Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko minihameen kanssa pitää kesällä mustia sukkiksia?

Vierailija
25.07.2015 |

Vai ovatko liian talviset jotenkin? Käytättekö sukkiksia jos pidätte hametta kesällä? Siis näin kun ei ole mitenkään erityisen lämmin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesällä vähän koleampina päivinä mustia/valkoisia/ihon värisiä sukkiksia, en koe liian talvisiksi. Lämpimämpinä päivinä mieluummin olen ilman sukkahousuja, mutta eivät ne talvisilta näytä!

Vierailija
2/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä sukkahousuja kesällä lainkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Karsean tunkkaisen ja talvisen näköistä.

Kesällä en käytä sukkiksia ollenkaan, korkeintaan ihonvärisiä ohuimpia mahdollisia.

Vierailija
4/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylkaimaarsitvoi...mutku...(>.<)

Riippuu muusta vaatetuksestasi jne. Ainahan niitä näkee tuolla. Tuskin kukaan tulee niitä päältäsi repimään ;-) vai mistä mä tiedän sitäkään...

Vierailija
5/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä voi. Tai voi, mutta kamalan näköiset. Sopii pikkujouluihin paremmin kuin kesämekon kanssa. 

Vierailija
6/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän mustia sukkahousuja, jos kengät ovat mustat ja asuun sopii, vuodenajasta viis. Tykkään kun jalkani ovat kuin lakupötköt mustissa sukkiksissa, tulen vähän hyvälle tuulelle kun katsahdan alas.

Vierailija
7/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennissukat on paremmat. 80-luvun tyyliin.

Vierailija
8/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kesälläkin 60 denierin mustia sukkahousuja, mikäli on kylmä ilma. Tänä kesänä siis lähes päivittäin. Enimmäkseen käytän mustia vaatteita muutenkin, joten sopii tyyliini.

Vierailija
9/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:50"]Itse käytän kesälläkin 60 denierin mustia sukkahousuja, mikäli on kylmä ilma. Tänä kesänä siis lähes päivittäin. Enimmäkseen käytän mustia vaatteita muutenkin, joten sopii tyyliini.
[/quote]

Sama.

Vierailija
10/10 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän sellaisia ohuita mustia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi