Synnytin lapseni 15-vuotiaana. kysyttävää?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:20"]Miksi aloit äidiksi, vaikka itse tarvitsisit vielä äidin hoivaa? Minulla on 3 lasta, ihan todella ihania muruja. Olen ajatellut, että voisin kasvattaa rakkaudella vielä yhden lapsen, kenties sijaisvanhempana, kunhan oma nuorin menee kouluun. Mitä mieltä olet sijaisvanhemmuudesta?
[/quote]
en ollut suunnitellut lapsen tekoa. Rakastuin poikaan lastenkodissa ja tulin raskaaksi kunehkäisyä ei käytetty. Sijaisvanhemmuus on hyvä juttu :)
[/quote]
Huhhuh
Eikö sinua valistettu seksiasioissa lastenkodissa?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:26"]Minkä ikäisenä oma äitisi sai sinut?
[/quote]
hän oli 24 v
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:28"]Oletko käyttänyt tai käytätkö huumeita?
[/quote]
En ja en
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:20"]Miksi aloit äidiksi, vaikka itse tarvitsisit vielä äidin hoivaa? Minulla on 3 lasta, ihan todella ihania muruja. Olen ajatellut, että voisin kasvattaa rakkaudella vielä yhden lapsen, kenties sijaisvanhempana, kunhan oma nuorin menee kouluun. Mitä mieltä olet sijaisvanhemmuudesta?
[/quote]
en ollut suunnitellut lapsen tekoa. Rakastuin poikaan lastenkodissa ja tulin raskaaksi kunehkäisyä ei käytetty. Sijaisvanhemmuus on hyvä juttu :)
[/quote]
Huhhuh
Eikö sinua valistettu seksiasioissa lastenkodissa?
[/quote]
no eipä oikeastaan. Silti lapsen saamiseni ei ole lastenkodin syy !
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 21:40"]Vihaatko isääsi?
[/quote]
en vihaa ketään :) isälläni oli sairaus ja ymmärrän häntä.
Oletko käyttänyt tai käytätkö huumeita?