Antakaa hyvät ihmiset palautetta huutonetissä tehtyjen kauppojen jälkeen!!!
Kommentit (37)
joilta olen ostanut, ovat jo saaneet toista tuhatta palautusta. Onhan palautteen anto toki hyvän tavan mukaista, mutta oletan myös että netissä noudatetaan puolin ja toisin hyviä tapoja ilman että tarvitsee kehua retostella.
kerran meinas jäädä mut onneks myyjä muistutti asiasta. Mä myös kiitän myyjää s-postilla samalla kun ilmotan maksaneeni.
Kohteliasuus kun ei maksa mulle mitään mut voi piristää toisen päivää
on huonommat mahdollisuudet myydä kirpputorilla, mutta on näitä ammattimyyjiä pääkaupunkiseutulaisissakin.
Joo, kamala tragedia, nyyh jne, mutta yritä nyt vähän miettiä ja rajoita teatraalisuutta. Tuo nyt kuitenkin on aika harvinaista, ei kaikilla palautteiden pihtaajilla ole lapsi teholla, yleisin syy lienee kuitenkin se, ettei vaan jaksa. Jos sua ahdistaa lapsen tilanne, niin se on täysin ymmärrettävää, mutta aloita siitä uusi erillinen ketju.
Minulla on ihan vakiopalautteet - muutama - kun toimin myyjänä pääsääntöisesti.
Annan palautteen kun raha näkyy tilillä, siirrän ko huudon sähköpostin POSTITETTAVAT boxiin - sähköpostissa on se linkki valmiina (siis käytän yhteydenotossa replyä siihen huutonetistä tulevaan viestiin.
Minulta lähtee maili aina joka ostajalle tilitietojen kera ja samassa mailissa lukee, että kiva jos laittaa palautteen.
Nyt tuli juuri sellaisia viestejä, että LAITAN PALAUTTEEN PALAUTTEESTA. Sitä en kyllä tajua, vaikkei se minua haittaakaan.
Minusta myyjälle palaute on myös siitä kiva, että tietää onnistuiko kauppa hyvin - eli osasinko olla asiallinen myyjä.
Konserttiliput oli eka yhteyteni koko sivustoon, enkä tiennyt käytäntöä. Ihmetetlin kun huusin liput ja maksoin ne 5 minuuttia kaupan päättymisen jälkeen ja mies soittaa seuraavana päivänä, että latatko palautetta. En tiennyt mitä se on, eikä olisi oikein ollut aikaakaan, mutta hän sanoi, että mä neuvon mitä nappia painat...jotenkin se onnistui, mutta myöhemmin en saanut koskaan viestiäni lähtemään.
Mikään ei vituta enempää kuin nämä " Anna-mulle-palautetta" vinkujat.
Tai sitten ne, jotka lätkäisevät negan tai neutraalin siitä hyvästä etteivät itse saa palautetta. GET A LIFE.
En anna, kun minulle ei annettu. Just! Palautteen anto kuuluu kauppaan ja ilman palautetta annan luonnollisesti neutralin, 1,5kk sulkeutumisesta. YP:ltä kannattaa vaatimukset varmistaa, mikäli ei tiedä.
Kaupoissa kuitenkin puhutaan monesti yli 1000¿ ja luottamusta herättää, jos palautteet kunnossa ja paljon.
Minusta ne ovat tarpeellisia juuri niille aloitteleville myyjille, jotka yrittävät herättää luottamusta ostajissa. Ei kukaan jaksa lukea niitä satoja palautteita, joita näillä " ammattimyyjillä" on. Itse en ihan helposti huuda myyjältä, jolla ei ole palautteita yhtään. Nyt, kun positiivisia palautteita minulla on lähemmäs 20, niin niillä ei ole enää niin väliä, mutta kyllä alkuun muistutin paria tyyppiä palautteesta, ja he laittoivatkin heti iloisen palautteen, eivätkä ottaneet nokkiinsa, kuten täällä monet näyttävät tekevän.
Kyllä puuttuu sultakin perspektiiviä vaikka vaadit sitä muilta. Et voi tosissasi olettaa että täysin sinulle tuntematon ihminen tietää että et vastaa sähköpostiin tai laita palautetta siksi että lapsesi on ollut onnettomuudessa?!? Otan todella osaa ja toivon että lapsesi on kunnossa, mutta tuntuu kyllä että olet menettänyt ymmärryksen meitä " tavallisia" kohtaan sen vuoksi.
Varsinkin, jos jokin on kaupassa mennyt pieleen. Itse katson aina palautteet, ennekuin huudan. Jos siellä lukee yksikin, et ei pitänyt lupaustaan tai et tuote oli kuvattu väärin, en huuda. Niitä palautteitahan saa kommentoida. Jos jollain lukis, et en saanut postiin tuotetta ajoissa tai en vastannut onnettomuuden takia, en tietenkään jättäis huutamatta inhimillisen syyn vuoksi.
Ostajana todella toivon, et ihmiset antais palautetta, se antaa luottamusta. Ja joo, joskus muistutan, et annathan palautteen. En usko, et muistutuksesta kukaan oikeasti suuttuisi.
Huuto-netin suosio perustuu kuviin ja palautteeseen!!
myyn huutonetissä ja laitan palautteen heti kun rahat ovat tilillä. Samoin infoan ostajaa s-postitse siitä, koska lähetys on lähtenyt.
Pari palautetta on jäänyt saamatta, ei kyllä tulisi mieleenkään mennä sen takia vaihtamaan antamaani palautetta neutraaliksi.
Toki olisi kiva saada ne palautteet, koska olen melko aloitteleva myyjä. Tähän astiset palautteet ovat kaikki positiivisia, mutta muutama palaute lisää ei haittaisi :) Laitan lähiaikoina vaatepaketteja myyntiin ja tiedän ostajien katsovan myyjän aiemmin saamat palautteet, siksi olisi tietysti kiva, että olisin saanut kaikista kaupoista palautteet. Jostain kumman syystä ne kaupat, joista en ole saanut palautetta, ovat olleet ns. kasvotusten kauppoja (ostaja hakenut tuotteen tai ollaan treffattu jossain) ja ostaja on ollut tyytyväinen tuotteeseen. Eivät sitten kuitenkaan anna palautetta. Noh, heille olen kuitenkin antanut palautteen.
esimerkki oli kyllä aikaa kaukaa haettu.
palautetta pitäis mennä laittamaan.
Eihän se mua palvele juurikaan se palaute, sehän palvelee lähinnä ammattimaisesti toimivia myyjiä ja sitä mä en taas hyväksy ollenkaan, että verottomasti myydään jatkuvasti. Epäilen jopa, että monet ostaa tavallisilta kirppareilta halvalla ja myy sitten huutiksessa kalliilla.
Kirppareiden hinnat on muutenkin kohonneet pilviin ja se johtuu osittain juuri tästä ammattimaistumisesta.
Oon kyllä nyt laittanut palautetta, kun kaupat on sujuneet ihan hyvin, mutta mulle nyt on aivan sama mitä palautetta musta laitetaan, maksan aina heti, että saisin tuotteen nopeemmin, joten musta on tosi ylistävää palautetta. Mutta vaikka olis paskaakin, niin sama sen väliä, kun en ikinä myy mitään siellä...
eip kannata vedellä herneitä nenään pienistä asioista.
Lapsi onnettomuudessa ei ollut kaukaa haettua, jos hiemankaan ymmärtää asioita. Tai on joutunut itse läpikäymään vaikeita asioita. ..
Kun rakas lapsi taistelee elämästään, vituttaa suuresti, joku pöljä, joka viittii vinkua jostain tyhjänpäiväisestä palautteesta.
Seuraavan kerran vinkuessanne palautteita, miettikää myös, että kysesessä perheessä voi olla kriisi tms.
Itselläni palautteita aivan riittävästi - ja itse silloin ennen muinoin, ennen sitä kuspää myyjää laitoin aina palautteet!
Eiköhän tuo ole HARRASTUS suurimmalle osalle,
eip kannata vedellä herneitä nenään pienistä asioista.