Laittaisitko nämä kengät illanviettoon?
Esim.terassille/ravintolaan? entä mitä pukisit vaatteiksi noiden kanssa?
Kommentit (25)
Laittaisin mustan biker-nahkatakin, valkoisen sifonkitopin, mustat tai harmaat kulutetut pillifarkut ja sitten nuo ap:n kengät. Hiukset laittaisin surffilaineille :) Minusta kivat kengät.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:02"]
Eikö nuo ole loaferit? Olen kyllä vähän huono kengissä.
Miksi ei voisi pitää, mitä haluaa?
[/quote]
Ei oo loaferit :)
Hyvin laaja kysymys. En laittaisi noita koskaan jalkaani, kosk ne on rumat. Mutta voisin kuvitella nuo housujen kanssa.
:D :D :D
en laittaisi, noihan on ihan järkyttävät! :D
Makuja on monia, kivaa:)
Mulla oli harakkafiilis jos alkukesästä ja ostin tuollaiset hopeapaljettiset, on muuten kivannäköiset esim farkkujen kanssa. Tänään ostin Aleksi13:sta tuollaiset mustat, oli pakko kun olivat mustat ja 1 pari oli jäljellä minun kokoanikin ja vieläpä alessa, hintaa jäi 22e:) Niin ja minä kyllä laittaisin nuo illanviettoon, muita vaatteita vain mietin ja jaksais tanssiakin paremmin (ja astella aamuyöstä taksijonoon) kuin mihin olen tähän asti kyennyt korkokenkien kanssa ;D
ap
Laittaisin. Ovat ihan kivat ja trendikkäät. Kaveriksi pillifarkut tai jotkut löysemmät, joku kiva paitapusero/toppi. Mammat eivät toki tajua ;)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:20"]Laittaisin. Ovat ihan kivat ja trendikkäät. Kaveriksi pillifarkut tai jotkut löysemmät, joku kiva paitapusero/toppi. Mammat eivät toki tajua ;)
[/quote]
Olivat trendikkäät... teinit eivät toki tajua ;)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 15:20"]
Laittaisin. Ovat ihan kivat ja trendikkäät. Kaveriksi pillifarkut tai jotkut löysemmät, joku kiva paitapusero/toppi. Mammat eivät toki tajua ;)
[/quote]
No niinpä;) mutta sitä yläosaa mietin, ja housujen väriä..mustat todnäk mutta entäs yläosa..
ap
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:51"]
En laittaisi, näyttävät aamutohveleilta, olen pahoillani.
[/quote]
Turhaan pahoittelet, ei se minulta ole pois. Oletko Jenkkilästä kun käytät paljettiaamutossuja ;)?
ap
[/quote]En ole, minulle vaan tuli sellaiset kimaltavat tohvelit mieleen. Ja tosiaan, en sanoisi noita ballerinoiksi minäkään, enemmän ovat saman malliset kuin espadrillot.
Mustat kapeat vajaamittaiset housut ja löysä yläosa esim. Viskoosi tai silkkipaita, vaalea.
Jos omisin mummo niin siistien mustien suorien housujen kanssa.
Ehkä. Laittaisin siniset pillifarkut, vaalean topin ja mustan bleiserin. Lämpimällä kelillä farkkujen tilalle kävisivät myös shortsit tai hame.
Ei kyllä ole minun makuun, mielestäni balleriinoiksi liian korkeat reunat.
Aika jännä kutsua noita ballerinoiksi, kun ne eivät sitä ole...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:51"]
[/quote]
Turhaan pahoittelet, ei se minulta ole pois. Oletko Jenkkilästä kun käytät paljettiaamutossuja ;)?
ap
Ääääh, miksi jämähdätte ballerinasanaan..
ap
Eikös nuo oo espradrillot. Voisin laittaa terassille, mutten baariin.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 14:56"]Aika jännä kutsua noita ballerinoiksi, kun ne eivät sitä ole...
[/quote]
Loaferit. Vagabondilta ja Tom'silta kopioitu. Ei jatkoon.