Siis miksei voileipä voi kertoa niitä istuimia?
En ymmärrä :D onko niillä istuimia ollenkaan? Kaiken muun kyllä kertoo
Kommentit (46)
Missä oli sanonut ettei esittele kun kaikilla on mielipiteet?
Auton esittelemättömyyden ymmärrän sinällään, jos hän vaikka haluaa varoa kertomasta liikaa itsestään (esim. sanoo, ettei kerro tarkkaa asuinsijaintia, siis kaupunginosaa, vaikka taitaa sekin olla tiedossa?) ja jos ei siten vaikka halua, että autokaan näyttää julkisesti tutulta.
Istuimia taas en välttämättä ymmärrä, jos ne ovat niiiin salaisia, auton jo ymmärtää yksityisyydenkin takia.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 21:48"]Auton esittelemättömyyden ymmärrän sinällään, jos hän vaikka haluaa varoa kertomasta liikaa itsestään (esim. sanoo, ettei kerro tarkkaa asuinsijaintia, siis kaupunginosaa, vaikka taitaa sekin olla tiedossa?) ja jos ei siten vaikka halua, että autokaan näyttää julkisesti tutulta.
Istuimia taas en välttämättä ymmärrä, jos ne ovat niiiin salaisia, auton jo ymmärtää yksityisyydenkin takia.
[/quote]
No jep, auton ymmärrän minäkin enkä kertoisi itsekkään. Nää istuimet onkin jo sitten asia erikseen :D
Ap
Niillä on varmaan vaan sellaset korokkeet. Instassa kommentoi ettei aio kertoa niitä kun kaikilla on erilaiset mielipiteet istuimista.
Koska jos hän on tekemässä siitä vaikkapa postauksen myöhemmin?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:14"]Koska jos hän on tekemässä siitä vaikkapa postauksen myöhemmin?
[/quote]
Ei aio esitellä niitä. On itse sanonut.
Voi nyt hyvänen aika, kellä kiinnostaa :D varmaan siksi ei kerro, että jos pienemmällä on myös kasvot menosuuntaan niin häntä aletaan pommittaa kuinka pitää olla selkä menosuuntaan tai sitten toisinpäin :D
Mä luulen että ovat ostaneet halvimmat mahdolliset eikä kehtaa
Voileipä putoaa aina voipuoli alaspäin. Revi siitä.
Ei mua niin hirveästi kiinnosta mutta ihmetyttää kun muuten on koko elämä niin avointa. Tää aihe kuitenkin koskettaa lapsiperheitä..
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:22"]
Mä luulen että ovat ostaneet halvimmat mahdolliset eikä kehtaa
[/quote]
Luultavasti tämä. Jotkut Cittarista ostetut kankaalla päällystetyt styrox-kuutiot, ei kehtaa esitellä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:11"]
Auto taitaa olla Citroen Insta-kommentin perusteella?
[/quote]
Ja sekin kommentti mystisesti kadonnut instasta, eipä ollut enää kummassakaan autokuvassa... :DD Ihme salailua.
Tää voikkari jättää kaiken kertomatta mikä rikkoo kiiltokuva käsityksen. Vrt tupakointi
Pian on aika päättää Hornetien korvaajista.
kyllähän se esittelee rattaat, potkupyörät, syöttötuolit... Outoa miksei voi esitellä istuimia xD
https://instagram.com/p/5JgQPMTJN6/
Tuossahan näkyy ainakin pienemmän kasvot menosuuntaan ja on sen verran korkealla, että ainakin joku istuin näyttäisi olevan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:19"]
Autosta ei myöskään voi kertoa, sekin taitaa olla joku ihan perus koppero. Ei siinä mitään pahaa ole, mutta jos ois joku citymaasturi niin varmasti esiteltäis :D
[/quote]
Jep...
Kohta on sponssipenkit tytöillä ja postaa ;)