Suurin elävä olento jonka olet kuolettanut vahingossa tai tahallaan)?
Mulla harakka. Käppäili lentokyvyttömänä autotiellä enkä ehättänyt väistää. (enkä kyllä uskaltanutkaan kun takaa ja edestä tuli muita autoilijoita).
Entä teillä?
Kommentit (72)
Tuli paha mieli kun vahingossa ajoin kyyn yli.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]Siis tappanut vai?
[/quote]
No kuolettanut. Sis että se jokin on kuollut omasta toimesta (vahinko/tahallinen)
Ap
Lehmä. Aika paljon on tullu nautaa syötyä...
Jotain valasta söin joskus, lasketaanko?
Tänään taas jätin montaa ihmistä auttamatta, joista osan hengen olisin voinut pelastaa.
Big five.
Eli norsu, sarvikuono, kafferipuhveli, leijona ja leopardi, nuo 3-metsästysmatkalla Afrikassa.
Orava, joka juoksi suoraan renkaan alle. :(
Sarvipää uroshirvi autolla,tosin meinasi omakin henki mennä.
Aika monta kissaa olen autolla saattanut kissojen taivaaseen.
Niskansa niksauttanut taikurintipu. Oisin edes taikuri, niin olisin taikonut sen kyyhkyn hengiltä.
Taitaa olla nelikiloinen taimen. Ihan tahallinen teko, ruuaksi päätyi.
9 tuon oravanpoikasen olisit voinut pelastaakin ehkä. Ip-lehtien nettisivuilla on kaksikin videota ollut pikkuoravista, jotka löydetty henkihieverissä ja pelastettu.
Vakain tuumin ja harkiten tehty murha, äärimmäisen julmasti moottorisahalla ja kirveellä.
Ruumiin häpäisiy pilkkomalla pieniin osasiin ja polttamalla ne, tuhkatkin ripottelin roskikseen. RIP pihakoivu.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:49"]Big five.
Eli norsu, sarvikuono, kafferipuhveli, leijona ja leopardi, nuo 3-metsästysmatkalla Afrikassa.
[/quote]
Awesome! Mulla ei ehkä antaisi etiikka myöden, mutta kyllä täytyy hattua nostaa silti.
Mäyrä :( Juoksi yöllä auton eteen. Kävimme katsomassa, henki oli pois. Minäkin itkin. Vaihdoimme miehen kuskiksi. Olin siihen aikaan todella herkkis ja masentunut.
26,5 metriä korkea kuusi. Eläimistä hirvi.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:44"]Siis tappanut vai? [/quote] No kuolettanut. Sis että se jokin on kuollut omasta toimesta (vahinko/tahallinen) Ap
[/quote]
Sitä kutsutaan ihan vain tappamiseksi, oli tahallista tai vahinko. Etkö uskalla käyttää tuota sanaa suoraan vai miksi käytät kiertoilmaisua?
Peltopyy, osui ensin autoon ja jäi sätkimään ja oli pakko ajaa sen yli uudestaan. Tuntui ikävältä kun se rusahti renkaan alla. Mutta ainiin, rusakko taitaa ollakin isoin minkä olen joutunut lopettamaan. Sitten oli pikkuinen oravan poikanen joka oli pudonnut pesästä ja veteli viimeisiään, se teki pahaa päästää hengiltä vaikka oravista en pidäkään..