Suurin elävä olento jonka olet kuolettanut vahingossa tai tahallaan)?
Mulla harakka. Käppäili lentokyvyttömänä autotiellä enkä ehättänyt väistää. (enkä kyllä uskaltanutkaan kun takaa ja edestä tuli muita autoilijoita).
Entä teillä?
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:49"]Big five. Eli norsu, sarvikuono, kafferipuhveli, leijona ja leopardi, nuo 3-metsästysmatkalla Afrikassa. [/quote] Awesome! Mulla ei ehkä antaisi etiikka myöden, mutta kyllä täytyy hattua nostaa silti.
[/quote]
Kukaan ihminen ei ajattele noin. Edes apinat ei ajattele noin. Olet varmaan persu.
Työpaikalla todella huonossa kunnossa oleva varpunen, jolla oli salmonella. Inhotti lopetus, mutta tiedän sen olleen linnulle helpotus.
Koira sai oravan kiinni ja mä jouduin sen kituvan kurren lopettamaan. Olen myös teurastanut kukon. Kerran jouduin kuolettamaan pankkikortin kun se hävisi, mutta se ei ollutkaan elävä.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]Siis tappanut vai? [/quote] No kuolettanut. Sis että se jokin on kuollut omasta toimesta (vahinko/tahallinen) Ap
[/quote]
Sitä kutsutaan ihan vain tappamiseksi, oli tahallista tai vahinko. Etkö uskalla käyttää tuota sanaa suoraan vai miksi käytät kiertoilmaisua?
[/quote]
Aijjaa, ite ajattelen että tappaminen on tahallinen ja kuolettaminen on vahinko., :D en siis yritä käyttää kiertoilmaisua, on vaan aina ollu tapana sanoa noin päin. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:03"]9 tuon oravanpoikasen olisit voinut pelastaakin ehkä. Ip-lehtien nettisivuilla on kaksikin videota ollut pikkuoravista, jotka löydetty henkihieverissä ja pelastettu.
[/quote]
Ei tätä. Se oli pudonnut korkealta ja veteli agonaalisia hengenvetoja, ollut ilmeisesti tunteja auringonpaisteessa ja olis ollut äärimmäistä julmuutta sitä kohtaan olla lopettamatta sen kärsimystä. Jos olis ollut yhtään toivoa niin en olis tappanut mutta se oli tosiaan ihan raato missä vähän henki pihisi. T.9
Möröksi kasvaneet valtiotieteen opintoni.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:48"]Jotain valasta söin joskus, lasketaanko?
Tänään taas jätin montaa ihmistä auttamatta, joista osan hengen olisin voinut pelastaa.
[/quote] miten tämä hengenpelastus olisi tapahtunut?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:03"]9 tuon oravanpoikasen olisit voinut pelastaakin ehkä. Ip-lehtien nettisivuilla on kaksikin videota ollut pikkuoravista, jotka löydetty henkihieverissä ja pelastettu. [/quote] Ei tätä. Se oli pudonnut korkealta ja veteli agonaalisia hengenvetoja, ollut ilmeisesti tunteja auringonpaisteessa ja olis ollut äärimmäistä julmuutta sitä kohtaan olla lopettamatta sen kärsimystä. Jos olis ollut yhtään toivoa niin en olis tappanut mutta se oli tosiaan ihan raato missä vähän henki pihisi. T.9
[/quote]
Orava ei voi pudota niin korkealta, että se siitä vammautuisi. Se levittää raajansa ja pörhistää häntänsä ja tulee hallitusti alas. Katoin kerran kun oravanpoikanen yritti palotikkaita myöten emonsa perässä 6 kerroksisen talon katolle. Putosi aina räystäältä suoraan asfaltille kun varikset kävi kimppuun. Ja saman tien takaisin tikkaille. 7 tai 8 yritys onnistui. Samalla nopeudella tulisi alas vaikka tiputtaisi kilometristä.
Jos sana on kuolettaa, niin traktori. Jos sana on tappaa, niin sitten rotta.
Sonni. Tahallaan. Armokuolema se oli, koska se oli onnistunut katkaisemaan jalkansa ryskätessään muiden sonnien kanssa.
Ajoin kerran peuran päälle. Tai no oikeastaan se juoksi auton sivuun ja lensi konepellin kautta ojaan. Kuoli onneksi heti..
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:49"]Big five. Eli norsu, sarvikuono, kafferipuhveli, leijona ja leopardi, nuo 3-metsästysmatkalla Afrikassa. [/quote] Awesome! Mulla ei ehkä antaisi etiikka myöden, mutta kyllä täytyy hattua nostaa silti.
[/quote]
Kukaan ihminen ei ajattele noin. Edes apinat ei ajattele noin. Olet varmaan persu.
[/quote]
Syystä että? Onhan tuo nyt hieno saavutus, vaikka itse metsästänkin vain ruokatarpeiksi tai tuholaisten torjumiseksi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]
Hiiret. En niitäkään muuten mutta tulevat mun kämppään. Tekisi kyllä mieli joskus jotain isompiakin, mutta kun pirut ovat rauhoitettuja.
[/quote]
Ei taida alapeukuttajilla olla naakkoja piipussaan joka vuosi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:48"]Jotain valasta söin joskus, lasketaanko?
Tänään taas jätin montaa ihmistä auttamatta, joista osan hengen olisin voinut pelastaa.
[/quote]
Miksi se laskettaisiin? Tuskin sä itse sitä valasta kävit pyydystämässä? Lukihäiriöinen?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:49"]Big five.
Eli norsu, sarvikuono, kafferipuhveli, leijona ja leopardi, nuo 3-metsästysmatkalla Afrikassa.
[/quote]
Kusipää. Metsästä ensi kerralla itsesi. Vihaan teitä muuten vain eläimiä tappavia metsästäjiä. Haista vittu ja toivottavasti elät pitkän ja paskan elämän.
Irrallaan pyöriviä kissoja on tullut nitistettyä puutarhastamme parin kissaturkin verran.