Petin miestäni ja mieheni on surullinen
On ollut jo kaksi viikkoa. Ei päästä lähelle (samassa sängyssä nukkuu, joskus varovasti koskettaa), ei puhu, on omissa ajatuksissaan.
En saa mitään kontaktia. Mitäköhän voisin tehdä nyt mokani jälkeen. Pettämiseen on turha enää puuttua, tilanne on mikä on.
Kommentit (8)
Keräät kamasi kasaan ja lähdet litomaan.
Tuliko miehen reaktio yllätyksenä? Tottakai ottaa etäisyyttä. Luottamuksen takaisin saaminen kestää vuosia ja aina tietyissä tilanteissa pettämisesi tuo miehellesi huonoja muistoja mieleen. Anteeksi voi antaa, mutta ei unohtaa.
Voi kestää ihan jonkun aikaa. Itse veikkaisin kolmisen vuotta, jos olette niin kauan yhdessä. Voisit varmaan jotenkin koettaa lohduttaa.
Miten jäit kiinni, kerroitko ite? Jos ite kertoo on sauma korjata tilanne, muuten ei luottamus palaa ikinä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 23:17"]Miten jäit kiinni, kerroitko ite?[/quote]
Kerroin itse. Avioliittoa on takana 27 vuotta. Mies petti minua noin 15 vuotta sitten ja kertoi myös itse. Siitäkin selvittiin ja nyt on tarkoitus selvitä tästäkin, ainakin minulla.
Hyvä että kerroit itse. Olit ainakin rehellinen. Oliko kyse yhden illan jutusta vai pitemmästä jutusta. Miehet eivät ole niin tunteettomia kuin moni nainen ajattelee. Luottamuksen korjaaminen kestää pitkään. Oletteko käyneet ulkopuolisellajuttelemassa. Esim kirkon perheneyvojalla?
Voimia teille molemmille
Olet loukannut miestäsi pahasti eikä tästä ole enää paluuta. Rikoit sen mitä teillä oli, ero on ainoa ratkaisu tähän. Miehesi ansaitsee parempaa.