Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä siitä on jos ei mene ensitreffeillä sänkyyn?

Vierailija
24.07.2015 |

Itse en tiedä mitä siitä hyötyisin, mutta selittäkää joku miksi monet suosittelevat niin.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:26"]tahtoisin kapinoida sellaista perinteistä huora-madonna-asetelmaa kohtaan

[/quote]

Miten sinä sitä vastaan kapinoit, ellet julkisesti ryhdy mainostamaan omaa seksikäyttäytymistäsi? Paljonko maailma muuttuu, jos vaan salassa tuota teet?

[/quote]

Noh, kapinoida oli ehkä huono sanavalinta, enkä varsinaisesti ole muuttamassa maailmaa, onhan seksuaalinen vallakumouskin ollut arkipäivää jo vaikka kuinka kauan. Lähinnä muutan omaa maailmaani sillä, että pyrin olemaan mahdollisimman avoin suhteessa, niin henkisesti kuin seksuaalisestikin. En todellakaan hyppää (hypännyt) aina sänkyyn ensitreffeillä, joskin nykyinen parisuhteeni/avioliittoni alkoi siten. Ja loppuhuomautuksena sanottakoon, ettei mieheni ole koskaan pitänyt minua "helppona" (enkä minä häntä ;)).

Vierailija
62/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:38"]

Onpas taas yleistyksiä ketju täynnä. Minä panin ekoilla treffeillä yhtä miestä, koska halusin sitä. Luulin aluksi, että suhteemme olisi pelkkää kevyttä friends with benefits -tyyppistä, mutta mies rakastui minuun ja päädyin satuttamaan häntä. Ei kaikkien rakkauselämä mene saman kaavan mukaisesti. Enkä minä noudata mitään hölmöjä sääntöjä suhdeasioissa, vaan toimin tunteideni mukaan.

[/quote]

Pillu vie, taksi tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:33"]

21 Joo, seksuaalisuushan ei koskaan muutu eikä kukaan ekana iltana sänkyyn mennyt koskaan eroa huonon seksin takia.

Mutta uskottele itsellesi mitä vaan.

[/quote]

Mitä höpiset? En sanonut mitään tuollaista. T. 21

[/quote]

Sanoithan: "Kävipä ainakin heti ilmi, millainen mies on sängyssä"

Se yksi kerta kuvasti vain sitä nimenomaista kertaa. Toinen olisi voinut olla vaikka kuinka huono kokemus. Et voi tietää millainen ihminen on yhden kerran perusteella.

[/quote]

Niin, tuolloin tietysti kävi ilmi, millainen mies oli tuolla nimenomaisella kerralla. Ei sen pohjalta tietenkään voinut ennustaa, millainen hän on 20 vuoden kuluttua. Mutta oli tietysti myönteinen asia, että hän oli hyvä jo ensimmäisellä kerralla. Raadollista kyllä, jos ensimmäinen kerta olisi ollut aivan onneton, lähtökohdat suhteelle olisivat olleet paljon huonommat. Sillä, että mies oli hyvä, tarkoitan sitä, että hänen intiimihygieniansa oli kunnossa, hän oli hellä ja toisen huomioon ottava eikä taitopuolessakaan ollut valittamista. Ei oikein olisi kiinnostanut ruveta kaikkia näitä kädestä pitäen ohjaamaan.

Vierailija
64/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon viestejä eikä yksikään saa minua millään lailla vakuuttuneeksi siitä että pihtaamisesta olisi jotakin hyötyä. Kiitos kuitenkin vastauksista.
Ap

Vierailija
65/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:47"]

Näin paljon viestejä eikä yksikään saa minua millään lailla vakuuttuneeksi siitä että pihtaamisesta olisi jotakin hyötyä. Kiitos kuitenkin vastauksista. Ap

[/quote]

Eihän pihtaamisesta mitään hyötyä olekaan. Tulkaa pihtaajat jo pois sieltä 1800-luvulta.

Vierailija
66/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:47"]

Näin paljon viestejä eikä yksikään saa minua millään lailla vakuuttuneeksi siitä että pihtaamisesta olisi jotakin hyötyä. Kiitos kuitenkin vastauksista. Ap

[/quote]

Ei kai siitä mitään hyötyä olekaan. Ei tosin haittaakaan.

Vierailija
67/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onpas taas yleistyksiä ketju täynnä. Minä panin ekoilla treffeillä yhtä miestä, koska halusin sitä. Luulin aluksi, että suhteemme olisi pelkkää kevyttä friends with benefits -tyyppistä, mutta mies rakastui minuun ja päädyin satuttamaan häntä. Ei kaikkien rakkauselämä mene saman kaavan mukaisesti. Enkä minä noudata mitään hölmöjä sääntöjä suhdeasioissa, vaan toimin tunteideni mukaan." - Kerrassaan hurmaavan ihanaa ja huumavaa omankädenoikeutta. Minusta säännöt suhdeasioissa on toisen kunnioittamista. En tiedä olisitko toista mieltä, jos miehen jäljiltä olisit saanut sukupuolitaudin, kuten aidsin tai tullut raskaaksi ja tai molemmat yhtäaikaa ja mies olisi häippäissyt ja kadonnut jäljettömiin... Ai niin näinhän voi käydä, vaikka menisi sänkyyn vaikka olisi malttanut odottaa pidempäänkin, mutta ei tietenkään näille ylivertaisille ihmisille, jotka eivät kunnioita muita ihmisiä pää-asia on, että itse on saaja puolella. - - Toki ymmärrän, jos hieman pettyy jos tai kun on on luullut, että molemmilla on sama mielikuva suhteen laadusta, mut sitten toinen tekeekin oharit ja piru vie rakastuu ja sitten...   

Vierailija
68/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on helppo saada halutessaan naisia, niin mielenkiinto pysyy todennäköisemmin päällä tutustua ihmiseen pareemin, kun ei muutamien ensimmäisten treffien aikana saa. Aktiivi urallani huomasin tämän useasti ja mitä olen kavereitten kanssa puhunut, niin tuntuu olevan yleinen ajatus.  Panot ovat erikseen ja niitä riittää. Mutta se että nainen "pelaa" eikä anna heti herättää halun tutustua tarkemmin tuohon tyyppiin. Toki jos ei ole naisia jaloissa jatkuvasti pyörimässä ja itseään tykö asettamassa voisin kuvitella asian olevan toisella tavalla. 

Vierailija
69/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:13"]Jos haluaa miehestä muutakin kuin panoa. [/quote] Miten siihen vaikuttaa ekoilla treffeillä paneminen?

[/quote]

Tai panematta jättäminen? Ei niitä toisia treffejä tule silti pani tai oli panematta ekana iltana.

[/quote]

Juuri näin. Jos miehen kanssa ei halua seksiä heti, niin toista tilaisuutta ei tule. Ja vaikka haluaisikin heti, niin toista kertaa ei tule. Miten sillä on mitään merkitystä, haluaako miehestä muutakin kuin panoa? Kun se pano on kuitenkin se mitä ylipäätään on saatavissa. Ota tai jätä.

Vierailija
70/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]

Mutta se että nainen "pelaa" eikä anna heti herättää halun tutustua tarkemmin tuohon tyyppiin. 

[/quote]

Ihmiset ovat erilaisia. Minulle taas kaikenlainen "pelaaminen" on varmin tapa saada kiinnostus lopahtamaan. M36

Vierailija
71/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]Jos on helppo saada halutessaan naisia, niin mielenkiinto pysyy todennäköisemmin päällä tutustua ihmiseen pareemin, kun ei muutamien ensimmäisten treffien aikana saa. Aktiivi urallani huomasin tämän useasti ja mitä olen kavereitten kanssa puhunut, niin tuntuu olevan yleinen ajatus.  Panot ovat erikseen ja niitä riittää. Mutta se että nainen "pelaa" eikä anna heti herättää halun tutustua tarkemmin tuohon tyyppiin. Toki jos ei ole naisia jaloissa jatkuvasti pyörimässä ja itseään tykö asettamassa voisin kuvitella asian olevan toisella tavalla. 
[/quote]
"Aktiivi urastasi" taitaa olla aika paljon aikaa.

Vierailija
72/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]"Onpas taas yleistyksiä ketju täynnä. Minä panin ekoilla treffeillä yhtä miestä, koska halusin sitä. Luulin aluksi, että suhteemme olisi pelkkää kevyttä friends with benefits -tyyppistä, mutta mies rakastui minuun ja päädyin satuttamaan häntä. Ei kaikkien rakkauselämä mene saman kaavan mukaisesti. Enkä minä noudata mitään hölmöjä sääntöjä suhdeasioissa, vaan toimin tunteideni mukaan." - Kerrassaan hurmaavan ihanaa ja huumavaa omankädenoikeutta. Minusta säännöt suhdeasioissa on toisen kunnioittamista. En tiedä olisitko toista mieltä, jos miehen jäljiltä olisit saanut sukupuolitaudin, kuten aidsin tai tullut raskaaksi ja tai molemmat yhtäaikaa ja mies olisi häippäissyt ja kadonnut jäljettömiin... Ai niin näinhän voi käydä, vaikka menisi sänkyyn vaikka olisi malttanut odottaa pidempäänkin, mutta ei tietenkään näille ylivertaisille ihmisille, jotka eivät kunnioita muita ihmisiä pää-asia on, että itse on saaja puolella. - - Toki ymmärrän, jos hieman pettyy jos tai kun on on luullut, että molemmilla on sama mielikuva suhteen laadusta, mut sitten toinen tekeekin oharit ja piru vie rakastuu ja sitten...   
[/quote]
Veditpäs paljon johtopäätöksiä. Tunnettiin toisemme jo ennen sitä. Oltiin oltu kavereita. Ja se seksiin ryhtyminen oli ihan kummankin mielessä. Ei mies heti alkuun ollut rakastunut, mutta se tunne hiipi pikkuhiljaa, kuten rakkaudella on tapana.

