Vauva 3kk ja avokki jäi kiinni seksin ostamisesta teiniltä
Viikonlopun yli olen nyt murehtinu ja itkeny ja parkunu tätä asiaa, mitä enempi mietin sen enemmän oksettaa koko juttu ja tuo äijä. Mutta ero tuntuu niin vaikeelta, monesta syystä eikä vähiten ton vauvan takia jolle mies on kuitenki hyvä ja rakastava isä ja hoitaa paljon vaikka meidän suhde onkin menny aika huonosti n. puoli vuotta jo ja seksi joo vähissä. Mies on kovasti pahoillaan ja väittää että tää on muka ihan "suhteellisen yleistä" vastaavissa tilanteissa ku meillä eikä mikää mailman loppu. Tyttö on 17v ja seksichatin kautta kauppaa itseään kuulemma.
Muille käyny samoin? Miten ootte menny eteenpäin?
Kommentit (59)
Ei tuommoisen pikkujutun takia kannata erota. Sitä paitsi, avoimet suhteet ovat nykypäivää. Et omista miestäsi, joten mikset anna hänen nauttia muista naisista?
M28
Ensinnäkään tuo ei ole yleistä. Eikä tuo jää viimmeiseksi kerraksi usko pois. Nyt sinun täytyy miettiä jatkatko elämää hänenkansaan ja mietit käykö hän tyydyttämässä itteään maksullisilla ja muilla naisilla vai onko uskollinen.
Oletko pyytäny selvitystä (lääkärinlausuntoa) ettei ole tarttunu tauteja. Olis syytä.
Itte kyll lemppaisin ulos ja vauhdilla. Kyllä yhden lapsen kanssa pärjää.
Mä oon ollu vastaavassa tilanteessa sen "teinin" asemas... Muija soitteli ja haukku ja kaikkee ja mä olin muka se suurin piru asias vaik en itse tod nähny asiaa ihan niin... Mul käy paljon perheellisiä asiakkaita siit tienaa hyvät rahat ja tuo pari ei tietääkseni eronnu mut vitutti ku menetin hyvän maksavan asiakkaan miehen huolimattomuuden takii siis siks ku muija sai tietää. Ja kyllä allekirjoitan et on yleistä myös vauva perheissä tuo isien maksullisis seikkailu! Jotn et taatusti oo ainoa ihan sama mitä täl palstalla väitetää....
Mietippä järjellä. Eikä mies voi tota mitenkään perustella. Nyt vauva kainaloon ja lähette jatkamaan elämää kaksistaan. Kyllä se siitä :)
Voi luoja, alaikäinen tyttö! Tuo on paitsi oksettavaa ,myös laitonta.
Ei muuten ole laitonta, jos tytsi on yli 16.- ohis-
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:58"]Ei muuten ole laitonta, jos tytsi on yli 16.- ohis-
[/quote]
Etsitkö mulle lainkohdan tästä, kiitos.
No laitonta tai ei, ainakin täysin moraalitonta. Vaik miten tuollasta edes todistaa, jos ei tiedä tytön oikeaa henkilöllisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 15:58"]
[/quote]
Ai seksin ostaminen muka ei ole laitonta alaikäiseltä :o .
Ihan mielenkiinnosta kysyn:
kauanko olitte yhdessä ennen kuin saitte lapsen?
minkä tasoinen koulutus miehelläsi on?
Sakkoa viiva vuosi vankeutta. On laitonta.
Mies halusi vain seksiä eikä salasuhdetta. Ihan normaalia, jos ei kotona heru. Anna miehen käydä välillä vieraissa, jos et jaksa haarojas avata ja vastineeksi mies on hyvä sulle ja lapselle
[/quote]
seksin ostaminen on laitonta, ihan iästä riippumati.
Jos sun mies olisi rakastava vauvaa kohtaan, niin olisi ollut vauvan ja perheensä kanssa senkin ajan kun oli panemassa toista. Eikä olisi ottanut riskiä perheen hajoamisesta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:08"]
[/quote]
Seksin osto- ja myynti on laillista, paritus laitonta.
seksin ostaminen on laitonta, ihan iästä riippumati.
[/quote]
Olimme yhdessä 3v ennen kuin tulin raskaaksi. Vauva ei ollut vahinko. Miehellä amk - koulutus (joku kysyi). Olemme kolmekymppisiä. Mies sanoo, että tämä on ihan yleistä ja että tervemenoa vaan quntele chattiin katsomaan menoa jos en usko.Ja siis mies sanoo tytön olleen 17, en tiedä eikä hän itsekään kai varmaksi tiedä oikeaa ikää. Näin puhelimesta tytön kuvia, vaikea sanoa ikää. Hotellissa olivat livenä tavanneet eri paikkakunnalla missä me asutaan ja tytöllä pre paid -liittymä.Eikä mies hänestä kuulemma tiedä kuin etunimen (onko sekään oikea, epäilen?). Olisin halunnut ainakin tytön vanhemmille ilmoittaa ellen poliisille, mutta mistäpä tuota jäljittää. Itkettää ja oksettaa, tuntuu että tää vaan ei tapahdu mulle. AP
Siis...
Mies on:
1) käynyt vieraissa
2) vieraissa = prostituoidulla
3) prostituoitu = alaikäinen -> erikoista jo yksinään ja sen lisäksi mies ottanut riskin että häkki heilahtaa, hienoa.
Jos teillä on jo valmiiksi mennyt huonosti ja mies kuitenkin hyvä isä lapselle, niin eikö ole helppo erota tuollaisten ratkaisujen jälkeen? Jos mies olisi huono isä lapselle, niin pelottaisi jättää vauvaa hänen kanssaan tai luultavasti isäsuhdetta ei edes syntyisi, mutta tuossa tilanteessa ei muuta kuin lusikat jakoon.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:11"]Olimme yhdessä 3v ennen kuin tulin raskaaksi. Vauva ei ollut vahinko. Miehellä amk - koulutus (joku kysyi). Olemme kolmekymppisiä. Mies sanoo, että tämä on ihan yleistä ja että tervemenoa vaan quntele chattiin katsomaan menoa jos en usko.Ja siis mies sanoo tytön olleen 17, en tiedä eikä hän itsekään kai varmaksi tiedä oikeaa ikää. Näin puhelimesta tytön kuvia, vaikea sanoa ikää. Hotellissa olivat livenä tavanneet eri paikkakunnalla missä me asutaan ja tytöllä pre paid -liittymä.Eikä mies hänestä kuulemma tiedä kuin etunimen (onko sekään oikea, epäilen?). Olisin halunnut ainakin tytön vanhemmille ilmoittaa ellen poliisille, mutta mistäpä tuota jäljittää. Itkettää ja oksettaa, tuntuu että tää vaan ei tapahdu mulle. AP
[/quote]
Kauheaa :/ Tekisin ilmoituksen poliisille, ihan tytön oman hyvän takia. Noin nuori ei vielä tuollaisen vaikutuksia ymmärrä. Itse saattaisin seksin ostamisen antaa anteeksi, mutta en silloin jos mies on tietoisesti ollut alaikäisen TYTÖN kanssa.
Se ois varmaan toi ero seuraavaks edessä toivon mukaan. Alaikäiseltä seksin ostaminen on muuten aina rikos, jos et tiennyt.