Nordean nettipankkii ei pääse ja se, että joku poistattaa keskustelut aiheesta, ei muuta tilannetta
Alan olla jo epätoivoinen. Koska sinne oikein pääsee?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D
En ole pitkään aikaan kuullut muiden pankkien kaatumisista. Nordea on ainoa, josta on useampikin uutisointi ollut. Paska pankki.
Asiakas saa äänestää jaloillaan. Ei kai sinne Nordeaan ketään ole pakotettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
Miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä? En tohtisi itse noin haukkua muita.
On minullakin useampi lasku sellainen, että eräpäivänä on palkkapäivä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Nordea pelottelee ihmisiä juuri silloin, kun muutenkin on tässä pelättävää?
No mitäspelkäämistä tuossa näet....varaudu pikemminkin siihen, että noita erilaisia katkoja tulee moneenkin asiaan. Kuuluu tuohon rysäläisten toimintaan kaataa eri palveluita länsimaissa, ilman tätä Ukrainan tilannettakin.
Ai että mitä pelkäämistä? Idiootti. Sen pelkäämisen, että laskuissa menee päivämäärä yli ja joudun maksamaan viivästysmaksua. Kaltaisillesi sossupummeille ne kai ovat päivittäistä kauraa.
Tuossa alapuolella on sulle mun ohje toimia....eli e-lasku, maksut hoituu ajallaan automaattimaksatuksella. Sossupummille se ei ole mahdollista edes, koska tili on useinkin maksukyvytön laskujen tullessa yhdessä ryppäässä.
Kuule, meillä joilla on elämä ja rahaa käyttää siihen, on muitakin laskuja kuin vakkari sähkölasku ja nettilasku toisin kuin teillä sossupummeilla, jotka elätte kuin madot vakilaskuinenne siellä lähiöyksiössänne, jonka vuokra menee suoraan toimeentulotuesta automaattisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.
Miten sain pidettyä pahvisen listan? Minä pidin siitä kynsin hampain kiinni uhkailuista huolimatta, kunnes eivät lähettäneet enää sellaista vaan pienen taskulaskimen näköisen tunnuslukulaitteen tilalle.
Minä en tosin pääsisi nyt pahvisillakaan tunnuslukulappusilla verkkopankkiin, sillä "kirjaudu verkkopankkiin" -linkki ei itsessään aukea ollenkaan.
Mäkään en saanut pitää kartonkista listaa. Tuli semmonen pieni laite. Se on ihan ok kyllä käyttää, ei siinä mitään. Enimmäkseen oon puhelimella käyttänyt sovellusta. Tosin mulla on aina käteistä saatavilla myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat laskut viimeisenä mahdollisena päivänä? En tohtisi itse noin haukkua muita.
-eri
Miksette sovi noita toisin?
Pankit joutuvat avaamaan käteiskonttoreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa alapuolella on sulle mun ohje toimia....eli e-lasku, maksut hoituu ajallaan automaattimaksatuksella. Sossupummille se ei ole mahdollista edes, koska tili on useinkin maksukyvytön laskujen tullessa yhdessä ryppäässä.
Kuule, meillä joilla on elämä ja rahaa käyttää siihen, on muitakin laskuja kuin vakkari sähkölasku ja nettilasku toisin kuin teillä sossupummeilla, jotka elätte kuin madot vakilaskuinenne siellä lähiöyksiössänne, jonka vuokra menee suoraan toimeentulotuesta automaattisena
Pakko olla trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko, että on viimeinen maksupvm? En. Mutta mehän emme tiedä, miten kauan tämä vikatila kestää. Tässä voi mennä vaikka viikko. Koska NOrdea, tuo tiedottamisen ammattilainen, ei ilmoita mitään arviota aikataulusta. Etusivulla on vain tieto, että vikaa korjataan. Ne intialaiset, jotka nyt hikipäässä koodia syynäävät, eivät välttämättä hoida sitä koko päivänä. Eiväthän hoitaneet sitä eilenkään, vaikka ongelma alkoi jo silloin. Ja ihmisillä on hiihtolomalla muita kiireitä... meillä ihmisillä, joilla on oikea elämä ja jotka eivät tuhnuta siellä vuokrayksiössä iloisina siitä, että toimeentulo on automatisoinut kaikki laskumme, niin voimme keskittyä tuijottamaaan villasukat jalassa vastakkaisen vuokraläävän ikkunaa, jossa toinen samanlainen tuijottaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä jos seuraavaan laskuusi lisätään joku sentti viivästyskorkoa :D muistutusmaksu 5e tulee vasta kahden viikon päästä. Ja muutenkin tuskin se koko päivää on alhaalla.
Systeemin hyväksikäyttäjä tietää, miten homma toimii. Saitko edes vuokra-asuntoa muuta kuin kaupungilta, kun luottotiedot menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sekään mitään briljanttia elämänhallintaa osoita, että jätät maksuasiat niin viime tippaan, että verkkopankkiin olisi päästävä sillä siunaaman minuutilla, tai tulee jo myöhästymisseuraamuksia.
Fiksu ottaa huomioon tällaiset ajoittaiset toimintahäiriöt ja sitten taas jos ei ole rahat yhtä tiukalla kuin sinulla, muita pummeiksi haukkuvalla, niin ei parit femman "sakot" kaada budjettia.
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Mä pääsin tunti sitten, mutta käytän vanhanaikaista pahvista tunnuslukulistaa. Boomeriudesta ja uudistuksista kieltäytymisestä on hyötyä, kun nykyaikaiset systeemit kaatuu.
Söpöä, että boomerit ovat noin pihalla. Sillä ei ole mitään merkitystä millä olet sinne kirjautumassa:
Tilapäisen häiriön vuoksi Nordean pankkitunnuksilla tai tunnuslukusovelluksella ei voi tunnistautua verkko- tai mobiilipankkiin tai muiden palveluntarjoajien palveluihin.
Nordealla on aika usein näitä ongelmia, ettei tuota nyt niin kannata siunailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä jos seuraavaan laskuusi lisätään joku sentti viivästyskorkoa :D muistutusmaksu 5e tulee vasta kahden viikon päästä. Ja muutenkin tuskin se koko päivää on alhaalla.
Systeemin hyväksikäyttäjä tietää, miten homma toimii. Saitko edes vuokra-asuntoa muuta kuin kaupungilta, kun luottotiedot menneet.
Niin tiedänkin. On luottotiedot ja yksityiseltä asunto. Mikä ihme sua oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän ne korjaa! Mutta mitä sitten? Mulla on laskuja maksettavana ja tarvitsen sitä pankkia juuri nyt ja se on aivan sama, onko niillä idiooteilla taas joku sisäinen ongelma vai jokin muu syy tälle. Nordea on niin paska. Missä ne teettää nettipankin ylläpidon, Intiassako?
Kerro mulle mikä pankki ei oo kertaakaan tälleen kaatunut niin vaihdan sinne saman tien :D
En ole pitkään aikaan kuullut muiden pankkien kaatumisista. Nordea on ainoa, josta on useampikin uutisointi ollut. Paska pankki.
Asiakas saa äänestää jaloillaan. Ei kai sinne Nordeaan ketään ole pakotettu?
Tosi naiivi kommentti ja ilmeisesti ihmiseltä, jolla ei ole maksukykyä sen vertaa, että saisi edes asuntolainaa. Tositilanteessa pankin vaihto on mittava prosessi ja ne, jotka uhoavat vaihtavansa pankkia jättävät vaihtouhkauset uhkauksiksi juuri siksi.
Minä maksoin vuokran pari tuntia sitten ilman ongelmia.
Ai se auttaa että huudat täällä apua kun ei pankki toimi,haloo,mieti vähän,ja kuulema on jo lehdessäkin ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Miksi ihmeessä? Minulla on palkkapäivä aina kuun 15. päivä, mutta lainat yms. menevät 25. päivä. Ihan itse olet tilanteesi järjestänyt.
Just maksoin laskuja ja tunti sitten pääsi myös… älä panikoi.