Nordean nettipankkii ei pääse ja se, että joku poistattaa keskustelut aiheesta, ei muuta tilannetta
Alan olla jo epätoivoinen. Koska sinne oikein pääsee?
Kommentit (137)
Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.
onhan tuo lehdissä ilmoitettu....ei siinä mitään salaliittoa taas tarvi yhdenkään nähdä.
Mäki pääsin aamulla, mut nyt ei taas pääse. Toimiikohan kortti sentään?
Ne korjaa sitä vikaa koko ajan siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä pääsin jo tunti sitten.
Niin mäkin. Vaan enpähän pääse enää.
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
Mikä siinä nyt niin pelottaa, ihan normaalia että pankeissa on joskus toimintahäiriöitä. Ja itse pääsin kyllä juuri äsken.
Eikä se että siitä tekee jatkuvasti aloituksia myöskään poista sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.
Miten sain pidettyä pahvisen listan? Minä pidin siitä kynsin hampain kiinni uhkailuista huolimatta, kunnes eivät lähettäneet enää sellaista vaan pienen taskulaskimen näköisen tunnuslukulaitteen tilalle.
Minä en tosin pääsisi nyt pahvisillakaan tunnuslukulappusilla verkkopankkiin, sillä "kirjaudu verkkopankkiin" -linkki ei itsessään aukea ollenkaan.
Jos niillä ei ole meneillään nettipankin huoltotyö, niin sitten niillä on nettipankin kaatumistilanne. Niillä on AINA jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
miksi et laita laskujasi e-laskuina automaattimaksatuksella, niin ei tarvi verkkopankissa jatkuvasti käydä....itse en ole moneen kk kurkkinut sinne.
Kun joku 'irtolasku' jostain hankkimastani tulee tai maksan jonkin tilauksen verkkopankkiin, silloin ainoastaan siellä käyn, eli pari/kolme kertaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D
Intiaan päin linjat kuumana, kun yritetään puolin ja toisin surkealla englannilla selvittää, mistähän on kyse ja missä kohtaa koodia on taas kirjoitusvirhe XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
Tuossa alapuolella on sulle mun ohje toimia....eli e-lasku, maksut hoituu ajallaan automaattimaksatuksella. Sossupummille se ei ole mahdollista edes, koska tili on useinkin maksukyvytön laskujen tullessa yhdessä ryppäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D
En ole pitkään aikaan kuullut muiden pankkien kaatumisista. Nordea on ainoa, josta on useampikin uutisointi ollut. Paska pankki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä? En tohtisi itse noin haukkua muita.
Kyllä mä pääsin jo tunti sitten.