Israelin tukijat voisi maksaa muiden bensalaskut
Sehän on vain reilua kun haluavat kalliimpaa bensaa? En minä sen puolesta liputtanut.
Kommentit (13)
EI, kyllä sinä maksat itse, tai sitten et aja
Tehdään näin, me maksetaan Iranista tulevista bensoista ja sinä maksat lähi-idän muista maista tulevista bensoista (jonne Iran on ampunut ohjuksia).
Kristillisdemarit ja kokoomuslaiset ja muut sekopäät saisivat itse mennä sotimaan sinne, kun saat...eikun jumalansa kansaa ja perkel...eikun Netanjahua niin rakastavat.
Vierailija kirjoitti:
Kristillisdemarit ja kokoomuslaiset ja muut sekopäät saisivat itse mennä sotimaan sinne, kun saat...eikun jumalansa kansaa ja perkel...eikun Netanjahua niin rakastavat.
Vastapuolessako ei ole mitään syytä?
Jotkut käy vieläkin Teboillla. Eikö se ole maanpetoksellinen rikos tai jotain
Iranin ja palejen tukijat voisivat maksaa sen laskun. Tai voisivat jos niillä olisi nyt ensialkuun edes töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastapuolessako ei ole mitään syytä?
Ei tähän sotaan.
Samaa mieltä, persuille tekisi mieli lähettää lasku tästäkin ilosta🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Iranin ja palejen tukijat voisivat maksaa sen laskun. Tai voisivat jos niillä olisi nyt ensialkuun edes töitä.
Mitäs Keskon varastoille kuuluu?
Nää politiikasta jaihavat sekopäät saisi kaikii mennä sinne sotaan heilumaan ilman aseita.
Päivi ja Sari ja Atte vaan Israelin riveihin sotimaan jumalan kunniaksi. Sillä niistäkin hihhuleista päästäisiin.
Sä ja kaverisi saisitte maksaa tänne tulleiden elättämisen