Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on luomi käsivarressa?

Vierailija
25.07.2015 |

Minä en.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin, kunhan toisessakin kädessä olisi sitten symmetrisesti toinen luomi. muuten en.

Vierailija
22/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:26"]En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia
[/quote]

Oikein! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut oikeesti viitsi ja jaksaa vaistailla mitää näihin provoihin?? Ja jotkut vielä ihan tosissaan?? :DDD T.ap...

Vierailija
24/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:15"]

Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)

[/quote]

Minäkin rupesin laskemaan, heti päällypuolella itselle helposti nähtävissä osissa on molemmissa käsissä n. 30, kasvoissakin on ainakin 15.

Vierailija
25/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut ;D

Vierailija
26/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mieluummin vaikka vähän tyhmä jos vaan on luometon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]

Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.
[/quote] Miten yks luomi voi haitata sun elämää. En ymmärrä. On sullaki luomia hei. Tän on pakko olla joku pikkutyttö joka luulee luomia kakaks :(

Vierailija
28/28 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]

Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.
[/quote] Miten yks luomi voi haitata sun elämää. En ymmärrä. On sullaki luomia hei. Tän on pakko olla joku pikkutyttö joka luulee luomia kakaks :(
[/quote]

Eikös tää ollu huumorilla tehty? Ite ainakin oletin niin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi