Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja, matkustavat! Ehdinkö lennolle?

Vierailija
16.07.2015 |

Varasin itselleni matkan Kööpenhaminaan. Ensimmäinen lento on Kuopiosta Helsinkiin ja Helsingissä on koneen vaihto ja sieltä matka jatkuu Köpikseen.

Huomasin vasta nyt lähtöä edeltävänä iltana lentolippuja katsoessani, että sen mukaan saavun Helsinkiin klo 6:00, mutta Köpikselle lähtevän lentoni last check in on jo klo 6:50! Lento itse lähtee kuitenkin vasta klo 07:35. Miten tämä on mahdollista? Ehdinkö lennolle?

Matka on yhdellä lipulla, en siis ole varannut kahta erillistä lentoa. Netin jostain keskustelupalstalta luin että konetta vaihtaessa ei tarvitsisi uudestaan tuota check iniä, jos on jo kaikki boarding passit? Eli silloin ehtisin hyvin vaihtaa koneen tuossa puolessa tunnissa? Olen nyt ihan hermona kun en tätä aijemmin tajunnut ja pähkäilen onnistuuko matkani ollenkaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti nyt, sekoilen kellonajoissa. Tarkoitin siis että saavun Helsinkiin klo 7:00 ja last check in olisi siis 6:50 eli 10 min aikaisemmin kuin saapumiseni!
-Ap

Vierailija
2/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kerkee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehdi.

Vierailija
4/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit sä, ei tarvi chekat uudestaan. Matktavarat ei aina ehi noin pikasilla vaihdoilla mukaan

Vierailija
5/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lipussahan se lukeekin eli et ennätä. Lento laskeutuu klo 7 hyvässä lykyssä ja kun menet uudelle portille, niin kello on väkisellä 7.20 ja portti kiinni.

Vierailija
6/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos kun samalla kun checkaat itsesi ekalle lennolle, teet sen samalla myös jatkolennolle. Helsingissä siirtyy vaan uudelle portille ja koneeseen.
Ehdit vallan mainiosti.

Vierailija
7/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit hyvin. Ja niin matkatavarasikin.

Vierailija
8/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun matka on yhdellä lipulla, lentoyhtiö vastaa että kerkeet. Minimi vaihtoaika Helsingissä on 35 min, eli kerkeet kyllä.

ja samoin matkatavarat , itse lennän aina niin että mulla on vain pieni käsilaukku koneessa, ruumaan menee kaikki muu

t työkseen hyvin paljon matkustava ja paljon kokenut

Vierailija
9/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii vallan mainiosti ja mikäli eka lento myöhässä ja jäät jatkolennolta lentoyhtiö siirtää sinut automaattisesti seuraavalle mahdolliselle lennolle veloituksetta.

Vierailija
10/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdit. Just pari viikkoa sitten matkustin itse niin että vaihtoväli 40 min. Jos matkustat yhdellä lopulla, ei check in tietenkään tarvitse tehdä kahta kertaa. Ja meillä myös matkatavarat kerkis hyvin.

Vierailija
11/11 |
16.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ehtii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme