Mitä tekee 5-6 vuotiaat nyt kun sataa?
Meillä katsottu jo teeveetä monta tuntia ja yökkäreissä edelleen. Yritin ohjata värittämään, mutta ei kiinnosta. Ulos ei viitsitä lähteä, eikä mihkään tautipesä hoploppiinkaan. Kertokaa hyviä ideoita, pitkä päivä edessä.
Kommentit (47)
armaan joku peli esim muistipeli vois olla kiva?
No tuolla sataa ihan kaatamalla niin ulos ei mennä.
Odottavat kärsimättömänä että ruoka on valmista. Lupasin kerta että ruuan jälkeen aletaan leipomaan taikataikinalla:)
Meillä ei sada, mutta juuri nyt lapset muovailevat sillävälin kun imetän vauvaa..
Jaksoi leikkiä nukella vartin ja taas manku saada katsoa teeveetä. Jos en suostu niin mankuu kokoajan jotain naposteltavaa. On siis tylsää. Itse siivoan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:43"]No tuolla sataa ihan kaatamalla niin ulos ei mennä.
[/quote]
miten olis vaikka sadevaatteet? Mitä muutenkin kesällä edes haittaa jos kastuu, yleensä normaalit lapset on innoissaan jos pääsee lätäkköön pomppimaan
Miksette viitsi ulos lähteä? Sateella on kiva ulkoilla lasten kanssa, hyppiä vaikka rapakoissa.
Sen jälkeen on mukava tulla sisälle, laittaa kuivaa päälle ja lapsetkin rauhallisempia. Menee mukavasti muutama tunti.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:45"]Miksette viitsi ulos lähteä? Sateella on kiva ulkoilla lasten kanssa, hyppiä vaikka rapakoissa.
Sen jälkeen on mukava tulla sisälle, laittaa kuivaa päälle ja lapsetkin rauhallisempia. Menee mukavasti muutama tunti.
[/quote]
Näin ja kaakaot vaikka sen jälkeen lämmikkeeksi.
Ja mitä se telkkarinkaan katsominen haittaa jos siinä viihtyy? Kai sitä yhden päivän voi niinkin viettää?
Auttavat siivouksessa, nyt mopataan lattiaa ja kuunnellaan musiikkia ja tanssitaan samalla :)
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:45"]
Miksette viitsi ulos lähteä? Sateella on kiva ulkoilla lasten kanssa, hyppiä vaikka rapakoissa.
[/quote]
En ole ap, mutta mua ei kyllä vapaaehtoisesti kaatosateella ulos saa, en omista edes sadevaatteita.
Hyppii pihalla lätäkössä lapion kanssa ja odottelee, että löydän sadehousuni, niin lähdetään ettimään sammakoita ojista.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:44"]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:43"]No tuolla sataa ihan kaatamalla niin ulos ei mennä. [/quote] miten olis vaikka sadevaatteet? Mitä muutenkin kesällä edes haittaa jos kastuu, yleensä normaalit lapset on innoissaan jos pääsee lätäkköön pomppimaan
[/quote]
No eihän kesällä kastuminen haittais jos olis lämmin. Tulee pikkasen kylmä jos nyt kastuisi tuolla ulkona.
Pelaavat tietsikalla,katsovat telkkaa,lukevat....
Rakentaa dubloilla pikkusiskon kanssa. Täällä ei kyllä 6v päätä, kuinka paljon katsoo telkkaria. Kyllähän tuo pelaisi ja katsoisi vaikka kuinka kauan. Minä laitoin telkkarin kiinni, ja siitä hän sitten itse keksi tekemistä.
Leikkivät jotain salapoliisileikkiä