Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa hyvät ihmiset palautetta huutonetissä tehtyjen kauppojen jälkeen!!!

Vierailija
27.09.2006 |

argh!!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan samana päivänä kun kohde sulkeutunut tilinumeropyynnön ja kun tilinumero tulee niin samana päivänä oon maksanu tuotteen mut palautetta en oo silti saanut. itse siellä en ole viellä myynyt mitään. ja kun ei saa palautetta niin ei sitä huvita antaakaan

Vierailija
2/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan kyllä jos toinen pyytää palautetta, mutta se on mun mielestä ihan turhaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni oli vakavassa onnettomuudessa. Nipinnapin selvisi hengissä. Vihdosta viimein päästyäni tuolloin s.posteja lukemaan. Oli odottamassa ikävä: Anna ny palautetta kerjuu viesti myyjältä. Sen jälkeen en ole palautteita laitellut.

Vierailija
4/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä hitosta joku voi sun lapsen onnettomuudesta tietää? Ilmeisesti et ollut sitä palautetta antanut pitkälti ennen onnettomuuttakaan...oot kyllä aika idiootti.

Vierailija
5/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei hän sitten laita.

Laitan aina PALAUTTEEN PALUTTEESTA.

Tänään laitoin erittäin mukavalle ostajalle täydet pisteet palautteena.

Huomasin, että oli melkein vasta-alkaja.

Korostan siis jos myyjä/ ostaja on superkonkari, jolla pisteitä on satoja, niin palautetta laitan ainostaaan jos ovat itse ensin laittaneet.

Poikkeuksia lukuunottamatta ; )

Vierailija
6/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi jos ostan samalta myyjältä neljä tuotetta... laitatteko neljä palautetta...

Vierailija
7/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri laittamassa unohtuneen palautteen!

Minä annan tise aina palautteen, ja välillä harmittaa kun usein jotkut myyjät/ostajat unohtavat itse antaa.

Vierailija
8/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kaupasta antaa palautteen luonnollisesti ensi myyjä ja sitten ostaja. Myyjän puolesta kauppa selvä kun rahat saanut, ostajan kun tuote on tullut. Osa myyjistä antaa palautteen vasta kun ostaja sen tehnyt. Miksiköhän odotellaan ostajan palautetta tuotteesta? Ettei vain positiivinen positiivisesta, neutraali neutraalista....

Vierailija
9/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite laitan aina... nyt meinasin et jos ei laita palautetta muutan omani neutraaliksi'

Vierailija
10/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos et saa palautetta, niin ET todellakaan mene antamaan toiselle negaa tai neutraalia siitä hyvästä.

Vierailija
11/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin laittaa neutraalin ja ilmoittaa et kaupat meni tosi hyvin ja neutraali muuttuu positiiviseksi kunhan antaa palautetta

ärsyttää kun ei anneta. Vaik pyytää.

Vierailija
12/37 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voin laittaa neutraalin ja ilmoittaa et kaupat meni tosi hyvin ja neutraali muuttuu positiiviseksi kunhan antaa palautetta

ärsyttää kun ei anneta. Vaik pyytää.

tai sen antamatta jättämisestä.

Vierailija
13/37 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kirjoittaa palautteita.

Vierailija
14/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

negaa ja neutraalia en koston pelossa viitsi antaa, joten jätän palautteen kokonaan väliin. Ostajille annan aina palautetta ja myyjille, jos olen tyytyväinen.

Vierailija
15/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla myyjään/ostajaan tyytyväisiä, eikä anneta palautetta. Aiheuttaa sitten muillekkin mahdollisia huonoja kauppoja kyseisen kanssa. Kostopalautteet saa KAIKKI pois, joten niitä ei kannata pelätä.

Vierailija
16/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaan palaute, niin mistä ostaja tietää myyjän tavat jolla ei ole ainuttakaan palautetta? Onko uusi vai vanha konkari, miten hänen kanssa ylipäätään kaupat sujuu? Myös myyjä voi laittaa ostajaehdokkaille rajoituksen minkä pistemäärän alle et voi huutaa ko. tuotetta. esim. ostajalla tulee olla 20 pistettä.

Vierailija
17/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun raha näkyy tilillä. Tai kun olen tuotteen saanut kotiin. En huutele palautteiden perään. Suurinosa sen antaa. Mielelläni otan palautteen vastaan. Tarkastan itse aina palautteet henkilöltä, jolta olen ostamassa. Jos jotain outoja kommentteja useampiakin, jätän huutamatta.

Vierailija
18/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varten. 30 tai joku vastaava numero, jota ei kiinnosta opetella käyttämään monimutkaisia palautejärjestelmiä, joilla palvellaan vaan harmaata taloutta

Vierailija
19/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirppariltakin.

Vierailija
20/37 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään sanoa, jos sattuukin olemaan lasi teholla. Mitä, jos et saa vaihtorahoja kassalla? Älä vaan ala vinkua niitä - myyjällä saattaa olla isä syövän terminaalivaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi