Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

antaisitteko 12veen lähteä Islantiin futisjengin kanssa?

Vierailija
27.09.2006 |

tyttö ens vuonna lähdössä enkä tykkää ollenkaan, 4 pvn reissu, huh...miten suhtautua?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos matkassa mukana tarpeeksi aikuisia huolehtimassa ja turvana. Nämä ehdot riittäisivät minulle.

Vierailija
2/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vietin 3 viikkoa UK:ssa 13-vuotiaana. Mukana ei ollut ketään kenet olisin etukäteen tuntenut. Aivan mahtava loma oli. 4 päivää: kirkuen päästäisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pilaa tyttäresi iloa, tällaiset reissut ovat lapsille ikimuistoisia!

t. lukuisilla kuoromatkoilla lapsena ja nuorena reissannut

Vierailija
4/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitiä noin pelottaa, niin mikset itse lähde mukaan valvoja vanhemmaksi?

Vierailija
5/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos itse lähtisin mukaan valvojaksi tai TUNTISIN VALMENTAJAT ERITYISEN HYVIN JA TIETÄISIN HEIDÄT VASTUUNTUNTOISIKSI. Siltikin.... epäilyttää..

Vierailija
6/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva sinne vielä nykyisinkään matkustaa.

Vierailija
7/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko joukkue voisi vähän " käyttää hyväksi" tytärtäsi kun hän sattuu sammumaan. Mitään huolta ei ole, koska tuo on ihan sallittua nykypäivän naisten mielissä.

Vierailija
8/13 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin saman ikäisenä kanadassa 2 viikkoa pelimatkalla

Vierailija
9/13 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän, että tuonikäisten reissuissa saattaa tapahtua kaikenlaista, mutta niin voi muutenkin. Muistan itse suunnilleen tuonikäisenä (enintään 1-2 vuotta vanhempana) hankkineeni kaverin isoveljen suosiollisella avustuksella ensimmäisen viinipulloni koulun luokkaretkelle, vaikka olinkin ns. hyvän perheen ns. kiltti lapsi. Lähes kaikilla muillakin oli omat juomat mukana... Opettaja joko ei huomannut tai ei halunnut huomata.

Jalkapalloreissuista en tiedä, mutta ainakin kuoromatkoilla on ollut melkoisen kova kuri ja järjestys. Harjoitukset ja esiintymiset seuraavat toisiaan jatkuvana virtana ja vapaa-aikaa ei kovin paljoa jää. Järjestyshäiriöt ovat jääneet lähinnä öisiin valvomisiin. Nekin ovat yleensä kostautuneet sellaisena uupumuksena seuraavana päivänä, että kovin monta iltaa ei olekaan jaksanut riekkua.

Vierailija
10/13 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi on siinä iässä, että eristämällä perheen turvalliseen piiriin teet hänelle ja teidän välisille suhteille vain hallaa. kysy lapsen mielipidettä, haluaako hän lähteä ja selitä miten tärkeää on että pitää itsestään ja kavereista hyvää huolta. Itse olin 11 v. viikon saksassa perhemajotuksessa harrastusmatkalla, enkä siis saksan sanaa puhu vieläkään. Matka oli ikimuistoinen, opin paljon itseluottamusta ja tervettä järkeä kun sain nuorena kantaa vastuuta itsestäni.

Vierailija
11/13 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on just parasta tuollaiset retket :)

Vierailija
12/13 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietysti pitäisi tuntea matkanvetäjät. Yleensä joukkuepeleissä ne on tuttuja. Lisäksi voi tarjoutua paikka huoltojoukoissa.

Oma lapsi reissailee harrastusmatkoilla ja on ok.

Suositan että annat mennä hyvän harrastuksen parissa. Ylisuojelevalta tuntuu jos ei voi päästää.

Vierailija
13/13 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä tapahtunut jotakin, joka antaisi epäillä joukon selviytymistä kunnialla pidemmästä reissusta?

Islanti on kyllä mahtava paikka, joten oman tyttäreni päästäisin mieluusti reissuun. Ei tuollaista tilaisuutta ihan kaikille tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän