Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
821/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupasin hakea kaverille pikkuvitosaskin, kun täytän ylihuomenna 16.

Vierailija
822/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:54"]

Meiän kylälle avattiin uus karkkikauppa. Sen nimi on Pauliina ja se on aivan ihana! Paljon enemmän valikoimaa kuin kipsalla. Myyjälle näytetään mitä karkkia halutaan ja miten monella markalla. Mä otan yleensä yhtä laatua aina markalla. Sit sieltä saa ostaa kaikkia kivoja koriste-esineitä ja niitä ihania tarroja mitä myyjä repii siitä isosta rullasta. Niitä tarroja on kiva antaa synttärilahjaksi. Vaikka mä kyllä kerään kiiltokuvia mieluummin. Miten muuten leikkaatteko te kiiltokuvat irti arkusta vai laitatteko kansioon sen arkin kokonaisena?

[/quote]

Kiiltsikat on  ihan kakaroiden hommia. Mutta jos kysytään, niin leikkaan arkista irti justiinsa sen valkoisen osan ja varsinaisen kuvan rajalta. Jos se kiinnitysosa jää tököttämään, pyöristän saksilla kuvan rajaa mukaillen. 

Mikä vaihtoluokkaus teillä muuten on? Meillä neliökiiltsikalla saa 3 tavallista. 

Tosin kuten sanoin, kiiltsikat ovat lasten juttuja. Minä kerään postimerkkejä, Suomalaisesta Kirjakaupasta saa ostaa arkkeja ja pusseja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua selata, kun meillä on niin hidas modeemi, joten en tiedä joko teillä jollain muullakin tämä jo on. Mutta pakko leuhottaa, kun meidän iskä osti eilen NMT-puhelimen autoon!! Mä en ole vielä uskaltanut kertaakaan vastata siihen, mutta kaikki soittajat onkin aina vaan jotain iskän tuttuja, niin ei mun tarvikaan. :))

Vierailija
824/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:43"]

Kamalaa millaista esimerkkiä tuo Kike Elomaa näyttää nuorille neidoille. Millainen nainen käyttää aikansa lihasten kasvattamiseen ja sitten vielä kehtaa oikein kaikelle kansalle niitä näytellä? Minne lie luulee pääsevänsä töihin enää kun on tuohon malliin itseään nuorena esitellyt. Ei se urheilu-urakaan kauas kanna, kymmenen vuoden päästä kukaan tuskin edes muistaa...

[/quote]

Nuoret miesurheilijat ovat sen sijaan aivan eri maata. Oikein esimerkillisiä ja tuovat paljon menestystä Suomelle ulkomailla. Esimerkiksi nuori mäkihyppääjä Matti Nykänen. Siinä se vasta olisi oiva vävyehdokas.

Vierailija
825/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:38"]

Mä en mitään muuta tässä maailmassa toivo enää koskaan, jos saan kreppiraudan.

[/quote] Vähänks se on ihana! Mun kaverilla on sellanen ja niiden äiti kreppas meidän hiukset koulun diskoon. Me laitettiin myös pinkkejä ja vihreitä raitoja sellasilla suihkutettavilla väreillä ja otsatukkaan laitettiin Jane Hellen geeliä. Sitten me tehtiin sellaset meikit silmiin, niinku Neumannillaki on.

P.S. Dingo is best!

Vierailija
826/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän köksän ope kerto, että amerikassa saa ostaa kaupasta sellaisia leivontapaketteja, johon lisätään vaan vesi. Ja sit vaan paistetaan uunissa. Sit ne kehuu, että ovat ihan itse leiponeet kakun :D

Vierailija
827/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:43"]

Kamalaa millaista esimerkkiä tuo Kike Elomaa näyttää nuorille neidoille. Millainen nainen käyttää aikansa lihasten kasvattamiseen ja sitten vielä kehtaa oikein kaikelle kansalle niitä näytellä? Minne lie luulee pääsevänsä töihin enää kun on tuohon malliin itseään nuorena esitellyt. Ei se urheilu-urakaan kauas kanna, kymmenen vuoden päästä kukaan tuskin edes muistaa...

[/quote]

Nuoret miesurheilijat ovat sen sijaan aivan eri maata. Oikein esimerkillisiä ja tuovat paljon menestystä Suomelle ulkomailla. Esimerkiksi nuori mäkihyppääjä Matti Nykänen. Siinä se vasta olisi oiva vävyehdokas.
[/quote]
Keke Rosberg on silti paras. Vaikka jotkut sanoo ettei se ole oikea urheilija.

Vierailija
828/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kreppirauta! Se on aivan ihana.

Vierailija
829/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorbatsov on tulossa Helsinkiin! ♥

Vierailija
830/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"]

Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2.

[/quote]

Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta. 
[/quote] mä oo maistanu kerran tupakkaa, mut ehkä sit alan polttaa. Mitä siinä kioskilla sanotaan, joku merkkikö, onko belmont hyvä? Se jätkä kyl polttaa ainakin välkällä. Mä meen sit pyytää tulta, onko se niin jos se antaa oman tupakan josta sytyttää eikä siis sytkäristä, niin tarkottaa että oikeesti se haluais suudella?

Vierailija
831/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:43"]

[/quote]

[/quote]

Ajatelkaa vaikka Jari Kurria, niin söpö jääkiekkoilija ja menestyvä. Se ei varmaan ikinä eroa sen vaimosta nuoremman missin takia. Jos ne eroais niin mä muutan Edmontoniin iskeen sen. Oon aina halunnu asua jenkeissä.

Vierailija
832/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:16"]Meiän köksän ope kerto, että amerikassa saa ostaa kaupasta sellaisia leivontapaketteja, johon lisätään vaan vesi. Ja sit vaan paistetaan uunissa. Sit ne kehuu, että ovat ihan itse leiponeet kakun :D
[/quote]

Meidän kaupassa on semmosia muffinssipulloja. Sinne lisätään vain vesi ja öljyä ja ravistellaan.

Vierailija
833/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:44"]

Kuuluuko joku jo tohon Home Enter -klubiin kun saa kasetteja suoraan kotiovelle? En oikein tiedä mille kanavalle liittyisin? 

[/quote]Tarkoitatko sä Fazerin musiikkikerhoa?

Vierailija
834/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette viikonloppuna Kaivarin konserttiin. Siellä esiintyy Hassisen kone !

Vierailija
835/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan lähdössä Koijärvelle? Mietin että voiks sinne ottaa trangian vai onko se epäekologine n teen keittoon.

Vierailija
836/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:19"]Miten te väärennätte henkkareita?
[/quote]
Yhdellä mun frendill on väärennetyt henkkarit. Se kirjotti kirjotuskoneella sätkäpaprulle sopivan vuosiluvun ja liimasi sen oikean syntymäajan päälle, ja sitten se laittoi henkkarit sellaseen mattamuoviseen taskuun...
Ainakin ne kuulemma Turussa TVO:lla, KY:llä, Hassen pubissa menee låpi.
En mä vaan uskaltais!
:D

Vierailija
837/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:21"]

Tulette viikonloppuna Kaivarin konserttiin. Siellä esiintyy Hassisen kone !

[/quote]

Ismo Alanko on niin räävitön. Ei tommosta rääkyjää kukaan muista enää kolmenkymmenen vuoden päästä.

Vierailija
838/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:11"]Tv kakkoselta tulee huomenna aerobiciä klo 18. Etsin jo kaapista verryttelyasuni valmiiksi.
[/quote]onks Anne ja Eeva vetämässä?

Vierailija
839/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:02"]

Ei meidän atk-tunneilla oo vielä koskettu koneisiin. Kirjoitettiin vihkoon vaan basic.

[/quote]Meidän kouluun ei ole vielä se tietokone tullut, mutta ei me tänä kahtena ekana vuonna sitä vielä tarvitakaan, teoriaa on sen verran. Parempi ensin opiskella kunnolla teoriaa.
[/quote]
Ne vuokaaviot ei ookkaan ihan helppoja.

Vierailija
840/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kuulleet Yön Joutsenlaulua? AI-VAN I-HA-NA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi