Olen lähikaupan myyjä ja tiedän eräästä asiakkaastani
Milloin hänellä on kuukautiset ja milloin ei. Tai luulen tietäväni ainakin. Yleensä hän on huoliteltu ja iloinen ja ostaa eri ostoksia mutta kerran kuussa tulee kauppaan ilman meikkiä ja vihaisena ja ostaa pelkkää suklaata ja välillä jotain vessapaperia. Olen tämän todennut jo kuukausi sitten ja nyt tämä alkanut huvittaa, kun tiedostan tämän niin alkaa hymyilyttää aina kun hän tulee ovesta se aika kuukaudesta,ja pelkään että pokkani pettää joku kerta suoraan hänen edessään vaikka tilanteessa ei ole mitään hauskaa.
Kommentit (30)
Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja?
Luulisi olevan helppoa tajuta, koska jollain on menkat, ne yleensä ostaa myös siteitä tai tampooneja. Mitä sun asiakas ei tee. Kuukausi sitten tajusit? :D
Minunkin lähikaupan täti tietää koska minulla on kuukautiset, koska ostan siteitä ja tamponeja. Iik!
Nyt kerrot sitten mikä kauppa niin tiietään jatkossa ettei tulla.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]
Minunkin lähikaupan täti tietää koska minulla on kuukautiset, koska ostan siteitä ja tamponeja. Iik!
[/quote]
Itse aina huijaan ja ostan ne täysin eri aikaan, vaihdellen ajankohtaa koko ajan.
Sitten vielä ihmetellän miksi kukaan ei käy lähikaupassa.
Ehdottoman tärkeä tieto! Pääset vielä urallasi pitkälle, ehkä jopa hyllyttäjäksi sinne tamponiosastolle.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja?
[/quote]vitsi, provo kusi tähän.. Mieskin nauraa mulle, sanoin et kyl saan selitettyä viel et meette jekkuun mut mies sano et en saa ja kiusaa koko illan. Noh, anteeksi tästä. Ap
Kusi ihan siihen, että kuukausi sitten huomasit.
Toivottavasti ap on silloin extraystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:36"]Kusi ihan siihen, että kuukausi sitten huomasit.
[/quote]:Ddddddd vittu mä oon tyhmä :Dd
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja?
[/quote]vitsi, provo kusi tähän.. Mieskin nauraa mulle, sanoin et kyl saan selitettyä viel et meette jekkuun mut mies sano et en saa ja kiusaa koko illan. Noh, anteeksi tästä. Ap
[/quote]
Olisit voinut epäillä kuukupin käyttäjäksi. Parempi provo ensi kerralla!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 19:27"]Eikö sen huomaa siitä että ostaa siteitä tai tamppooneja?
[/quote]
Olisit voinut epäillä kuukupin käyttäjäksi. Parempi provo ensi kerralla!
[/quote]sulla on hallussa!
Tiedät varmaan myös milloin asiakkaasi on nälkäinen (ostaa sokeriherkkuja), väsynyt (ostaa eineksiä), flunssassa (ostaa kurkkupastilleja). Miksi sua hirveesti kiinnostaa sitten pelkästään ne kuukautiset? Kaikilla naisilla on sellaiset ja enemmän tai vähemmän pms,
Kauheet alapeukut kun ei ollutkaan pervo mies myyjä joka kiinnittää huomiota asiakkaan ykstyiselämään.
Toi juttuhan on ollut ajat sitten Feissarimokissa, Ircquotesissa tai jossain. Siinä se nainen kertoi itse, että meni myrkynjuoneen näköisenä kauppaan, heitti hihnalle suklaata ja perään täräytti sidepaketin. Ei jäänyt myyjälle epäselväksi!
Yksi ihan siistin näköinen nainen (n. 50v.) ostaa ainakin kymmenen kaljaa joka päivä tai ainakin silloin kun minä olen työvuorossa. Muutkin myyjät ovat tähän kiinnittäneet huomiota.
Vaikea uskoa, että kaikkea itse joisi, mutta yksin kyllä aina on ostamassa ja ihan selvinpäin joskus aamupäivästä.
Ja sua kiinnostaa sen kuukautiset, koska....?