Menisittekö näillä oireilla lääkärille?
Eli viime yönä nousi kuumepiikki, en mitannut kuumetta mutta sitä selkeästi oli. Paleli ja olin ihan kuuma. Otin buranan, jolloin alkoi hikoilu ja kuume laski. Aamulla vähän lämpöä, 37. Nyt mittasin niin ei enää lämpöä, outo olo vaan. Voinko vaan lepäillä kotona kun kuume hävisi? Vähän mahakipua ja oksetusta ollut, epäilen mahatautia mutta siis melko oireeton olen. Voi hyvin olla muutakin.
Kommentit (48)
Kuinka tyhmä pitää oikeasti olla että kysyy tuollaista?
Hei kamoon. On täällä tyhmempiäkin kyselty. Voin ymmärtää että jos on kerran ollut raju suolistotulehdus voi pelätä että se uusiutuu. Ap vain kyseli, ei ollut vielä lähtemässä mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:41"]Kuinka tyhmä pitää oikeasti olla että kysyy tuollaista?
[/quote]
No voi jee, että ei enää saa kysyäkään. Eikö se nyt ole parempi että kysyn kuin olisin painellut suoraan tk:hon? Saatanan hiekkapillut, ei voi muuta sanoa. Ja kun joku sanoi että 2kk vauvani kärsii, niin millaista kasvatusmallia itse oikein annatte lapsellenne? Ap.
Tk:hon? Mitä kieltä oikein puhut? Se on terveyskeskukseen.
On ilmeisesti vatsatauti, kun nyt alkoi etoa ja oksettaa. Ei kiva, kun vauvan kanssa olen kahdestaan vielä tämän päivän. Ap.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:34"]Mulla on verta tällä hetkellä oksennus, joten taisi tulla lähtö :( ap.
[/quote]
Jos oksentaa kovin, niin limakalvot kärsii ruokatorvessa ja niistä voi tihkuttaa verta. Turhan takia sä edelleen meet sinne marisemaan.
Mene vaan, saat sieltä päivystyksestä uusia pöpöjä ja sen lastensuojeluilmoituksen vauvastasi.
Ei hyvää päivää minkälaisia vastauksia täällä on. Tosin varmaan sama häiriintynyt vittupää noiden kaikkien ilmeisen kommenttien takana. Älä ap välitä, jollakin on jäänyt saamatta kunnon kyydit tai sitten on muuten vaan sitä valkoista roskaa joka ei tiedä miten kanssaihmisiä kohdellaan.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:46"]Ei hyvää päivää minkälaisia vastauksia täällä on. Tosin varmaan sama häiriintynyt vittupää noiden kaikkien ilmeisen kommenttien takana. Älä ap välitä, jollakin on jäänyt saamatta kunnon kyydit tai sitten on muuten vaan sitä valkoista roskaa joka ei tiedä miten kanssaihmisiä kohdellaan.
[/quote]ilmeisen = ilkeiden
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:34"]Mulla on verta tällä hetkellä oksennus, joten taisi tulla lähtö :( ap.
[/quote]
Jos oksentaa kovin, niin limakalvot kärsii ruokatorvessa ja niistä voi tihkuttaa verta. Turhan takia sä edelleen meet sinne marisemaan.
[/quote][quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:46"]Ei hyvänen aika mikä idiootti.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 11:46"]Ei hyvää päivää minkälaisia vastauksia täällä on. Tosin varmaan sama häiriintynyt vittupää noiden kaikkien ilmeisen kommenttien takana. Älä ap välitä, jollakin on jäänyt saamatta kunnon kyydit tai sitten on muuten vaan sitä valkoista roskaa joka ei tiedä miten kanssaihmisiä kohdellaan.
[/quote]
Minäkin toivon, että ilkeilyjen takana olisi yksi sama tyyppi, ei helvetti muuten tuollaisia vittupäitä voi olla enempää.
Jos verta tulee, niin heti terkkariin.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:49"]On ilmeisesti vatsatauti, kun nyt alkoi etoa ja oksettaa. Ei kiva, kun vauvan kanssa olen kahdestaan vielä tämän päivän. Ap.
[/quote]
Haha, onnea!
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:49"]On ilmeisesti vatsatauti, kun nyt alkoi etoa ja oksettaa. Ei kiva, kun vauvan kanssa olen kahdestaan vielä tämän päivän. Ap.
[/quote]
No ei ihme että etoo ja oksettaa näiden joidenkin kommenttien jälkeen. Paranemisia ap, toivottavasti vauva säästyy.
Suomen terveyskulut voisi vähintään puolittaa, jos tällaiset imbesillit pysyisivät poissa terveysasemilta.
Tavallinen vatsavirushan tuo on kaiken järjen mukaan. Viikon katselisin huonoa oloa ja sitten ehkä menisin.
Yksi yö vähän kuumeilua? Voi herran tähden...
Ei helvetti ap JÄRKI KÄTEEN sulla ihan normaali kuume!! Mitä hittoa. :'Nämä idjootit kuormittavat terveydenhuoltoa niin että oikeasti apua tarvitsevat eivät pääse lääkäriin.
Tuo ap on kyllä jotenkin vajaa. Sääliksi käy lasta :/
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:53"]Suomen terveyskulut voisi vähintään puolittaa, jos tällaiset imbesillit pysyisivät poissa terveysasemilta.
Tavallinen vatsavirushan tuo on kaiken järjen mukaan. Viikon katselisin huonoa oloa ja sitten ehkä menisin.
Yksi yö vähän kuumeilua? Voi herran tähden...
[/quote]
Missä vaiheessa olen mennyt sinne terveyskeskukseen? Etkö lukea osaa? Ja kirjoitin että kuumepiikki, mikä oli aika omituista. Ei ole aiemmin sellaista ollut. Ja pelottaa samanlainen suolistotulehdus kun 2v sitten ja kävi mielessä nuo kohtu ja rintatulehdukset. Ap
Jos ihminen ei osaa itse arvioida onko hänellä kenties kohtutulehdus, vai mahatauti niin miten tuollaisen voi antaa lasta hoitaa?
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:34"]Vaikutanko sitten että olisin juoksemassa lääkäriin? Kysyin vaan mielipidettä. Mutta en siis mene jos ei pahene. Ja tuosta mun suolistotulehduksesta on 2v aikaa ja silloin menin tk:hon vasta kun oli kolmas [quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 10:34"]Vaikutanko sitten että olisin juoksemassa lääkäriin? Kysyin vaan mielipidettä. Mutta en siis mene jos ei pahene. Ja tuosta mun suolistotulehduksesta on 2v aikaa ja silloin menin tk:hon vasta kun oli kolmas päivä 39 asteen kuumeessa!
[/quote]
Haista vittu