Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät KOSKAAN päästä miehiään mihinkän??

Vierailija
25.07.2015 |

Ei edes pelaamaan jalkapalloa kavereiden kanssa? Siis, sehän on hyödyllinen harrastus, saa liikuntaa ja tapaa kavereita samalla. Parempihan se on kun että tapaisi niitä baarissa!

Kertokaa hyvät naiset, miksi miehenne eivät teidän mielestä saa harrastaa mitään, vaan aina pitää keksiä jotain selityksiä, mutta kun pitäisi käydä kaupassa/siivota/mennä sukulaisilla käymään? AINA on jotain tärkempää kuin miehen harrastukset. Eikö se teistä tosiaan ole yhtään epäreilua?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että minäkään en pääse koskaan mihinkään. En siedä sitä, että minä hoidan töiden ja opiskelun lisäksi lapset ja talon ja mies sitten huitelee jossain pitämässä hauskaa. Urheilkoon sitten, kun on hoitanut puolet kotitöistä ja lastenhoidosta.

Minä en ikimaailmassa olisi niin itsekäs, että lähtisin luistelemaan kavereiden kanssa ja jättäisin miehen kotiin kuuraamaan lattioita ja vaihtamaan paskavaippoja itsekseen joka ainoa päivä.

Vierailija
2/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, meillä kumpikin tekee mitä haluaa. En kysy enkä jaa lupalappuja. Hyvin menee, suurin osa vapaa-ajasta ollaan yhdessä, ja kumpikin pitää omat menonsa omassa päätösvallassaan. Ei suhde mikään vankila ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

feminimin ja narsismin sekoituksia. Kertoo toista mitä todellisuudessa tapahtuu. Ihan tavallissta täällä lepakko luolassa.

Vierailija
4/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:42"]

Siksi, että minäkään en pääse koskaan mihinkään. En siedä sitä, että minä hoidan töiden ja opiskelun lisäksi lapset ja talon ja mies sitten huitelee jossain pitämässä hauskaa. Urheilkoon sitten, kun on hoitanut puolet kotitöistä ja lastenhoidosta.

Minä en ikimaailmassa olisi niin itsekäs, että lähtisin luistelemaan kavereiden kanssa ja jättäisin miehen kotiin kuuraamaan lattioita ja vaihtamaan paskavaippoja itsekseen joka ainoa päivä.

[/quote]

Hei haloo, kyse on kerta viikossa/parissa tyyppisestä harrastuksesta, ja poissa kotoa oltaisiin max muutama tunti kerrallaan. Lattiat pitää varmaan just silloin kuurata, ja vaipan vaihtamiseenkin tarvitaan tosiaan kaksi ihmistä kerralla!! 

T: ap

Vierailija
5/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän 'päästän' eli patistan miestäni harrastamaan ja miesten reissuille, sitä enemmän minäkin niihin omiini pääsen. Eikä minun mielestä tarvitse kotitöitä jakaa tasan, se tekee kumpi kerkee, eikä meillä pidetä menoista tai kotitöistä kirjaa. Kun mies käy ja harrastaa, sitä innokkaammin se palaa aina kotiin ja sitä paremmalla tuulella on. Ihan Niinkuin minäkin

Vierailija
6/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä patistan miestäni menoihin, mutta tuo ei mene. Monet kerrat sanonut kavereille, että mä olen kieltänyt jotain, vaikka en todellakaan ole. Mua ei haittaa olla pirttihirmun maineessa, mutta vois mies edes joskus mennä jonnekin pitämään hauskaa.

Vierailija
7/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa olla perheemme kanssa kotona tai ulkoilemassa jne. Hänkin sanoo kavereille ettei vaimo päästä kun ei kehtaa sanoa ettei itse halua mennä.

Vierailija
8/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua sellaista parisuhdetta, joissa kukaan määrää yhtään toisen elämästä. Parisuhde on vapautta olla omaitsensä myös. Ei se tarkoita lantiosta yhteen nivottua elämistä.

Mua pidetään yleisesti "hyvänä muijana", kun mies saa mennä. Ehkä mä olen hölmö, kun en edes tajua miten miestä voi kieltääkään harrastamasta tai tapaamasta kavereitaan. Tai toisinpäin.

Meille voi myös tulla kapakasta saunomaan ja MÄ jopa lämmitän saunan ja ehkä yöpalaakin teen. Juomia on kaapissa aina. Osan vieraista ajan himaansa, jos asuvat tässä kaupungissa. Ja sama toisinpäin!

Pariskunta 22 vuotta ja kaksi teini-ikäistä lasta.

Vierailija
9/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mis ei käy yksin juuri missään. Yritän välillä saada sitä lähtemään johonkin, ettei se mökkihöperöidy. Viimeksi tänään sanoin, että sen pitäis käydä kaverinsa luona juomassa kaljaa. Viimeksi se on käynyt joskus puoli vuotta sitten. Joskus vaan passitan sen yksin kauppaan, kun vaikuttaa että kotielämä rassaa. Sekin tuntuu jo piristävän sitä, kun tykkää kaupassa käydä. En ymmärrä miksei jotkut päästä. Kun päästää, niin voi itsekin käydä hyvällä fiiliksellä.

Vierailija
10/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän parikin tällaista rouvaa.. Määräävät käytännössä kaiken perheessä. Saavat kyllä itse mennä, jos jotain omia menoja, mutta miehellä ei saisi olla mitään. Toisaalta onhan se miehenkin vika, että suostuu tuollaiseen. Ymmärrän kyllä toisaalta, että eivät vaan jaksa riidellä aiheesta..

Vierailija
11/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:51"]

Mieheni haluaa olla perheemme kanssa kotona tai ulkoilemassa jne. Hänkin sanoo kavereille ettei vaimo päästä kun ei kehtaa sanoa ettei itse halua mennä.

[/quote]

En ymmärrä näitä munattomia jätkiä, jotka piiloutuvat vaimonsa taakse. Ehkei sun itsetunto siitä karise, mutta miehes on täysin vetelä kaverina. Valehtelee!

Vierailija
12/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:42"]Siksi, että minäkään en pääse koskaan mihinkään. En siedä sitä, että minä hoidan töiden ja opiskelun lisäksi lapset ja talon ja mies sitten huitelee jossain pitämässä hauskaa. Urheilkoon sitten, kun on hoitanut puolet kotitöistä ja lastenhoidosta.

[/quote]
Ootpas sä ihana vaimoke ! Varmaan parisuhde kukoistaa ja kotona on onnellinen perhe... NOT!

Vierailija
13/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:55"]

[/quote]

En ymmärrä näitä munattomia jätkiä, jotka piiloutuvat vaimonsa taakse. Ehkei sun itsetunto siitä karise, mutta miehes on täysin vetelä kaverina. Valehtelee!

[/quote]

No älä! Mustamaalaa vaimon pirttihirmuksi. Kyllä mua ainakin ärsyttäisi!

Vierailija
14/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mitä hittoo taas? Aikuinen mies ei kehtaa sanoa kavereille että ei nyt kiinnosta vaan pistää vaimon syypääksi. Hyvä mies sulla. Eikö ne kaveritkin ihmettele nössöilyä kun ei vaimolle voi vastaan sanoa.

Vierailija
15/62 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huvittavaa. Ihan kuin pettäminen olisi kiinni siitä päästääkö miehen/naisen omille teilleen. Jos mies/nainen pettää, se pettää; ihan sama päästääkö sen imille teilleen vai ei.

Vierailija
16/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:58"]

Onhan se huvittavaa. Ihan kuin pettäminen olisi kiinni siitä päästääkö miehen/naisen omille teilleen. Jos mies/nainen pettää, se pettää; ihan sama päästääkö sen imille teilleen vai ei.

[/quote]

Onko kyse tosiaan siitä, että pelätään että mies pettää?? Kun lähtee pelaamaan kavereiden kanssa jalkapalloa? Ovat siis kaikki miehiä?

Vierailija
17/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy joka ilta katsomassa vanhaa äitiään ja sitten vielä kävelylenkillä, ai niin ja kissan kanssa ulkoilemassa. Käy toki lasten kanssakin puistossa ja on kotona lasten kanssa arkipäivät jolloin ei ole päivävuorossa kun minä olen töissä. Ei mies koskaan halua mennä mihinkään muualle, työ ja vanha sairas äiti ja lapset vievät kaiken ajan ja mielenkiinnon mennä mihinkään. Vituttaa kun mun kanssa ei halua lähteä mihinkään, enkä voi kauheasti mäkättää siitä että käy kävelemässä ja äidillään joka helvetin ilta. Miehellä on raskasta kun kaikki vaatii hänen huomiotaan, minä yritän olla sitten rasittamatta häntä enenpää, mutta kyllä on ikävä tunne olla miehen ajasta mustasukkainen kaikille, jopa kissalle.

Vierailija
18/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on just niitä PIRTTIHIRMUJA!!!

Vierailija
19/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä patistan miestäni menoihin, mutta tuo ei mene. Monet kerrat sanonut kavereille, että mä olen kieltänyt jotain, vaikka en todellakaan ole. Mua ei haittaa olla pirttihirmun maineessa, mutta vois mies edes joskus mennä jonnekin pitämään hauskaa.

[/quote]

Sama homma. Ei tuota kiinnosta mitkään menemiset kavereiden kanssa, ja kaikki tietysti olettaa automaattisesti, että minä olen kieltänyt. Täällä se sitten mökkiytyy ja menettää loputkin kaverisuhteensa...

Vierailija
20/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ehdottelem miehelle ulos menemistä yms. Ei kuulemma jaksa viikollq, kun pitää herätä ajoiss, ja viikonloppunakin haluaa levätä. Tosin kyllä se herää henkiin kalastuskauden aikana, nytkin on viikkokausia kalastusreissulla. Tällä kertaa mukana myös meidän teinipoika. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme