Olen miljonääri, onko teillä pummeilla jotain kysyttävää?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:16"]
Tiedoksi kaikille, että olen kaksinkertainen ässä-arvan päävoittaja. Tälläkin hetkellä kirjoittelen Tahitilta kookkosjuomien ja isotissisten huorien lomasta. T. PÄÄVOITTAJA
[/quote]
Onneksi olkoon sinullekin, jotkut pärjää taidolla, toiset moukan tuurilla.
Voisitko antaa minulle 15 000€? Elämä on paiskonut sinne huonompaan suuntaan ja tuo summa saisi meidät jaloilleen. Pienestä kiinni varmaan sinun silmin :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:18"]
Voisitko antaa minulle 15 000€? Elämä on paiskonut sinne huonompaan suuntaan ja tuo summa saisi meidät jaloilleen. Pienestä kiinni varmaan sinun silmin :)
[/quote]
Kyllä sinun kannattaa miettiä itse omaa pärjäämistäsi, näin pärjäät myöskin jatkossa, etkä ole almujen perään.
Taisit jotenkin käsittää väärin. Minä raaputan arpani taidolla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:20"]
Taisit jotenkin käsittää väärin. Minä raaputan arpani taidolla.
[/quote]
Tätä tarkoitinkin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:18"]
[/quote]
Kyllä sinun kannattaa miettiä itse omaa pärjäämistäsi, näin pärjäät myöskin jatkossa, etkä ole almujen perään.
[/quote]
Hah, enpä ole almujen perään, kunhan testasin inhimillisyytesi. Raha muuttanut kusen virran alapäästä ylös ja virtaus vienyt sinulta Älyn. Raukkaparka, sääliksi käy :(
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:08"]
Mistä olet omaisuutesi haalinut?
T. toinen miljonääri
[/quote]
Kaupalla .. enempää en paljasta.
[/quote]
Mee Vesa vaihtaan vaippoja. Ja Tuuri on ihan perseestä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:18"] Voisitko antaa minulle 15 000€? Elämä on paiskonut sinne huonompaan suuntaan ja tuo summa saisi meidät jaloilleen. Pienestä kiinni varmaan sinun silmin :) [/quote] Kyllä sinun kannattaa miettiä itse omaa pärjäämistäsi, näin pärjäät myöskin jatkossa, etkä ole almujen perään. [/quote] Hah, enpä ole almujen perään, kunhan testasin inhimillisyytesi. Raha muuttanut kusen virran alapäästä ylös ja virtaus vienyt sinulta Älyn. Raukkaparka, sääliksi käy :(
[/quote]
Anteeksi? Loukkasinko jotenkin.
No jaa, jos olisin miljonääri niin minulla olisi parempaakin tekemistä kuin roikkua trollaamassa jollain vauva-palstalla joten ap:n seuraava tili varmaankin tulee kuun vaihteessa sosiaalitoimelta.
Oletko käynyt ulkomailla ja jos olet missä
En ole miljonääri. Mutta en kyllä tarvitse sinunkaan rahojasi eikä tarvitse pummata mitään. Omat rahat riittävät elämiseen, oma ok- talo on (velaton). autokin on (itseasiassa kaksi..), matkustelen. Mutta en siis ole miljonääri.
Mennäänkö naimisiin, vai naisitko vain mielummin
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:29"]
No jaa, jos olisin miljonääri niin minulla olisi parempaakin tekemistä kuin roikkua trollaamassa jollain vauva-palstalla joten ap:n seuraava tili varmaankin tulee kuun vaihteessa sosiaalitoimelta.
[/quote]
Miljonäärihän ei koskaan paista esim. makkaraa, koska voisi olla "tekemässä" rahaa. Rajansa kaikella.
[/quote]
Lasketaanko miljonääriksi jos omistaa esim. asuntoja, mökkejä ja metsää kolmen miljoonan euron edestä? Melkein kaikki Helsingin keskustassa asuvat ovat muuten sitten miljonäärejä :D ei se ole paljon rahaa jos on joku 1-5 milliä omaisuutta. Ihan tavallista väkeä kuten perheeni, ystäväni jne. Eikä me kuvitella olevamme mitenkään rikkaita.
Oletko käynyt ulkomailla ja jos olet missä
[/quote]
Aika monessa paikassa, mutta viihdyn hyvin Suomessa. Useammalla mantereella, sekä euroopassa useassa maassa.
En ole miljonääri. Mutta en kyllä tarvitse sinunkaan rahojasi eikä tarvitse pummata mitään. Omat rahat riittävät elämiseen, oma ok- talo on (velaton). autokin on (itseasiassa kaksi..), matkustelen. Mutta en siis ole miljonääri.
[/quote]
Kiva.
Heitätkö kymppitonnin köyhälle opiskelijalle. Kiitti! <3
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:33"]
[/quote]
Lasketaanko miljonääriksi jos omistaa esim. asuntoja, mökkejä ja metsää kolmen miljoonan euron edestä? Melkein kaikki Helsingin keskustassa asuvat ovat muuten sitten miljonäärejä :D ei se ole paljon rahaa jos on joku 1-5 milliä omaisuutta. Ihan tavallista väkeä kuten perheeni, ystäväni jne. Eikä me kuvitella olevamme mitenkään rikkaita.
[/quote]
Hyvä teille. Laskea saat kuten omaksi parhaaksesi näet.
Kuinkahan moni täällä on pummi... Ja ei ollut kysymys.
Tuo aika hyvä aloitus ja munapussi saa siitä plussapisteitä kyllä !