Vierailija
73/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:11"]

ei anna itsestään liian helppoa kuvaa

[/quote]

Miksei saa antaa itsestään liian helppoa kuvaa?
Minusta elämä on liian lyhyt pelien pelailuun, jos seksi ensimmäisillä treffeillä tuntuu hyvältä, niin why not! Jos se pelottaa, että mies onkin pelkästään pilden perässä eikä ota enää sen jälkeen yhteyttä, niin onpahan sellainenkin riippakivi saatu niskasta ja bonuksena saatu seksiäkin!

[/quote]

Jos ei tosiaan halua olla liian helppo, ei halua seksiä ensitreffeillä joko periaatteesta tai sen hetken fiiliksen mukaan? Mitä pahaa siinä on?

[/quote]

Siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos kyse on yleisestä periaatteesta eikä sen hetkwn fiiliksestä, mitä hyötyä periaatteesta on? En oikein ymmärrä, mitä helppoudella tarkoitetaan. Pitäisikö olla jotenkin vaikea? Sänkyyn päädytään vain miellyttävältä tuntuvan seuralaisen kanssa. Ei ole helppoa olla niin sopiva, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Sänkyyn meno ei siis kerro "helppoudesta", koska ei sänkyyn jokaisen kanssa mennä.

[/quote]

Pitääkö periaatteesta olla jotain hyötyä?

[/quote]

Tässä keskustelussa pohditaan, mitä hyötyä periaatteesta on. Kysymys ei ole siitä, pitääkö periaatteesta olla hyötyä. Jokaisella on omat motiivinsa periaatteidensa taustalla.

Vierailija
74/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä mitään hyödy. Sänkyyn voi mennä ajatuksella "tässähän panen, mitäs sitten." jos tyyppi hylkää paneskelun jälkeen niin siinähän ovat molemmat antaneet ja saaneet.

Vierailija
75/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:54"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:51"]

Mutta se että nainen "pelaa" eikä anna heti herättää halun tutustua tarkemmin tuohon tyyppiin. 

[/quote]

Ihmiset ovat erilaisia. Minulle taas kaikenlainen "pelaaminen" on varmin tapa saada kiinnostus lopahtamaan. M36
[/quote]
Sama täällä. Pahin turn off -naisessa on juuri se että hän alkaa vääntämään jotain tuollaista "olen vaikeasti saavutettava" tai "olen siveää vaimomateriaalia" -peliä. Laitan kyllä suhteen poikki heti jos vähääkään yrittää tuollaista.
M37

Vierailija
76/77 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä, jos olisin tuntenut miehen pidempään esimerkiksi harrastuksesta tms.

Ventovieraan kanssa tilanne olisi epämiellyttävä. Miksi haluaisin maata jonkun tuiki tuntemattoman kanssa?

Vierailija
77/77 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 23:11"]

ei anna itsestään liian helppoa kuvaa

[/quote]

Miksei saa antaa itsestään liian helppoa kuvaa?
Minusta elämä on liian lyhyt pelien pelailuun, jos seksi ensimmäisillä treffeillä tuntuu hyvältä, niin why not! Jos se pelottaa, että mies onkin pelkästään pilden perässä eikä ota enää sen jälkeen yhteyttä, niin onpahan sellainenkin riippakivi saatu niskasta ja bonuksena saatu seksiäkin!

[/quote]

Jos ei tosiaan halua olla liian helppo, ei halua seksiä ensitreffeillä joko periaatteesta tai sen hetken fiiliksen mukaan? Mitä pahaa siinä on?

[/quote]

Siinä ei ole mitään pahaa. Mutta jos kyse on yleisestä periaatteesta eikä sen hetkwn fiiliksestä, mitä hyötyä periaatteesta on? En oikein ymmärrä, mitä helppoudella tarkoitetaan. Pitäisikö olla jotenkin vaikea? Sänkyyn päädytään vain miellyttävältä tuntuvan seuralaisen kanssa. Ei ole helppoa olla niin sopiva, koska ihmiset ovat niin erilaisia. Sänkyyn meno ei siis kerro "helppoudesta", koska ei sänkyyn jokaisen kanssa mennä.

[/quote]

Pitääkö periaatteesta olla jotain hyötyä?

[/quote]

Tässä keskustelussa pohditaan, mitä hyötyä periaatteesta on. Kysymys ei ole siitä, pitääkö periaatteesta olla hyötyä. Jokaisella on omat motiivinsa periaatteidensa taustalla.

[/quote]

Periaatteesta voisi olla vaikka se hyöty, että on helpompi elää itsensä kanssa, jos ei toimi hätiköidysti. Jos vaikka haluaa tutustua ihmiseen ennen seksiä. Jos tietää, että tulee katumaan myöhemmin, vaikka sillä hetkellä houkuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi