Onko näillä läski-huutelijoilla paha olla?
Kommentit (24)
Jos sanoo, että joku on läski, se on ihan sama kuin sanoisi, että aurinko paistaa. Tai tuolla on koira. Tai kello on 19.13. Fakta. Jos et kestä faktoja pysy himassa tai tee asialle jotain. Ei faktojen kertominen tee niiden kertojasta ongelmaista vaan siitä, joka ei pysty sitä faktaa hyväksymään. Että on läski. Ja se on oma vika.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:15"]
Jos sanoo, että joku on läski, se on ihan sama kuin sanoisi, että aurinko paistaa. Tai tuolla on koira. Tai kello on 19.13. Fakta. Jos et kestä faktoja pysy himassa tai tee asialle jotain. Ei faktojen kertominen tee niiden kertojasta ongelmaista vaan siitä, joka ei pysty sitä faktaa hyväksymään. Että on läski. Ja se on oma vika.
[/quote]
No faktahan on se kun menetä huutelemaan kaikille vastaantulijoille noita faktojasi niin saat ennenpitkää turpaasi. Sinun on se sitten hyväksyttävä. Se on fakta fakta fakta.
Asia kuin asia muuttuu äärimmäisen todeksi ja suureksi universaaliksi LAIKSI kun sanoo että sen FAKTA.
AH! Mikä hieno vierasperäinen sana. Sivistyssana ja anglismi jonka vähä-älyisinkin paviaani voi oppia. Tarpeeksi lyhyt ja tarpeeksi hieno kun siinä on vierasperäinen kirjainkin ÄF.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:15"]
[/quote]
Ai käytkö kertomassa satunnaisille ohikulkijoille että aurinko paistaa? Rannalla auringon ottajille ihan pyytämättä ja hyvää hyvyyttäsi ilmoitat ihan vaan faktana että kello on kaksi?
Kyllä minä tiedän paljonko painan. Sinun ei tarvitse erikseen laskeutua taivaista sitä minulle kertomaan. Mutta jekku on siinä että et sinä sitä sen vuoksi kerro. Tiedät sen itsekin, turha esittää. On kyllä pokkaa kiukutella läskiyden tekosyistä, mutta omaa kullankiiltoista tekosyytäsi et suostu hyväksymään.
Eiköhän sillä yritä pönkittää omaa itsetuntoaan laihempana, terveempänä, ahkerampana ja paremmannäköisenä ihmisenä. Itse olen melko hoikka, ja ymmärrän, että lihavuus on suuri ongelma tässä hyvinvointimaailmassa, mutta jokaisella ihmisellä on ongelmia, eivätkä ne kuulu minulle. Keskittyisivät kaikki omaan hyvinvointiinsa niin ei tarvis aina tapella.