siltä jämät niin pääset puhumaan jotain.