Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksikumppanien määrä kolmekymppisellä naisella

Vierailija
25.07.2015 |

Onko 25-30 seksikumppania kuinka normaali määrä kolmekymppiselle naiselle? Nainen on viehättävä, tyylikäs, älykäs ja lisäksi erittäin seksuaalinen ja hauskaa seuraa. Takana myös pitkiä parisuhteita, joista kolme avoliittoja.

Mitä ajatuksia herää naisesta?

Kommentit (250)

Vierailija
1/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi ketjussa tuli jo ilmi, että ap sen paremmin kuin nainenkaan ei halua lapsia.

Vierailija
2/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, 28, seksikumppaneita 27. Ihan tavallinen määrä. Miehet täällä kateellisina haukkuu kun oma saanti jääny vähäiseksi. Unohda ap tollaset tunteet ja nauti rakkaudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:51"]Ehkä joku on sanonut tämän jo, mutta sanon minäkin: ap, jätä se nainen. Ei sillä, että naisessa mitään vikaa olisi mutta sinusta ei ole hänelle Mieheksi :)
[/quote]

Miksi ap:sta ei olisi?

Vierailija
4/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana?

Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin.

Vierailija
5/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti minkälaisia jakorasioita nykyajan naiset ovatkaan Yäk! Baylonin huoria!

Vierailija
6/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:36"] Kuka ihmeessä näitä jaksaa laskea? Ja ketä kiinnostaa? [/quote] Millainen (seksuaalinen) moraali on ihmisellä jolla on niiiiin paljon hoitoja ettei niitä jaksa edes laskea? Huh! Ap, on tuo paljon. Lähes 30 liikaa, jos minulta kysytään. Montako itselläsi on ollut? Jos myls kymmeniä, sovitte toki hyvin yhteen. Jos vähemmän, joudut tyytymään lepsumpaan tai unohtamaan naisen. [/quote] Mikä ihme on seksuaalinen moraali?

[/quote]

Se on ilmeisesti jotain mitä sinulla ei ole?
[/quote]
Ainakin jotain mitä et osaa määritellä mutta mistä puhut silti?

Vierailija
7/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole paha... Olen 21 v ja 7 seksikumppania. 16-vuotiaana aloitin, yhteensä 5 vuotta suhteissa eli 1 vuosi vain ns vapaana yhteensä. Ei mielestäni paha. Melko kokematon olo. Nyt naimisissa.

Vierailija
8/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:17"]Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana?

Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin.
[/quote]

Öö, no jos vaikka ei ole ollut paljoa pitkiä suhteita ja seksuaalisesti aktiivisia vuosia on yli 15? Vitun putkiajattelijat, maailma ei ole vain sitä, mitä itse olette kokeneet.

Vierailija
9/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei herää mitään ajatuksia. Normaali, seksistä pitävä nainen!

Itselläni oli parikytä kumppania jo kahteenkytä ikävuoteen mennessä. Nyt naimisissa uskollisesti kuudetta vuotta ja onnellinen, seksintäyteinen liitto. Tervetuloa 2000-luvulle, nykyään nainenkin voi nauttia seksistä ja sinkkuillessaan jopa useiden eri miesten kanssa...

Vierailija
10/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:17"]Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana? Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin. [/quote] Öö, no jos vaikka ei ole ollut paljoa pitkiä suhteita ja seksuaalisesti aktiivisia vuosia on yli 15? Vitun putkiajattelijat, maailma ei ole vain sitä, mitä itse olette kokeneet.

[/quote]

Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta. 

Vierailija
11/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu oikeasti. Tämän palstan lukeminen paljastaa paljon tärkeää tietoa naisista mitä ei muuten saisi selville. hyhhyh :d 

Vierailija
12/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika... N18 ja kumppaneita 15. Antakaa ihmisten nussia 

Vierailija
13/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:17"]Miten helvetissä voi olla 30 v ja seksikumppaneita noin 40 ja pitää itseään tarkkana? Itse olen 35 seksikumppaneita 6, on toki ollut puitkiä suhteita että voi johtua siitäkin. [/quote] Öö, no jos vaikka ei ole ollut paljoa pitkiä suhteita ja seksuaalisesti aktiivisia vuosia on yli 15? Vitun putkiajattelijat, maailma ei ole vain sitä, mitä itse olette kokeneet.

[/quote]

Ihmetelkää siiä sitten miksette löydä miestä. Ei kukaan teitä huoli kun saa tietää että olet nussinut 40 muuta ukkoa. Eiköhän mies tajua ettei voi tarjota sinulle seksuaalisesti enää mitään tuon lisäksi = ei kiinnosta. 
[/quote]

Tämä 40 ukkoa pannut on nykyään onnellisesti naimisissa, osaa tyydyttää miehensä ja miestä hymyilyttää. Ja taitaa ap:n naisellakin vientiä riittää, kun kumppaneita on noinkin riittävästi ja kolmessa avoliitossakin ollut. ;)

Vierailija
14/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia näkemyksiä tullut, kiitos asiallisista. Naiseni on kovaa valuuttaa, kertaakaan ei mene yhdessä ulkona, etteikö joku silmäile tai pokaile, vientiä riittäisi. Hänessä on tyyliä ja hillittyä näyttävyyttä, joka vetää miehiä puoleensa missä kulkeekaan. Mitään syytä mulla ei ole pitää häntä kevytkenkäisenä, eikä hutsahtavana, vaikka täällä jotkut lutkaksi haukkuvatkin. Nainen on älykäs ja nokkela.

Näyttäisi olevan kuitenkin suhteellisen tavallista tuo 20-30 kumppania. Ap

Vierailija
15/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on menettänyt neitsyytensä vaikkapa 20-vuotiaana ja 30-vuotiaana seksikumppaneita olisi 30 niin eihän se tee kuin 1,5 seksikumppania vuodessa. En hyvällä tahdollakaan voisi sanoa sellaista lutkaksi (tosin en sanoisi ketään muutakaan) ja tuohon mahtuu kyllä hyvin pidempi parisuhde jos toinenkin vuosien varrelle.

Vierailija
16/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:37"]Jos nainen on menettänyt neitsyytensä vaikkapa 20-vuotiaana ja 30-vuotiaana seksikumppaneita olisi 30 niin eihän se tee kuin 1,5 seksikumppania vuodessa. En hyvällä tahdollakaan voisi sanoa sellaista lutkaksi (tosin en sanoisi ketään muutakaan) ja tuohon mahtuu kyllä hyvin pidempi parisuhde jos toinenkin vuosien varrelle.
[/quote]

Totta. Puhumattakaan, jos neitsyys on mennyt jo teininä. Ei tuo nainen ole lutkaa nähnytkään!

Vierailija
17/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:06"]Nainen vastasi 25-30 kumppania ja tietää itse, että niitä on ollut n. 55 tjsp ja tietää myös, että 25-30 kuulostaa sinun korvissasi paremmalta. Jos niitä on ollut alle 30, hän osaa sanoa tarkan luvun ellei ole harrastanut orgioita pienessä maistissa ja pannut siellä 5-10 miestä illan aikana. Jos haluat lapsia, on oleellista haluaako tämä nainen kanssasi lapsia vai vain leikkiä 2-4 vuotta ja sitten kiertoon. Tämä on varmaan se oleellinen kysymys, ellet sitten itse halua vain leikkiä hänen kanssaan sen 2-4 vuotta kun kerran on se huikea ja epätodellisen mahtava nainen tullut vastaan. Onko esimerkiksi menetetty 4 vuotta sinulle suuri tappio? Vai oletko mielummin matkalla pysyvään parisuhteeseen jossa tehdään muksuja ja kasvetaan vanhaksi yhdessä? t. M40 [/quote] En ole ap, mutta miksi esim. sinä pidät lähtökohtana sitä, että tämä nainen leikkisi ap:lla ja 2-4 vuoden päästä laittaisi kiertoon? Miksi oletat, että nainen on valehdellut? Kysyy N37, jolla seksikumppaneita noin 30.

[/quote]

Henkilö voi sanoa joko alle 30 tai noin 30, mutta sanoessaan 25-30 hän on vähiten todennäköisesti rehellinen asiassa, jossa hän luultavasti tietäisi tarkan määrän. Jos tarkkaa tiedossa olevaa määrää haluaa muuttaa vähemmän tarkaksi jottei korostaisi tarkkaa määrää, että asialla olisi vähemmän merkitystä, sitä sanoisi että alle 30 tai noin 25. Kumpikin olisi hyväksyttävää, vaikka määrä olisi 28 joka on jo lähempänä 30:tä. Eli nainen, joka sanoo että 25-30 eikä alle 30 tai noin 25 saattaa valehdella. Toki epähuomiossa kukin voi puhua mitä vain, mutta jos nyt mietitään ajattelumalleja niin tämä ehkä hieman taustoitti sitä mihin ajatukseni perustin.

Sittän hän on kolme kertaa eronnut avoliitosta, joka kerta omasta aloitteestaan. Kyllä se on mahdollista, mutta taustoja tietämättä sivullisella saattaisi herätä epäilys, että nainen ei ehkä etsi tarkasti haluamaansa vaan antaa virran viedä ja sitten toteaa uutuudenviehätyksen kaikonneen. Jos suhteista pari on ollut nuoruudessa ja vuoden kumpikin ja viimeinen 7 vuotta, niin sitten tilanne on toki toinen.

Vastaavasti oleellista on varmasti, onko 31-vuotias nainen asettumassa aloilleen vai onko hän pikemminkin edelleen ajautumassa johonkin kivalta vaikuttavaan ja menossa mielestään komean näköisen kanssa yksiin, ja sitten taas kyllästyy pian.

Muutama lisäjuonne myöhemmissä viesteissä kyllä haiskahtaa porvoolta, mutta niitähän täällä on melkein kaikki muutenkin.

153

Vierailija
18/250 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:50"]

Kuka valitsee kumppaninsa jonkun tilaston perusteella? "Joo, tällä tapaamallani naisella on 47% todennäköisyys erään tutkimuksen mukaan pettää minua, ei saatana, en ala kyllä suhteeseen." Morjes.

[/quote]

Niin, aina voi sulkea silmänsä riskeiltä ja todennäköisyyksiltä, ajatella että juuri me ollaan erilaisia eikä meille voi käydä huonosti. Antaa tunteiden viedä vaan, kyllä siinä käy hyvin.

Vierailija
19/250 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 17:29"]

Joo, ei hyvältä vaikuta. Kiertäisin kaukaa tuollaiset lutkat. 0-5 Seksikumppania on vielä normaalia ja kertoo siitä, että ihminen on uskollinen ja ajattelee enemmän ylä- kuin alapäällään.

[/quote]Tää on niin naurettavan lapsellinen ja typerä perustelu..

Vierailija
20/250 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 21:50"]

Kuka valitsee kumppaninsa jonkun tilaston perusteella? "Joo, tällä tapaamallani naisella on 47% todennäköisyys erään tutkimuksen mukaan pettää minua, ei saatana, en ala kyllä suhteeseen." Morjes.

[/quote]

Niin, aina voi sulkea silmänsä riskeiltä ja todennäköisyyksiltä, ajatella että juuri me ollaan erilaisia eikä meille voi käydä huonosti. Antaa tunteiden viedä vaan, kyllä siinä käy hyvin.
[/quote]

Niin, parempi olla elämättä lainkaan kuin ottaa mitään riskejä, koska kerran luki yhen tutkimuksen. :D