Voisitko seurustella henkilön kanssa jolla on luomi käsivarressa?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:26"]En todellakaan. Aina ekoilla tai viimeistään to kill t
treffeillä teen rumiimtarkastuksen. Jos luomia löytyy, ilmoitan ettei suhde tulisi toimimaan ja kehotan miestä unohtamaan minut. Hyi luomia
[/quote]
Oikein! Ap
Miten jotkut oikeesti viitsi ja jaksaa vaistailla mitää näihin provoihin?? Ja jotkut vielä ihan tosissaan?? :DDD T.ap...
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 15:15"]
Pikaisella bongauksella löysin 30-40 luomea käsivarsistani. Ei minulla ole siis varaa moittia muiden luomikäsiä ;)
[/quote]
Minäkin rupesin laskemaan, heti päällypuolella itselle helposti nähtävissä osissa on molemmissa käsissä n. 30, kasvoissakin on ainakin 15.
En voisi. Mieluummin vaikka vähän tyhmä jos vaan on luometon.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]
Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.
[/quote] Miten yks luomi voi haitata sun elämää. En ymmärrä. On sullaki luomia hei. Tän on pakko olla joku pikkutyttö joka luulee luomia kakaks :(
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:52"][quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 14:51"]Kaikilla varmaan on luomia käsivarsissa.... Tarkoitat varmaan sellaisia isoja, koholla olevia..?
[/quote]
Ei. Tarkoitan ihan sellaisia nuppineulanpään kokosia sileitä luomia.
[/quote] Miten yks luomi voi haitata sun elämää. En ymmärrä. On sullaki luomia hei. Tän on pakko olla joku pikkutyttö joka luulee luomia kakaks :(
[/quote]
Eikös tää ollu huumorilla tehty? Ite ainakin oletin niin...
voisin, kunhan toisessakin kädessä olisi sitten symmetrisesti toinen luomi. muuten en.