Millaista on seurustelu brittimiehen kanssa?
Jokainen toki on yksilö, mutta onko tullut paljon kulttuurishokkeja?
Kommentit (27)
Juo paljon teetä, huonot hampaat, isot hörökorvat, metsästää kettuja hevosella, ei suostu käyttämään sekoittajallista hanaa ja pukeutuu tweed-takkiin, jossa nahkavahvikkeet.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:44"]Juo paljon teetä, huonot hampaat, isot hörökorvat, metsästää kettuja hevosella, ei suostu käyttämään sekoittajallista hanaa ja pukeutuu tweed-takkiin, jossa nahkavahvikkeet.
[/quote]
:DDD
Tietty riippuu yksilosta mutta mun kokemusten mukaan avoimempi ja halukkaampi puhumaan ongelmatilanteissa kuin moni suomalainen. Mutta naa on tietysti vaan yleistyksia...
Mies on mies kaikissa kulttuureissa ja maissa. Ei sillä kansalaisuudella ole oikeasti mitään merkitystä. Kaikkea miehen ominaisuuksia ei voi laittaa kulttuurin piikkiin. Eurooppalaiset on aika homogeenistä porukkaa.
Omani oli ylempää keskiluokkaa. Sen hän muisti aina kertoa. Hyvät käytöstavat ja snobi. Luokka-ajattelu esiintyi hänessä vahvana. Koppava britti. :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:44"]
Juo paljon teetä, huonot hampaat, isot hörökorvat, metsästää kettuja hevosella, ei suostu käyttämään sekoittajallista hanaa ja pukeutuu tweed-takkiin, jossa nahkavahvikkeet.
[/quote]
Terve, Charles! Unohdit seuraavat: lämmittää taloja hiilellä, kantaa aina mukanaan sateenvarjoa, pahoinpitelee ihmisiä potkupallon tähden.
minun kokemukseni mukaan se ikävä kyllä on yhteiskuntaluokasta kiinni. olen seurustellut työväenluokkaisen miehen kanssa, sekä ylempään keskiluokkaan syntyneen miehen kanssa. en suosittele työväenluokkaista miestä, en todellakaan. täällä huudellaan wt:stä mutta te ihmiset ette ole white trashia nähneet edes unissanne... suomi on kaikesta huolimatta todellakin niin tasa-arvon maa että on vaikea kyetä käsittämään miten luokkaerot vaikuttavat ihmisiin ennenkuin itse joutuu vastatuksin niiden kanssa.
Aivan ihana herrasmies, tai poika kai tuo vielä on.. :) Ostaa minulle kaiken mitä pyydän. On paljon puheliaampi kuin suomalainen noin yleensä. Todella komea, saa polveni veteliksi.. Kovin on seksin perään, pannaan jopa 8 kertaa päivässä
Naapuri on ainaski kovin tyytyväinen omaan Grahamiinsa. Aikas hassun näkönen mörökölli se on. Eikä puhu sanaakaan suomee, vaikka on asunut täälä jo pidempään.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:04"]
minun kokemukseni mukaan se ikävä kyllä on yhteiskuntaluokasta kiinni. olen seurustellut työväenluokkaisen miehen kanssa, sekä ylempään keskiluokkaan syntyneen miehen kanssa. en suosittele työväenluokkaista miestä, en todellakaan. täällä huudellaan wt:stä mutta te ihmiset ette ole white trashia nähneet edes unissanne... suomi on kaikesta huolimatta todellakin niin tasa-arvon maa että on vaikea kyetä käsittämään miten luokkaerot vaikuttavat ihmisiin ennenkuin itse joutuu vastatuksin niiden kanssa.
[/quote
Kerro nyt jotain konkreettista.
Dokaamista ja fish and chipsejä käärittynä The Timesiin.
Joka päivä töistä suoraan pubiin istumaan, syö pelkästään kolmioleipiä, joskus tunkee niiden väliin sipsejä, yleensä majoneesia. siittänyt kaksi punapäistä lasta, joilla pyöreät päät ja siten vaikea synnytys. Sanoo koko ajan I regen lauseen lopussa. Hampaat joo huonot, mutta pisamat söpöt. Lyhyt ja tanakka ja kova puhumaan ja juomaan viskiä ja olutta. Pieree surutta anopinkin kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä töistä suoraan pubiin istumaan, syö pelkästään kolmioleipiä, joskus tunkee niiden väliin sipsejä, yleensä majoneesia. siittänyt kaksi punapäistä lasta, joilla pyöreät päät ja siten vaikea synnytys. Sanoo koko ajan I regen lauseen lopussa. Hampaat joo huonot, mutta pisamat söpöt. Lyhyt ja tanakka ja kova puhumaan ja juomaan viskiä ja olutta. Pieree surutta anopinkin kuullen.
Onslow?
Ei opi suomea ikinä missään muodossa.
Parempi vaan jos tutustuisit siihen mieheen. Ei tarvitsisi täällä kysellä.