Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähikaupan myyjä ja tiedän eräästä asiakkaastani

Vierailija
26.07.2015 |

Milloin hänellä on kuukautiset ja milloin ei. Tai luulen tietäväni ainakin. Yleensä hän on huoliteltu ja iloinen ja ostaa eri ostoksia mutta kerran kuussa tulee kauppaan ilman meikkiä ja vihaisena ja ostaa pelkkää suklaata ja välillä jotain vessapaperia. Olen tämän todennut jo kuukausi sitten ja nyt tämä alkanut huvittaa, kun tiedostan tämän niin alkaa hymyilyttää aina kun hän tulee ovesta se aika kuukaudesta,ja pelkään että pokkani pettää joku kerta suoraan hänen edessään vaikka tilanteessa ei ole mitään hauskaa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja? [/quote]vitsi, provo kusi tähän.. Mieskin nauraa mulle, sanoin et kyl saan selitettyä viel et meette jekkuun mut mies sano et en saa ja kiusaa koko illan. Noh, anteeksi tästä. Ap

[/quote]

Ei ole mikään provo, vaan kommentien perusteella huomasit,  että menit liian pitkälle ja  yrität nyt sitten pelastaa tilanteen. Vilpittömästi kadut että   löit ikäänkuin puukon samaa sukupuolta olevien selkään   liian intiimissä asiassa.

Vierailija
22/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja? [/quote]vitsi, provo kusi tähän.. Mieskin nauraa mulle, sanoin et kyl saan selitettyä viel et meette jekkuun mut mies sano et en saa ja kiusaa koko illan. Noh, anteeksi tästä. Ap

[/quote]

Ei ole mikään provo, vaan kommentien perusteella huomasit,  että menit liian pitkälle ja  yrität nyt sitten pelastaa tilanteen. Vilpittömästi kadut että   löit ikäänkuin puukon samaa sukupuolta olevien selkään   liian intiimissä asiassa.
[/quote]enhän yritä, oli provo, en ole edes myyjä työltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin taas vale-myyjä. Miksi yrität loata meidän mainetta, häh ?!

Vierailija
24/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
25/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös lähikaupan myyjä ja tiedän työni kautta että eräs asiakas elää niin kutsuttua kaksoiselämää. Asia ei minulle kuulu mutta ajatus siitä että etenkin vaimo ei tiedä, ahdistaa :|

Vierailija
26/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole provo vaan pelästyi että joku selvittää että mikä kauppa

Vierailija
27/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]

Minunkin lähikaupan täti tietää koska minulla on kuukautiset, koska ostan siteitä ja tamponeja. Iik!

[/quote]

Itse aina huijaan ja ostan ne täysin eri aikaan, vaihdellen ajankohtaa koko ajan.
[/quote]
Mä ostan isosta marketista puolen vuoden siteet ja tamponit kerralla niin kukaan ei tiedä mitään!

Vierailija
28/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 22:36"]Olen myös lähikaupan myyjä ja tiedän työni kautta että eräs asiakas elää niin kutsuttua kaksoiselämää. Asia ei minulle kuulu mutta ajatus siitä että etenkin vaimo ei tiedä, ahdistaa :|
[/quote] Mistä tiedät? Kerro lisää!

Vierailija
29/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kun panee kerran viikossa ostamaan kuukautissuojia, milloin minkäkinlaisia, niin siinä on kaupan tädeillä miettimistä...

Vierailija
30/30 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas oikeat myyjät, kuinka paljon kiinnitätte huomiota asiakkaisiin sinänsä (esim onko tuttu, läski, alkkis tmv) ja heidän ostoksiinsa? Ruoditteko ostoksia keskenänne?