Kasaripalstaillaan!! Hjelppiä, montako patteria varaan
taaperon korvalappustereoihin mökkiviikonlopuksi?
Kommentit (960)
Eilen tuli suosikkiohjelmani Spede Show! Se on kyllä tosi kliffa ohjelma.
Apua, en kestä! :'D Lisää lisää!
Ihailen kauheasti naisten tyyliä Dallasissa.
Osaatteko te tehdä ne pampulat purkkareiden nauhoihin? Mä voin opettaa, jos ei ole hallussa.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:00"]
Kumpi on parempi Lacoste vai Kappa?
[/quote]
Benetton.
Sain liput Hanoi Rocksin keikalle!!!!
Hommasimme leipäkoneen. Hyviä ohjeita?
Ostin Kanarialta Marlboron verkkarit ja hihattoman paidan.
Tykkäättex te Dingosta musta Nipa on ihku.
Kuinka pitkä Koivisto oikein on? Näyttää tosi pitkältä.
Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?
Luokkaretki Leningradiin oli jännempi kuin uskoinkaan, äiti ei saa koskaan tietää.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:07"]
Tykkäättex te Dingosta musta Nipa on ihku.
[/quote]
JOOOOOOO! IIIIIIIIIIK! NIPAAAAA, QUUPPPAAAAA
*hyperventiloi, hyppii pari kierrosta paikallaan ympäri ja lyhistyy maahan*
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:03"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:01"]
Vaatehuoneelta löysin mintunvihreän bodyn, mä niin kerään kundeja huomenna discossa!
[/quote]
Mulla on uudet hiihtarit ja lepakkohihaneule. Joten sulla ei ole tsäänssejä.
Ollaan lähdössä ensi viikolla Rhodokselle. Kannattaako rahat vaihtaa Suomessa vai vasta paikan päällä. Entä pitäisikö ottaa matkasekkejä vai ihan vaan rahana?
[/quote]
Minna aikoo laittaa ne uudet kivipestyt farkut jossa on tosi korkea vyötärö, ja sen violetin niken paidan hupparin päälle. Mä en kestä jos se tanssii samin kanssa hitaita. Mä rakastan samia forever! Kyllä niiden fritsujen piti jotain merkitä.
Ärsyttää, kun meidän puhelin keittiössä, kaikki puhelut poikaystävälle pitää soittaa ulkoa kolikkopuhelimesta!
Tv kakkoselta tulee huomenna aerobiciä klo 18. Etsin jo kaapista verryttelyasuni valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:09"]
Ootteko tilanneet mitään Yves Rocherin uudesta kuvastosta?
[/quote]En, mutta Anttilan kuvastosta kyllä, kun lähin Anttilia on 500 km päässä. Seppälässä käytiin keväällä Torniossa ostamassa mintunvihreitä vaatteita ja siitä naapurista Intianbasaarista kiinantossut. On niin muodikas olo.
Mistä saan filmiä kameraan maalla, kauppa-autostako? onko satanen parempi vai neljäsatanen?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:01"]Pitäs varmaan ostaa uudet talvikengät. Oon aatellu sellasia violetteja talvilenkkareita. [/quote] Strollersit vai Menokkaat?
[/quote]Kyllä menokkaat on paremmat.