Elloksella puolet pois jo asennettujen hinnoista
ihan kivoja vaatteita oli koululaisille vielä tarjolla
Kommentit (11)
Paljonko saat Ellokselta rahaa, että mainostat heidän ryysyjään täällä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:58"]Paljonko saat Ellokselta rahaa, että mainostat heidän ryysyjään täällä?
[/quote]En ole ap, mutta mitä ryysyjä tarkoitat? Myy kyllä ihan laadukkaita lastenvaatteita Sorellia, Vikingiä, ticketiä. Ja nuo alennukset on tosi hyviä. Sä voi maksaa vaikka tuplahinnan jos on halua. Minä bongaan aleja. Kiitti aapee!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:58"]Paljonko saat Ellokselta rahaa, että mainostat heidän ryysyjään täällä? [/quote]En ole ap, mutta mitä ryysyjä tarkoitat? Myy kyllä ihan laadukkaita lastenvaatteita Sorellia, Vikingiä, ticketiä. Ja nuo alennukset on tosi hyviä. Sä voi maksaa vaikka tuplahinnan jos on halua. Minä bongaan aleja. Kiitti aapee!
[/quote]
Arvasin ettei kestä kauaa kun joku köyhä WT-Ellos-Mamma tulee vetelemään itkupotkuraivareita. Ryysyjä ovat, tämän tiedät itsekin.
Jaa, ellos on vielä toiminnadsa. Saako niiltä kotiin paperisia esitteitä? En jaksa nettiä selata.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:58"]Paljonko saat Ellokselta rahaa, että mainostat heidän ryysyjään täällä? [/quote]En ole ap, mutta mitä ryysyjä tarkoitat? Myy kyllä ihan laadukkaita lastenvaatteita Sorellia, Vikingiä, ticketiä. Ja nuo alennukset on tosi hyviä. Sä voi maksaa vaikka tuplahinnan jos on halua. Minä bongaan aleja. Kiitti aapee!
[/quote]
Arvasin ettei kestä kauaa kun joku köyhä WT-Ellos-Mamma tulee vetelemään itkupotkuraivareita. Ryysyjä ovat, tämän tiedät itsekin.
[/quote] Ihanko itse yläpeukutit nerokasta vastaustasi? Ja tiedoksi, että en ole köyhä tai wt vaan asun todella kaukana mistään markettia kummemmasta. Eli netti on ainoa vaihtoehto tehdä vaateostoksia.
Saako paperi-myyntiluetteloja. Äitini tartris.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:02"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:58"]Paljonko saat Ellokselta rahaa, että mainostat heidän ryysyjään täällä? [/quote]En ole ap, mutta mitä ryysyjä tarkoitat? Myy kyllä ihan laadukkaita lastenvaatteita Sorellia, Vikingiä, ticketiä. Ja nuo alennukset on tosi hyviä. Sä voi maksaa vaikka tuplahinnan jos on halua. Minä bongaan aleja. Kiitti aapee! [/quote] Arvasin ettei kestä kauaa kun joku köyhä WT-Ellos-Mamma tulee vetelemään itkupotkuraivareita. Ryysyjä ovat, tämän tiedät itsekin. [/quote] Ihanko itse yläpeukutit nerokasta vastaustasi? Ja tiedoksi, että en ole köyhä tai wt vaan asun todella kaukana mistään markettia kummemmasta. Eli netti on ainoa vaihtoehto tehdä vaateostoksia.
[/quote]
Mun WT-radar meni villiks kun luin sun postaustas.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:12"]Saako paperi-myyntiluetteloja. Äitini tartris.
[/quote] Saa.
Mut mistä tarkalleen ottaen se alennus tulee? Kaikissa aletuotteissa, joita katsoin, oli merkki että ei lisäalea. Ja kaikissa poikien vaatteissa, mitä katsoin, oli koot jo menneet, jäljellä jotain vaan ihan pieniä kokoja.
Ei kannata tilata paperikuvastoja, jos ei ole ihan pakko. Niitä tulee sitten varmaan ainakin kerran kuukaudessa, vaikka ei ole tilannut kyseiseltä firmalta mitään moneen vuoteen. Aikuisten vaatteet niillä on sitä paitsi melko masentavan näköisiä, tusinatrikoota. Jouduin lähettämään lopulta Ellokselle kirjeen, että sain asiakassuhteeni poikki ja mainosten tulon lakkaamaan. Huonoa markkinointia lähettää vuodesta toiseen mainoksia ihmisille, jotka eivät ole pitkiin aikoihin tilanneet.
Alennettujen, ei asennettujen:)