Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisittekö näillä oireilla lääkärille?

Vierailija
26.07.2015 |

Eli viime yönä nousi kuumepiikki, en mitannut kuumetta mutta sitä selkeästi oli. Paleli ja olin ihan kuuma. Otin buranan, jolloin alkoi hikoilu ja kuume laski. Aamulla vähän lämpöä, 37. Nyt mittasin niin ei enää lämpöä, outo olo vaan. Voinko vaan lepäillä kotona kun kuume hävisi? Vähän mahakipua ja oksetusta ollut, epäilen mahatautia mutta siis melko oireeton olen. Voi hyvin olla muutakin.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi lääkäriin. Ensinnäkään siitä ei ole hyötyä. Lääkärissä pitää olla oikeasti kipeän oloinen, menisi vain rahaa hukkaan. Toiseksi sun kannattaa nyt levätä oikein kunnolla tää päivä, että ehdit parantua kunnolla (oletettavaan) työpäivääsi maanantaina.

Vierailija
42/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:25"]Jos ihminen ei osaa itse arvioida onko hänellä kenties kohtutulehdus, vai mahatauti niin miten tuollaisen voi antaa lasta hoitaa?
[/quote]

No voi voi. Tee lasu. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:26"]En menisi lääkäriin. Ensinnäkään siitä ei ole hyötyä. Lääkärissä pitää olla oikeasti kipeän oloinen, menisi vain rahaa hukkaan. Toiseksi sun kannattaa nyt levätä oikein kunnolla tää päivä, että ehdit parantua kunnolla (oletettavaan) työpäivääsi maanantaina.
[/quote]

Yritän levätä. Niin vauva on 2 kuukautta, en ole siis vielä töissä. Ap.

Vierailija
44/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aihetta ilman katkeraa riitaa?

Vierailija
45/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:25"]Jos ihminen ei osaa itse arvioida onko hänellä kenties kohtutulehdus, vai mahatauti niin miten tuollaisen voi antaa lasta hoitaa?
[/quote]

No voi voi. Tee lasu. Ap.
[/quote]

Todellakin teen ja niin sinusta tehtäisiin siellä terveyskeskuksessakin.

Vierailija
46/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:26"]En menisi lääkäriin. Ensinnäkään siitä ei ole hyötyä. Lääkärissä pitää olla oikeasti kipeän oloinen, menisi vain rahaa hukkaan. Toiseksi sun kannattaa nyt levätä oikein kunnolla tää päivä, että ehdit parantua kunnolla (oletettavaan) työpäivääsi maanantaina.
[/quote]

Yritän levätä. Niin vauva on 2 kuukautta, en ole siis vielä töissä. Ap.
[/quote]
No sittenhän sulla ei ole mitään syytä edes mennä lääkäriin, kun et tarvitse sairaslomatodistusta. Miksi siis teet tällaisen aloituksen? Eri asia, jos sulla olisi ebola tai jokin muu vakava tauti, mutta toi vaikuttaa ihan perusmahataudilta.

Vierailija
47/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on verta tällä hetkellä oksennus, joten taisi tulla lähtö :( ap.

Vierailija
48/48 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:34"]Mulla on verta tällä hetkellä oksennus, joten taisi tulla lähtö :( ap.
[/quote]

No kuule niin varmaan. Etkö parempaa keksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän