Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on luomi käsivarressa?
Kommentit (28)
siis mitä vittua?! :D jokaisella ihmisellä on luomia...
voitkohan sä seurustella ihmisen kans jolla on persereikä ja se kakkaa :D
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]
Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.
Luomet on kauheita. Eniten inhoan juuri käsivarressa. Ja kaulassa luomi on myös etova.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:55"]Luomet on kauheita. Eniten inhoan juuri käsivarressa. Ja kaulassa luomi on myös etova.
[/quote]
olen siis ap
Eikö sulla ap ole luomia? Vai oletko poistattanut ne?
Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?
No en ikinä voisi.. Kun tapasin mieheni en antanut hänelle seksiä, ennen kuin hän poisti kaikki 113 luomia iholtaan!
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:57"]Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?
[/quote]
En mutta pukeudun mahd peittävästi. En näyttele luomiani. Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi lopettaa luomiensa esittely. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"]No en ikinä voisi.. Kun tapasin mieheni en antanut hänelle seksiä, ennen kuin hän poisti kaikki 113 luomia iholtaan!
[/quote]
Se on oikein! Arvostan sinua. Olisipa kaltaisiasi ihmisiä enemmän maailmassa. Ap
En voisi. Seurustelen vain ihmisten kanssa, joilla luomi takareiden etuosassa.
Miksihän vain ihmisillä on luomia? Eläimet ovat niin kauniita ja suloisia eikä heillä ole luomia.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:57"]Okeii... Meikkaatko omas piiloon vai mitä?
[/quote]
En mutta pukeudun mahd peittävästi. En näyttele luomiani. Mielestäni kaikkien ihmisten pitäisi lopettaa luomiensa esittely. Ap
[/quote]
Luomien esittely :D
Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:15"]Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)
[/quote]
Kun on riittävän monta luomea per raaja niin ällöttävyys ja huomiota herättävyys mitätöityy. Yksi luomi käsivarressa tulee hyvin esille, se on kuin huutomerkki. "Minä täällä, Luomikka, katsokaa minua!" Ja sitten kaikki katsovat. Ap
No mä en vois seurustella ihmisen kaa jol on silmät :oo
Vuosituhannen absurdein keskustelu.
En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:26"]En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia
[/quote]
Tokilla* ennustava tekstinsyöttö:D
Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?