Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan

Vierailija
26.07.2015 |

taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi? 

Kommentit (960)

Vierailija
841/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään naisia vastaan mutta, on päivänselvää, että naisesta ei voi tulla pappia, koska naispappeus on täysin yksiselitteisesti kielletty raamatussa.

"Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä." (http://www.funet.fi/pub/doc/bible/html/finnish/1992/1Tim.2.html#11" style="text-decoration: none;" data-mce-style="text-decoration: none;">1. Tim. 2:11-12)

"Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa, naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa."(http://www.funet.fi/pub/doc/bible/html/finnish/1992/1Kor.14.html#33" style="text-decoration: none;" data-mce-style="text-decoration: none;">1. Kor. 14:33-35)

Mihin tämä maailma on menossa??? Kohta varmaan vaaditaan jo homoillekin rekisteröityä parisuhdetta!?!? Voi tätä jumalatonta menoa!!!

Vierailija
842/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"] Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2. [/quote]   Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta.  [/quote] mä oo maistanu kerran tupakkaa, mut ehkä sit alan polttaa. Mitä siinä kioskilla sanotaan, joku merkkikö, onko belmont hyvä? Se jätkä kyl polttaa ainakin välkällä. Mä meen sit pyytää tulta, onko se niin jos se antaa oman tupakan josta sytyttää eikä siis sytkäristä, niin tarkottaa että oikeesti se haluais suudella?

[/quote]

Älä osta Belluu, siis Belmonttii. Se kundi voi miettii, et sä oot joku ihan neiti. Osta punasta Malluu. Meet vaan sinne kiskalle ja sanot et yks kova punanen Mallu. Älä pyydä pehmeetä Malluu. Se maistuu iha erilaiselt. 

Joo, jos se sytyttää sun röökin suoraan sen röökistä, sä voit olla varma, et saat sen kundin! Sitä sanotaan "nussimiseks", jos sytyttää sillee. Ootsä ikinä oikeesti nussinu? Josse on tosi kova kundi, se on varmaan jo nussinu monii muijii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pli tosi hauskaa eilen Csfe Metropolissa. Jouduin jonottaa varmaan tunnin, mutta onneksi yks tuttu teatterikoululainen järkkäs mut sisään. Siellä oli vaikka ketä, kuosmasen Sakke jo ovella...

Vierailija
844/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä maustatte kiljun? Uusia reseptejä kehiin!

Vierailija
845/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että sukunimilaki menee läpi eduskunnassa, vihdoinkin. Jos tulee niin vaihdan heti vanhan nimeni! Ehdottomasti!

Vierailija
846/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekste kuullu jo siitä kamalasta homojen taudista. AIDS on sen nimi, luokkakaveri kerto että se on lyhennys sanoista Aina Ilman Daami Seuraa.

Vierailija
847/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vinde et mä itkin, kun Jokerit putos divariin!

Vierailija
848/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:31"]

Uskotteko että sukunimilaki menee läpi eduskunnassa, vihdoinkin. Jos tulee niin vaihdan heti vanhan nimeni! Ehdottomasti!

[/quote]

Ei varmana mee. Ei mitää järkee. Mihin tää maailma on menossa? Kohta varmaan ihminen saa olla homokin, jos vaan itte haluu.

Vierailija
849/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekset kuunnellu Sliippareiden uusinta älppäriä. "Kaljaa kioskeihin" oliski mahdollista :D

Vierailija
850/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululainen-lehdestä saa tilattua ilmaiseksi Tampax mini-tuotenäytteen, jossa on kätevä kotelo mukana! Mikähän se on, kannattaisiko tilata kun ilmaiseksi saa?

Vierailija
851/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just raitafarkut. Hyvän näköiset mut perkele että ne puristaa munat kasaan. No, tyylikkyys ennen kaikkea. Vedin just siilinkin päälaelle, takatukka on jo ainakin kymmensenttinen.

Vierailija
852/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika- apua! Ostin pakastettuja vihanneksia, mihin niitä voi käyttää?

Pussissa on herneitä, maissia ja paloiteltua paprikaa. Sopiiko tillilihan kanssa? Kauanko paistetaan?

Vierailija
853/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti osti mulle uuden joggingpuvun, mä laitan sen illalla diskolenkkareiden kanssa.

Vierailija
854/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:30"]Millä maustatte kiljun? Uusia reseptejä kehiin!
[/quote]
Me ei ikinä tehdä kiljuu, mut riisiviiniä kyl. Siihen tarvitaan vaan vettå, sokeria, riisiä, sitruunan viipaleita, rusinoita ja hiivaa. Annetaan käydä pari viikkoa lämpimässä ja viini on valmista!
Kilju on amislaisten juttuja!

Vierailija
855/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla Tiinalla on MikroMikko. Dos on tosi nopee ja hieno järjestelmä! Tiina oli nähnyt Hesan-reissulla Hantta Krausen ja niitten himassa on vohvelirauta. Mä oon niin kade! Eilen tuli kakkoselta V, en uskaltanu kattoo kaikkia kohtauksia, blaah. Jati Komulainen on tosi komea ja se on just oikee Assille.

Vierailija
856/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:19"]Miten te väärennätte henkkareita? [/quote] Yhdellä mun frendill on väärennetyt henkkarit. Se kirjotti kirjotuskoneella sätkäpaprulle sopivan vuosiluvun ja liimasi sen oikean syntymäajan päälle, ja sitten se laittoi henkkarit sellaseen mattamuoviseen taskuun... Ainakin ne kuulemma Turussa TVO:lla, KY:llä, Hassen pubissa menee låpi. En mä vaan uskaltais! :D

[/quote]Luokkakaverin äiti on töissä Kelassa, ja se väärensi tyttäreilleen sairausvakuutuskortin, jonka mukaan tyttö on täysi-ikäinen.

Vierailija
857/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku väitti, että mopoille tulee kypäräpakko. Just joo, kait ne seuraavaks keksii jonku ihmeen mopokortin *tirsk*

Vierailija
858/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsäsin koko illan "taskupokkaria" Michael Jacksonista, aaah, kiitti Suosikki! Katotaan salaa siskon kanssa "paluu Edeniin"-sarjaa. Pelottava! Mun lempimainos on se "raikas Lahtelainen, on hyvä seuralainen , siis lahtelaista tottakai!" Sain ostaa Regina-lehden, vaikka siinä on niitä eroottisia tarinoita......

Vierailija
859/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:48"]Tulin tänne mummolaan Ouluun lentokoneella, vähän pää kipeänä kun istuin piipunpolttajan ja sikarinpolttajien välissä. 
[/quote]

Onks sun faija joku dirikka? Me mennään aina junalla.

Vierailija
860/960 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 23:03"] Mä oon rakastunu täysillä yhteen ysiluokkalaiseen pahaan poikaan, ite oon hikari. Voinko mä saada sen itelleni? En oo lauta eikä mulla oo rillejä, käytän micmaceja, keskiarvo 9,2. [/quote]   Kuulostaa tosi ihanalta kundilta. Dokaakse perjantaisin? Jos et viel polta röökii, kandee alkaa polttaa. Sit voit käydä pyytää silt tulta. Muutenki se voi aatella, et oot ihan nössö, jossä et polta.  [/quote] mä oo maistanu kerran tupakkaa, mut ehkä sit alan polttaa. Mitä siinä kioskilla sanotaan, joku merkkikö, onko belmont hyvä? Se jätkä kyl polttaa ainakin välkällä. Mä meen sit pyytää tulta, onko se niin jos se antaa oman tupakan josta sytyttää eikä siis sytkäristä, niin tarkottaa että oikeesti se haluais suudella?

[/quote]

Älä osta Belluu, siis Belmonttii. Se kundi voi miettii, et sä oot joku ihan neiti. Osta punasta Malluu. Meet vaan sinne kiskalle ja sanot et yks kova punanen Mallu. Älä pyydä pehmeetä Malluu. Se maistuu iha erilaiselt. 

Joo, jos se sytyttää sun röökin suoraan sen röökistä, sä voit olla varma, et saat sen kundin! Sitä sanotaan "nussimiseks", jos sytyttää sillee. Ootsä ikinä oikeesti nussinu? Josse on tosi kova kundi, se on varmaan jo nussinu monii muijii.
[/quote] en mä haluu mitään yhden illan juttua. Vai pitäiskö mun ostaa varulta sen mallun kanssa sultania tai näkkiä, apua, kumpi on halvempi. Mä kuolen jos meidän äiti löytäis ne... Mun pitää oottaa perjantaihin, että saan viikkorahan. Mua jännittää, mä rakastan sitä kundia niin, maanantaina meen sit välkällä pyytää tulta. Pitääkö sitä tupakkaa vetää keuhkoon, huomaako jos poltankin poskareita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän