Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Onko
oopee oopee, se varma tampooni????
Saiko kukaan onnistumaan hittimittarista videolle Europen "Final countdown"? Mulla meni nauhoitus pilalle, kun painoin vahingossa playta kun ois pitäny painaa recciä. Onneksi sain Miami Vicen alkumusiikin kokonaan videolle! Dallasin koitan ottaa ensi perjantaina. Sitten mulla on videolla peräkkäin jo 10 alkumusiikkia, jee!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:44"]Onko tuon Samantha Foxin rinnat aidot, sillä englantilainen kaveri sanoi lukeneensa jostain paikallisesta viihdelehdestä että sille olisi pistetty niihin jotain kasvuhormonipiikkejä?
[/quote] musta Samantha Fox on tosi kaunis. Vein Kortepohjan kampaamoon sen kuvan, ja sitten kampaaja leikkas mulle samanlaiset hiukset. Illalla aion kuunnella mankasta täysillä touch me-biisiä ennen discoon lähtöä. Tämä kampaus vaatii aika paljon geeliä, biozell on tosi pitävä.
[/quote]
Mua rasittaa, kun meidän luokan pojat nimittelee mua samanthafoxix. Pitäs vaan päänsä kii!
Uma Aaltonen piti meille tukioppilaskoulutusta. Paljon renno pi kui se radion Tempakka. Se neuvo et jos tykkää vaikka Jarmosta tai Petristä, sitä voj tökätä sormella ja sanoa POKS eli tylkkään oikei kovasti susta. Koklaan heti maanantaina aamuhartauden jälkeen kun meillä on kotsaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:01"]
Uma Aaltonen piti meille tukioppilaskoulutusta. Paljon renno pi kui se radion Tempakka. Se neuvo et jos tykkää vaikka Jarmosta tai Petristä, sitä voj tökätä sormella ja sanoa POKS eli tylkkään oikei kovasti susta. Koklaan heti maanantaina aamuhartauden jälkeen kun meillä on kotsaa.
[/quote]
Se Tempakka on kyllä rohkea. Kerran se naamioitui peruukilla ja meni sellaiseen erikoiseen diskoon haastattelemaan tyttöjä, jotka tykkää vain tytöistä. Jännitti kuunnella sen kähisevän mikrofoniin selostusta illan tapahtumista. Ite en kyllä uskaltais mennä, mutta mä tykkäänkin pojista.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:01"]
[/quote]
Se Tempakka on kyllä rohkea. Kerran se naamioitui peruukilla ja meni sellaiseen erikoiseen diskoon haastattelemaan tyttöjä, jotka tykkää vain tytöistä. Jännitti kuunnella sen kähisevän mikrofoniin selostusta illan tapahtumista. Ite en kyllä uskaltais mennä, mutta mä tykkäänkin pojista.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:26"]Sain IYSn (International Youth Servicen) kautta uusia penpaleja eli nyt mulla on kirjeenvaihtokavereita Kanadassa, Italiassa ja Australiassa! :)
Muistatteko kun ruksattiin itselle ikä, sukupuoli ja muutama harrastus ja sitten sai rahalla paluupostissa kuponkeja joissa oli potentiaalisten kirjekavereiden nimet ja kiinnostuksen kohteet. Sitten vaan kirjoittamaan englanniksi ja toivomaan että kohde vastaa.
[/quote]
Mullakin on IYS:n kautta kirjekamuja ympäri maailman. Kaikista muista maanosista paitsi Australiasta. Kaikista kivointa kun ne lähettää valokuvia tai postimerkkejä. Yks lähetti kerran sen maan rahaakin.
Pitäis varmaan käydä KOP:issa maksamassa vielä yks, jos koittaisin sieltä Australiasta vielä saada, se on niin kaukana että kirjettä varmaan joutuu odottamaan tosi kauan. Äh kun en muista miten monta markkaa yks maksoikaan. Pankin maksukuitti pitää muistaa lähettää sen lapun mukana missä on omat tiedot.
Mulla on onneks yks vaan jättänyt vastaamatta, mut onneks IYS antaa ilmaiseksi kerran uuden kirjekamun tiedot, jos ekalta ei saa vastausta. Jättiköhän se siks vastaamatta kun kerroin et mul on rillit? Onneks se ei oo muita haitannut.
Ois kiva jos ne kirjeet kulkis nopeammin, aina menee joku kuukaus ennen seuraavaa kirjettä, höh.
Vitsi että Kasmasiini on hyvä ohjelma! Se Kasma-koira on tosi ihana, saman rotuinen kuin Osuuspankin mainoksien koirat. Pikkuveli on ihan vauva, se tykkää vaan Puoli kuudesta ja Pikkukakkosesta
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa Suosikissa oli Bogartin Minipokkari!!!!
Se on kylläkin taskupokkari
Oletteko kuulleet että nyt voi rikastua nopeasti helposti jos ostaa pörssiosakkeita. Monen osakkeen todellinen arvo on suurempi, kun se oikeasti on.
Pankki antaa lainaa tätä varten vaikka kuinka paljon lainaa ja lainan vakuudeksi käy ne ostetut osakkeet.
Näin kaikki kaverit neuvoo nyt ja mäkin haluan olla multimiljonääri viimeistään kahden vuoden kuluttua.
Mistä sinne driscoon ne palkinnotkin saadaan? Vai oliko se bingo?
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten olikaan ton permiksen kanssa, saiko sen kanssa saunailla?!
Ekan ilta ei. Sitten saa
Mul on kirjekaveri.
Niihin sun laitteisiin muuten menee 4kpl pattereita.
Mut älä nyt taaperolle sellaisia. Linnunlaulu on parempaa.
Kieltäkää Ihmemiehen esittäminen televisiossa kun lapset rymyää metsässä Ihmemies -leikkejä ja loukkaavat vielä itsensä...
( olen itse 70-luvulla syntynyt, poikasena 80-luvulla Ihmemiestä katsonut, ja kuulin oikeasti tämänkaltaista moitetta jälkeenpäin aikuisiällä eräältä "70-luvun äidiltä" (ei omalta) kun erehdyin kehumaan Ihmemies MacGyver tv-sarjaa :P )
Vierailija kirjoitti:
Mää en osaa tätä kun oon syntyny -90. Noloa.
Ei se mitään, eihän kukaan ole täydellinen. Luet tarkkaan näitä viestejä, katsot jotain 80-luvun leffoja ja tv-sarjoja, kyllä siitä. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Tein T-paidasta tämmöisen kivan hapsupaidan, leikkasin alahelman suikaleiksi ja solmut päihin. Tällä päästelen Lambadaa takapihalla.
On ysäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Kanarialta Marlboron verkkarit ja hihattoman paidan.
Laita ne mallu verkkarit päälle koulun liikan tunnille... vähänx bad4ssiä...
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:25"]Ostanko kesäduunirahoilla SVI328:n vai Commodore 64:n? Vic-20:n tai Sinclair Spectrumin sais nyt halvalla, mutta aika taitaa olla mennyt niiden ohi. Melkein kaikilla on Commodore, mutta jotenkin vaan Spectravideo kiinnostaisi.
Tää taitaa olla tyttöjen palsta, mutta epätoivoinen kysyy kuitenkin: olisko esim. jonkun veljellä myydä Tunturiin käytettyä ilmajäähdytteistä kovakromipyttyä? Tää vanha puhallinjäähdytteinen paska pitäis taas porauttaa. Voin hakee vähän kauempaakin (jos faija lähtee Ritmolla heittään).
Pakko vielä tilittää, että toi eräs... oli Talon kesädiscossa ihan mieletön. Minihame ja kaikki... Olis pitänyt vaan uskaltaa. Jätkien kanssa vedettiin vaan piirissä Peltirumpua. Onneks Mikan veli sai hommattua meille kaljaa ja vähän ginlemonia.
Joo mutta nyt pitää lähteä kentälle treenaileen.
VIC-20:n maahantuonti ja valmistus loppui samalla sekunnilla kun 64 tuli kauppaan.
T. Jos olisin muutaman kuukauden odottanut olisin saanut 64:n
Ei muuten loppunut VIC-20 valmistus samalla hetkellä kun 64 alkoi. Eikä maahantuonti Suomeen. On kuule Tekniikan maailman -83 tai -84 vuoden lehdissä paljon juttuja kotitietokoneista ja VIC-20 ja 64 listattuna molemmat...
Uusia videoita ollaan hankkimassa, Betamax vai VHS?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:44"]Onko tuon Samantha Foxin rinnat aidot, sillä englantilainen kaveri sanoi lukeneensa jostain paikallisesta viihdelehdestä että sille olisi pistetty niihin jotain kasvuhormonipiikkejä?
[/quote] musta Samantha Fox on tosi kaunis. Vein Kortepohjan kampaamoon sen kuvan, ja sitten kampaaja leikkas mulle samanlaiset hiukset. Illalla aion kuunnella mankasta täysillä touch me-biisiä ennen discoon lähtöä. Tämä kampaus vaatii aika paljon geeliä, biozell on tosi pitävä.