Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?
[/quote] joo, ispahan hajuveden, on ihana pullo. Sain kaupanpäälle niitä pieniä huulipunia ainakin viisi!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:11"]
Ärsyttää, kun meidän puhelin keittiössä, kaikki puhelut poikaystävälle pitää soittaa ulkoa kolikkopuhelimesta!
[/quote]Meillä on onneksi pitkä johto puhelimessa, sillä pääsee vaatehuoneeseen asti. Silloin tosin sisko kuulee puhelut, mutta parempi se kuin äiti.
Meille ostettiin uus auto Fiat Uno . Siinä on NMT 450 matkapuhelin, kätevä ottaa mukaan ei paina ku muutaman kilon.
Tv kakkoselta tulee huomenna aerobiciä klo 18. Etsin jo kaapista verryttelyasuni valmiiksi.
[/quote]
Ai jaa. Asuttekste jossain böndellä? Mulla on trikoot ja jumppapuku Jane Fondan tyyliin. Silloin kun meen salille mulla on niiden päällä vielä se semmonen lyhyt (ja leveä) salipaita.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:12"]
Mistä saan filmiä kameraan maalla, kauppa-autostako? onko satanen parempi vai neljäsatanen?
[/quote]
Satanen, kun on niin pilvinen ja sateinen kesä.
Kiva, kyn parkkimittari söi mun kaikki kolikot ja vielä pitäis käydä ostamassa Rick Astleyn, Sandranja Whamin uudet LP:t.
Voi kun mää tykkään tuosta Trivial Pursuitista. Ookkonää pelannu sitä koskaan?
Kumpaan käteen dingohuivi oikeasti kuuluu???
Meidän kaupunkiin avattiin viime viikolla Suomen ensimmäinen McDonalds!
[/quote]
Mut stadissa on ollut jo vaiks kuin kauan Burger King. Mikähän tommonen mäkdonalds muka edes on?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:13"]
Tv kakkoselta tulee huomenna aerobiciä klo 18. Etsin jo kaapista verryttelyasuni valmiiksi.
[/quote]
Ai jaa. Asuttekste jossain böndellä? Mulla on trikoot ja jumppapuku Jane Fondan tyyliin. Silloin kun meen salille mulla on niiden päällä vielä se semmonen lyhyt (ja leveä) salipaita.
[/quote]
Onko teillä hyviä ohjeita jumppsäärystimiin? Onhan sulla panta kanssa?
Tultiin muuten just äsken kössiä pelaamasta, vaikka ei tähän aerobic-aiheeseen liitykään.
Oletteko koskaan maistaneet sinistä enkeliä?
Ärsyttää, kun meidän puhelin keittiössä, kaikki puhelut poikaystävälle pitää soittaa ulkoa kolikkopuhelimesta!
[/quote]Meillä on onneksi pitkä johto puhelimessa, sillä pääsee vaatehuoneeseen asti. Silloin tosin sisko kuulee puhelut, mutta parempi se kuin äiti.
[/quote]
Muista kuunnella tarkasti, ettei äiti tule linjalle salakuuntelemaan nostamalla kakkospuhelimen luurin!
Kekkonen on kuollut! Tänään iltapäivälehtien lööpeissä.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:06"]
Sain liput Hanoi Rocksin keikalle!!!!
[/quote]
Nyt mä kerrankin olen kateellinen!
Makasin lattialla ja suoristin viivoittimella farkun taskujen rypyt.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:10"]
Luokkaretki Leningradiin oli jännempi kuin uskoinkaan, äiti ei saa koskaan tietää.
[/quote]
Hei mekin oltiin! Ostettiin pari levyä suklaata, vaikka se onkin pahaa. Oli kyllä jännää jonottaa siellä kaupassa. Liekö oltu samaan aikaan?
Aiotteko äänestää Virolaista, Sipilää, Vennamoa, Westerholmia, Janssonia, Holkeria vai Koivistoa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:14"]Kiva, kyn parkkimittari söi mun kaikki kolikot ja vielä pitäis käydä ostamassa Rick Astleyn, Sandranja Whamin uudet LP:t.
[/quote] se whamin video on tosi hyvä, mä haluun sellasen choose life-paidan, neonkeltaisella tekstillä!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:13"]
[/quote]
[/quote]
Onko teillä hyviä ohjeita jumppsäärystimiin? Onhan sulla panta kanssa?
Tultiin muuten just äsken kössiä pelaamasta, vaikka ei tähän aerobic-aiheeseen liitykään.
[/quote]
Joo on. Mä kävin vaan kössihallilla vaan solkussa.
Meidän kaupunkiin avattiin viime viikolla Suomen ensimmäinen McDonalds!