Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät KOSKAAN päästä miehiään mihinkän??

Vierailija
25.07.2015 |

Ei edes pelaamaan jalkapalloa kavereiden kanssa? Siis, sehän on hyödyllinen harrastus, saa liikuntaa ja tapaa kavereita samalla. Parempihan se on kun että tapaisi niitä baarissa!

Kertokaa hyvät naiset, miksi miehenne eivät teidän mielestä saa harrastaa mitään, vaan aina pitää keksiä jotain selityksiä, mutta kun pitäisi käydä kaupassa/siivota/mennä sukulaisilla käymään? AINA on jotain tärkempää kuin miehen harrastukset. Eikö se teistä tosiaan ole yhtään epäreilua?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte/päättelette, että se on nimenomaan se vaimo, joka ei "päästä"? Meillä mies tekee pitkiä, raskaita työvuoroja eikä jaksa mitään ihmeempää vähällä vapaa-ajallaan. Joskus käy kyllä kahvilla jonkun kaverin kanssa, mutta siinä se. Lisäksi haluaa olla myös lastensa (ja vaimonsa) kanssa, mitä arkena ei juuri ehdi olla. Koskaan en ole miehen kuullut syyttävän minua siitä, ettei lähde johonkin, mutta tiedän monen kaverinsa olettavan niin.
.
Kun se ei aina mene niin, että mies haluaisi, mutta nainen estää. Joskus se mies ei ihan oikeasti itse halua, ei ole kiinnostunut, ei jaksa.
.
Minun mieheni kyllä lähtee, jos haluaa. Ainoa, mistä neuvotellaan on aikataulu. Tänäkin kesänä tehnyt useampia parin päivän reissuja kavereiden kanssa eikä lomakaan ole vielä alkanut. Mitä se tarkoittaa minulle? Arkiviikko yksin kodin pyöritystä, viikonloppu yksin samaa ja seuraava viikko edelleen yhtä yksin. En siis suostu olemaan minkäänlainen pirttihirmu (tässä mielessä) vaan pikemminkin koen, että mahdollistan välillä liikaakin miehen menemisiä.

Vierailija
62/62 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mies ei päästä minua koskaan mihinkään, vaan itse menee ihan koko ajan. Koskaan en ole kieltänyt menemästä. Että kyllä ne miehetkin osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän