Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
881/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk* [/quote] Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla,

[/quote]Manki tietenki, mut ens viikolla mä saan autokortin ja sit mun isä lupas ostaa mulle jonku ihme Volvo Amazonin, en todellakaan sellaista huoli, mä haluun Korollan ja sinne karvanopat. Jos en saa sitä, nii sit mä haluun prätkän.

[/quote]

Nykyaikana on hienoo kun voi samalla kortilla ajaa moottoripyörääkin. Olis vähän tyhmää jos joutuis erikseen hommaan prätkäkortin.

Vierailija
882/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko uskoa mitä kaveri sanoi? Sen äiti oli soittanut ulkomaanpuhelun jollekin niiden sukulaiselle Amerikkaan (joo, ihan oikeesti onnistui koko puhelun puhumaan ilman että katkesi kertaakaan!), niin se oli sanonut ettei siellä voi jättää vauvaa ulos yksin nukkumaan jos käy kaupassa! Täh?? Siis ei me olla koskaan otettu pikkuveljeä Anttilaan mukaan jos se on nukahtanut vaunuihin. Tosi hassua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis arvatkaa kuka oli samassa hytissä kun tultiin hampurista Köpikseen junalla. Me oltiin oltu Italiassa interrailila ja rahat oli loppu. Funtsittiin siinä käytävässä, mihin hyttiin mennään, kun joku kysy suomeksi " onks teillä lantrinkia ". Se oli se Ville Nisonen, jolla on se Dekadenz kauppa Forumissa. Se on kyllä varsinainen ilmestys, valkonen tukka tupeerattu kattoon adti. Sen tyttis oli pukeutunut ihan samoin ja sama hiustyyli. Ne suihkutteli lakkaa koko ajan, että fleda pysyis hyvänä.  Mutta muuten ne oliihan hauskoja, ja juotiin yhdessä ParfaitAmouria Fantalla lantrattuna.

Vierailija
884/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:44"]Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk* [/quote] Onksul solusuitsa vai manki? Jotkut spedet vetää jollain pappatunturilla, [/quote]Manki tietenki, mut ens viikolla mä saan autokortin ja sit mun isä lupas ostaa mulle jonku ihme Volvo Amazonin, en todellakaan sellaista huoli, mä haluun Korollan ja sinne karvanopat. Jos en saa sitä, nii sit mä haluun prätkän.   [/quote] Funaa, joku sano et vois olla sellasiiki mopoja, et vois laillisesti mennä kakspäällä.

[/quote]:D Älä unta nää.

Vierailija
885/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on Saloras töis ja se sano, et on tulossa uus telkkari, joka on 32 tuumaa!!

Kuka niin isoja muka ostaa, sitä pitää katsoakin varmaan jostain 15 metrin päästä.

Vierailija
886/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitaan miehen kanssa vesisängyn ostamista. Sukulaisperheellä on ja on ja ovat niin kehuneet sitä. Kokemuksia?

Vierailija
887/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi perseensuti. Multa hukku mun kymmenenkerran dösäkortti. Kyl mä sen leimasin, mut tippukohan se johonkin.

Vierailija
888/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on mun patellavyö? Pitää tilata uus Ellokselta. Tilaisko joku muukin? Postikulut puoliks.

Vierailija
889/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:10"]Harkitaan miehen kanssa vesisängyn ostamista. Sukulaisperheellä on ja on ja ovat niin kehuneet sitä. Kokemuksia?
[/quote]

Ihan tolkuttomasti velloo, jos ei oo täysvaimennettu. Oltiin yksis kotibileis ja ihan sikahuono olo tuli kun kännissä mentiin maken kaa sinne sannan mutsin ja faijan makkariin.

Vierailija
890/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vinetto!!!

Ajettiin tänään Vekun kanssa kaks päällä mun tuntsalla ja jeparit tuli vastaan. Vekku hyppäs äkkiä pois kyydistä, mutta eihän se mitään auttanu.  Mulkerot veti ukarin ja ampas perään. Meikäläisen ekat sakot 42 markkaa, voi v*tun v*ttu!!! En kyllä enää ikinä aja mopolla kaks päällä!

Vierailija
891/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:12"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:10"]Harkitaan miehen kanssa vesisängyn ostamista. Sukulaisperheellä on ja on ja ovat niin kehuneet sitä. Kokemuksia? [/quote] Ihan tolkuttomasti velloo, jos ei oo täysvaimennettu. Oltiin yksis kotibileis ja ihan sikahuono olo tuli kun kännissä mentiin maken kaa sinne sannan mutsin ja faijan makkariin.

[/quote]

Meillä on täysvaimennettu ja on ihan paras! Aivan mahtava nukkua siinä.

Vierailija
892/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tän kesän pitää olla tämmönen. Ihan sairas sade tuli, ku oltiin Lintsillä ja mun espadrillokset vetty ihan paskaks. Ei voitu edes jäädä luolaan diskoon.

Vierailija
893/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mun poikkikselta synttärilahjaks  katakyyttikihartimen, nyt mulla on sit molemmat, sekä harja- että saksikiharrin.

Vierailija
894/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:13"]

Voihan vinetto!!!

Ajettiin tänään Vekun kanssa kaks päällä mun tuntsalla ja jeparit tuli vastaan. Vekku hyppäs äkkiä pois kyydistä, mutta eihän se mitään auttanu.  Mulkerot veti ukarin ja ampas perään. Meikäläisen ekat sakot 42 markkaa, voi v*tun v*ttu!!! En kyllä enää ikinä aja mopolla kaks päällä!

[/quote]

Mäkin sain 60 markan sakot kun join puistossa kaljaa. Vähän otti päästä. Mistä lauantai-iltana muka saa kuuden aikaan mitään alkoholia enää?

Vierailija
895/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:16"]

Miks tän kesän pitää olla tämmönen. Ihan sairas sade tuli, ku oltiin Lintsillä ja mun espadrillokset vetty ihan paskaks. Ei voitu edes jäädä luolaan diskoon.

[/quote]

Mikset osta sellasia muovikenkiä? Mulla on sellaset. Ei kastu ja tosi mageet.

Vierailija
896/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:16"]

[/quote]

Mikset osta sellasia muovikenkiä? Mulla on sellaset. Ei kastu ja tosi mageet.
[/quote]

Pitää kai. Mulla on nyt ollut vaan semmonen kassi. Ältsin hyvä biitsillä kun sieltä valuu hiekat itekseen pyyhkeestä ja kamoista veks.

Vierailija
897/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:16"] Miks tän kesän pitää olla tämmönen. Ihan sairas sade tuli, ku oltiin Lintsillä ja mun espadrillokset vetty ihan paskaks. Ei voitu edes jäädä luolaan diskoon. [/quote] Mikset osta sellasia muovikenkiä? Mulla on sellaset. Ei kastu ja tosi mageet. [/quote] Pitää kai. Mulla on nyt ollut vaan semmonen kassi. Ältsin hyvä biitsillä kun sieltä valuu hiekat itekseen pyyhkeestä ja kamoista veks.

[/quote]

Mulla on kans! Itseasiassa olin tuohon viestiin siitä sulle sanoakin, että sopii hyvin sellasen kassin kans yhteen. :)

Vierailija
898/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee valokuvat sokokseen. Tehdään sitte lisätilaus. Mallakin lupas tilata. Käytän samalla sen suurennuslahjakortin.

Vierailija
899/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 00:06"]Siis arvatkaa kuka oli samassa hytissä kun tultiin hampurista Köpikseen junalla. Me oltiin oltu Italiassa interrailila ja rahat oli loppu. Funtsittiin siinä käytävässä, mihin hyttiin mennään, kun joku kysy suomeksi " onks teillä lantrinkia ". Se oli se Ville Nisonen, jolla on se Dekadenz kauppa Forumissa. Se on kyllä varsinainen ilmestys, valkonen tukka tupeerattu kattoon adti. Sen tyttis oli pukeutunut ihan samoin ja sama hiustyyli. Ne suihkutteli lakkaa koko ajan, että fleda pysyis hyvänä.  Mutta muuten ne oliihan hauskoja, ja juotiin yhdessä ParfaitAmouria Fantalla lantrattuna.
[/quote]
Voi vitsi! Mä törmäsin niihin Venetsiassa... Siinä kun yövyttii aseman rappusilla. Me juotiin mun Jugoslaviasta tuomat slivovitsit pepsillä blandattuna. Ville muuten diggaili mun Ateenasta Remember '79:stä ostamia releitä.

Vierailija
900/960 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:55"]Joku Rock Hudson on kuulemma homo! Ei varmaan muita näyttelijöitä voi olla homoja. Suomessa niitä ei vissiin oo. Mut kuulin, et homon tunnistaa siitä, et oikeessa korvassa on korvis! Mun serkulla Mikke otti vahingossa oikeeseen sen reiän, ja nyt se kasvattaa sitä umpeen.
[/quote]

Eiku josse on vasemmassa ni sit ei oo homo, mut josse on oikeessa korvassa se korvis niin sit o. Mut sit voi olla se homonhoukutinkaulakoru ni se ei kyl tarkota et sit olis oikeesti homo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme