Olisiko aika lopettaa myös YLEn Teksti-TV?
Monta miljoonaa euroa säästettäisiin siinäkin, kun reliikki laitetaan museoon. Kuka enää silakkaakaan sanomalehteen käärii?
Kommentit (26)
Jätetään teksti-tv, mutta lakkautetaan ohjelmatarjonta.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen tekstiteeveetä.
Niin minäkin ja laitan tekstityksen ohjelmiin joissa mumistaan epäselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi hönö siis löytyy Suomesta...
Vierailija kirjoitti:
Kääritkö myös silakkaa sanomalehteen?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi hönö siis löytyy Suomesta...
Millä tavalla muka "hönö"?
Teksi tv Ylellä ok. monet vanhukset katsovat sitä. Monipuolinen alue uutistarjonta mm. jne. Monella ei ole läppäriä mm. ei osaa käyttää älypuhelinta jne. Tv on helppoa käyttää, kaukos äädin on osuvampi käteen.
Käytän päivittäin teksti-tv:tä ja monta kertaa päivässä. Se on hyvä infon lähde. Myös iäkkäät sukulaiseni käyttävät sitä, kaverini joka on heikkonäköinen ja moni sellainen jolla ei ole varaa lehtiin tai pysty nettiä käyttämään. Teksti-tv on nopea tapa löytää esim. uutiset, sää ja ohjelmatiedot. Kaikki vanha tekniikka ei ole hyödytöntä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääritkö myös silakkaa sanomalehteen?
AP
Mitä sitten vaikka käärisinkin? Kova peppukipu sulla jostain syystä.
Parasta YLE sisältöä, noin pieneen tekstimäärään mahtuu todella vähän woketusta
Vierailija kirjoitti:
Käytän päivittäin teksti-tv:tä ja monta kertaa päivässä. Se on hyvä infon lähde. Myös iäkkäät sukulaiseni käyttävät sitä, kaverini joka on heikkonäköinen ja moni sellainen jolla ei ole varaa lehtiin tai pysty nettiä käyttämään. Teksti-tv on nopea tapa löytää esim. uutiset, sää ja ohjelmatiedot. Kaikki vanha tekniikka ei ole hyödytöntä!
Oletko ihmetellyt viime aikoina, kun et ole saanut vastausta fakseihisi?
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihmetellyt viime aikoina, kun et ole saanut vastausta fakseihisi?
AP
V*ttuile vaan jos siltä tuntuu, mutta olen todellakin faksimasiinan omistanut, tosin se on lyöty kiveen jo ihmisikä sitten. Nykyään me keski-ikäisetkin osaamme käyttää muita kommunikointivälineitä. Ikävä tuottaa pettymus, mutta jopa perheen nuorinkin tsekkaa usein teksti-tv:n uutiset vaikka hänkään ei ole vielä eläkeiässä ja osaa käyttää jopa älykännykkää. Eikös ole hurjaa!
Kuha ap vanhenoo ja / tai näkö huononoo niin teksti-tv nousoo arvoon arvaamattomaan.
Hoksasin käyttää teksti tv:tä myös Ylen netti sivuilla, tosi kätsy. 235, 221, 189, 355, 406, 407 ja 131 kuluneimmat sivut täällä.
Se on kai jo päätetty, joskus oli uutisissa.
En edes tiedä kuinka Teksti-TV toimii ja mitä sillä tehtäisiin.
Piti olla: ylen suomen- eikä venäjänkielisiä uutisia
Silakka on herkkua.